Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
gatusa: mun mielestä sun elämä on yhtä riskin ottoa :) itse en uskaltas olla sä :) nostan hattua. etkö sä saa käydä yksin salilla vai miks sun pitää seurata sun ukkoo? sori jos kyselen liikaa mut mua kiinnostaa eri kulttuurit ym. niin ja käytätkö sä huivia ja etkö sä saa käydä ite kaupassa vai onko se vaarallista siellä...pahoittelut tädistä, hyvä asenne sulla on!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

ulkona liikkuminen on vähä turhan vaarallist yksin ja hinnat tulee moninkertaisiks. itepeitän itteni päästä varpaisiin, oma päätös kuitenki mutta kasvot näkyy. miehet ois heti kimpussa jos menisin yksin tai omalla treenityylillä ni parempi etten mene salille ja sen takia seurasin ukkoa. kyllähä tää elämä on riskinottoa mut inshaAllah se palkitaan jossain vaiheessa. ukolta ei taaskaa tule liiemmi positiivist kommenttia ku kerroin keihin oon saanu yhteyden jne, se haluu vaa nähä rahaa. mun työ ku ei ol niin helppoo että sanoisin vaa että juu laitakko rahat mun asiakkaan tilille ja saat 10% yrityksest vaan pitää antaa tietoa, pitää osata puhua asioista vakuuttavast jne. oon kyl aika ylpee ku oon saanu al saud perheen jäseniä itelleni yhteyksiksi, tätä yritin jo viime vuonna toisella keinolla mut sihteerit tuli tielle, nyt sit kokeilen uudestaa, en luovuta :)

14pv pitäis testiä...ääääää..viel vajaa kaks viikkoa...menisjo...

pahoittelunu ja isot halaukset Gatusa, ihana asenne siulla..se tulee kun on tullakseen <3

miulal vaan halut jylläää....ja....mies illasssa!!!!!!! byääää :D

ei kun tiskaamaan :P

gatusa: sitähän sanotaan ettei se raha puussa kasva :) eikös se oo jo lähempänä rahaa jos oot kuninkaallisiin saanut yhteyttä ja hierot bisnestä niitten kans. :) mites sit jos tuut suomessa käymään joskus niin ootko se oma itses täälläkin peitettynä vai "otatko lunkimmin"? :) eikö niinku tee mieli vetää lenkkareita jalkaan ja lähtee lenkille tai meettekö te missään kaupoissa miehes kans yhessä :) entes auringon otto kun sitä kai siellä riittää :) pystytkö sä niinku bikinit päällä omalla pihalla loikoilemaan.
teillä ei varmaan saunaa ole siellä, :D mutta tekiskö joskus mieli saunoa :) siinähän sulle bisnes idea. viet harvian afrikkaan :) sano vaan suoraan jos tuntuu että kyselen liikaa. yritän vain kuvitella millasta siellä olis jos itse oisin siellä. :) jos oisit kirjoittanut elämän kerran itsestäsi niin lukisin sen varmasti antaumuksella :)

on. kp 9 ja ovis viiva vahvistumassa mutta viel nega. vasemmalta nippailee ja repii liekö nyt rakkula määrä vähenemässä metformiinin ansiosta. ei oo tullut mitään oireita tuosta lääkkeestä ainut että turvottaa, ei varmaan vatsa ole toiminut kunnolla kun syönyt taas miten sattuu.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
lucky mä peitin jo itteni suomessa eli ei ole uusi asia :) mun kengät on leensä lenkkarit ja jilbabin alla mulla on leensä normi vaatteet tai mun itse muokkaamat ajovaatteet eli mekon saumat avattu lantioon asti ja ommeltu ettei purkaudu :) yhessä ollaa useinki käty kaupoilla. mä oon ollu sellai lapsesta asti että jos jotai saan ni en ol nokka pystyssä, viikkorahatki lapsena käytin leensä ruokaan eli toin äipälle ruokatarvikkeita ja jos ostin karkkia ni syötii kahestaan, välillä ostin hänelle kukkia.
sanoja täällä ei sillai ole mut hammam löytyy. aurinkoa otan sillai et t-paita päällä ja housun puntit polviin ku ei ol oikei paikkaa missä ois turvassa naapureiden katseilta.
pitääpi miettiä tuota elämänkerran kirjoittamista :) vaikka ite oonki saanu verkostoiduttua ihmisii jotka on maailman rikkaimpien ihmisten joukossa ni ei se mua muuta, sama vanha gatusa olen, henk.koht. mä inhoon ihmisiä jotka kulkee nokka pystyssä ja leikkii olevansa parempia tai kaikkitietäviä.

multa saa kysellä mitä haluaa :)

Kannatan myös elämänkerran kirjoittamista! Sun elämä aivan täysin eri kulttuurissa varmasti kiinnostaa monia, varsinkin kun stereotypiat muslimeista voi olla hyvinkin vahvoja. Jotenkin oon saanut sellaisen käsityksen että olet vahva nainen, kaikki suomalaiset eivät todellakaan pärjäisi siellä kaukana :)

ON: Huonosti nukuttu yö takana. Kaiken lisäksi väsyttäisi ja tuntuu et kaikki ottaa pannuun. Ei minkäänlaisia raskausoireita joten odotan viikonloppuna tätiä kylään. Just nyt sellainen olo että kohta luovutan raskautumisen suhteen, kun joka kuukausi sama rumba :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Freyja ihan samat fillikset täällä!Rupee oleen niin turhautunu olo,et kohta saa olla.Kaiken huipuks oon nähny kahtena yönä unta että olen raskaana..Komeesti maha pystyssä ja ihmiset arvuutteli kumpi siellä on :grin

kait sit ku on luppoaikaa ni pitää harkita sitä kirjoitusurakkaa freyja jos kerran niin nomi on kiinnostunu :)

mitä oloon tulee niin i feel you freyja ja satsa. täälläki nukuttii huonosti, palelin koko yön, vatsaa väänteli, etoo edelleen, aamulla hampaiden pesu sai aikaan oksentamisen. hirvee olo ja ukko alko valittaan siitäkin. rinnat on kipeet ja turvonneet sekä raskaat, vuoto ollu aika reilua, iha hirveetä!!! kp 2/32-43 ainakin näin oletan. mieles kävi kaikki maholliset syyt näihi oloihin, menkkojen pitäs lopettaa oireet ei pahentaa!!!

onneks mä en turhaudu vaikkei tärppäis viel, kun me ollaan miehen kans asentella, kyllä se sieltä jossaon vaihees..
mies totes eilen, nyt taitas hormoonit,tasaantuneet ku oon halukas...huomaan itsekin, kun kierukka tuli mulla katos halut kokonaan, en tajunnu sitä aiemmin mut nyt huomannu et halut kuin silloin joskus teininä x)

en edes,silloin,kun toista yritkettiin..samalla periaatteella :) ehkä oon vaan outo ja en osaa stressata asiasta kauheasti :) olishan se ihana jos nyt tärppää, mutta mulle,käy vaikka tärppäis vasta ens tammikuussa :) kunhan saisin toisen pienen...
anteeksi jos kuulostan,kauheen masentavalta..se ei ole tarkoitukseni <3

On: tuhruttaa, tuhruttaa ( muiluttaa, muiluttaa) :-) eli tyhjä arpa tässäkin kierrossa ( kp28/29). No seksiäkin oli kp13 ja kp18 joten huti tuli. Syvennyn nyt teidän kirjoituksiin, kun olen jäljessä ja pahasti.
Kovasti tsemppiä piinailijoille!!!

Hui, en oo hetkee käyny enkä ehtiny kaikkien kuulumisia lukea.

Hiljaiseloa kun työväsymys ja vapaa-ajan touhut piti kiireisenä :rolleyes:

Jotenkin tuossa mietin jo viime viikolla että milloin ne mun menkat viimeksi tuli... kun ne vielä alkoi silloin viikkoa aikaisemmin. Piti sitten Isännän viestit käydä läpi :grin kun todennäköisesti hänelle olin tästä tiedosta infonnu ekana. Näinhän se menikin että Ukko-kulta kuuli kunniansa 3.2 :oops:

Tänään siis noin 2-3 pvä menkat myöhässä, malttamattomana tein testin. Yllättäin tai no ei kai se niin yllättäin kellekään voi tulla :wink Olenkin raskaana. Joutuu ehkä hakemaan testin joka näyttää viikot, meinaan ei tiedä yhtään mitä toi viime kierron "sekoilu" meinasi :eek:
Sekin että menny hermo himassa mieheen ihan täysin!!! kertoilee myös että hormoonihirviö saapunut taloon :p

Jotain aamupalaa ja sitten luen kaikkien kuulumisia. Hädissäni ekana kirjoitin tänne koska en voi kellekkään kertoa tästä vielä ja aika ei ole vielä kullannut muistoja :sad001

Bluerose et ollenkaan masentavalta,noinhan se pitäs ajatellakin :) Tuohon kun pystyis itekin!Jotain vissiin yritti kuitenkin tapahtua oireista päätellen,jospa sitten ens kierrossa..Hah,turha yrittää huijata itteensä positiiviseen ajatteluun,mä kiukuttelen nyt :grin:p

onnea pömpylä :)

aamu kyllähä täs jotenki positiivinen jaksaa olla ku yhteyksiä on nyt sinne minne oon niitä yrittän rakentaa jo viime keväänä. tosin nyt sit vissii menkat ja vatsatauti yhtäaikaa joten se vie mieltä alas jonki verran.
mitenkäs sinulla olo?

Takaisin