Mä testaan lauantai- aamuna, sillon dpo 13 ja pitäs varmaan näkyä jo jos jotain mukana on! Vielä on ainakin palelua ja jomottelua ja vihlaisuja... Nyt siis kp 33/31-35..
Aeria, imetätkö vielä öisin? Se yöimetys on kai se, joka eniten ovulaatiota haittaa. Meillä ainakin on yövieroitus toiminut hyvin noin vuoden ikäisenä ja kun Muksut olleet 1v ja 5kk niin kierrot ja samalla ovulaatiot on palautuneet ( oon tiputtanut vahvat ovisplussat + kivut, ja kuopus sai alun kun esikoinen noin 1v 6kk). Vois auttaa ovuloimaan, jos alkuun luopuis yösyötöistä ja katsos auttaisiko se. Itse oon siis ihmetyttänyt molempia yli 2v, ja pienempää siis edelleen!
Aeria, imetätkö vielä öisin? Se yöimetys on kai se, joka eniten ovulaatiota haittaa. Meillä ainakin on yövieroitus toiminut hyvin noin vuoden ikäisenä ja kun Muksut olleet 1v ja 5kk niin kierrot ja samalla ovulaatiot on palautuneet ( oon tiputtanut vahvat ovisplussat + kivut, ja kuopus sai alun kun esikoinen noin 1v 6kk). Vois auttaa ovuloimaan, jos alkuun luopuis yösyötöistä ja katsos auttaisiko se. Itse oon siis ihmetyttänyt molempia yli 2v, ja pienempää siis edelleen!
Muokattu viimeksi:
rutkasti vauvaliimaa ja tarravaatteita pikkuiselle/sille sinne
molemmissa avatuissa testikuvissa näin heti selkeät kaksi viivaa
kyllä se niin on että sinä olet raskaana
tuulahdukset ovat tuottaneet tulostaan 
tuli kyllä hyvä fiilis itsellenikin, pidän peukkuja että kyytiläinen/set pysyy matkassa