Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut tädistä Gatusa.. :( ja onnea uuten kiertoon.. :)

mulla on maha ihan sekasin tressistä kun palaan tänään töihin äippälomalta.. :( en ymmärrä miks saan näin kauheen tsessin tästä mut ihan ku olisin sotaan menos.siltä tuntuu...

Voi ei Gatusa :((( Pahoittelut :( Mä en osaa edes kuvitella miten ikävää tuo varmasti on kun kroppa temppuilee ja turhat toiveet herää.

ON: Mulla on nyt semmoset selkäjomotukset että ainakin viime kierron perusteella enteilee menkkoja... :( Veikkaan että alkaa lauantaina ja kp25 onkin sit kp1.....

kiitos loora ja sandy eipä se minusta ole kiinni että saako sitä lasta, lapsi tulee sit kun tulee jos niin on tarkotettu. toki ärsyttää ja surettaa mut ei sitä voi jäädä suremaan vaan katsoa eteenpäin ja keskittyä muihin asioihin. ehkä mun on tarkotus saada kaikki asiat eka tehtyä ennen ku lapsi tulee eli talous kuntoon ettei tartte stressata, huonekalut tehtyä jne.

Iines itseasiassa eilen illalla ja tänään on jomotellu tosi kovasti, ei kuitenkaan niinku yleensä että tarvii särkylääkettä ottaa ja sekään meinaa riittää.. olon puolesta veikkaan että la-su on voinu olla aikasintaan ja nyt 12pvä tästä pitäs menkat alkaa jos tää on se mun "kipuhuippu" eli kierto olis n. 28pvä..

Itseasiassa mua ei jännitä enkä aio ostaa testiä liian aikasin, eli ainaki ootan sinne 30 kphen varuilta. Mutta täytyy ihmetellä että meillä alko nyt mies kysellä miks en tee ovistestejä kun semmosia kerran on ja kuulemma mun pitäis aina vihjasta millon tarviis toimia. Olin kyllä ihan että whaaaaat :eek:
Varmaan sen töiden takia ku harvassa on muutenkin mahikset...

Pahoittelut Gatusa tädin tulosta. Sinulle jos kelle olisin plussaa toivonut <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pahoittelut tädistä Gatusa :/ mut oikee asenne, pää pystyyn kohti uutta kuukautta! Mä puhallan tärppäys tuulia (niillä kestää kuitenkin tulla noin pitkälle ;) ) ja toivotan kaikkea hyvää tulevaisuuteen, kyllä se tulee kun on oikea aika!

Kuka mainitsi pahimmista pms oireista ja plussasta.. Mä yhdyn siihen! Hätähousuna tein tänään clearblue digi testin ja siihen tuli teksti "raskaana 1-2 "
Olen onnellinen ja epävarma. Onko totta ja pysyykö mukana??

Hei ihanat naiset! Kaikki viestit olen lukenut, mutten millään meinaa muistaa kuka menee missäkin.. jotain kuitenkin.
Gatusalle tsemppiä ja pahoittelut tädistä! Ihan oikee asenne sulla ainaski on..
Iinekselle toivotaan plussia piinailujen päätteeksi! Hienoa et saitte ajoituksen kohilleen!
Kaikille viime hetken piinailijoille plussapuhurit! :)

On: mullehan kävikin nyt niin, et päätettiin isännän kans astella kesällä 2015 alttarille, joten siihen saakka vielä kuumeillaan! Aikataulukin sopii itseasiassa loistavasti kun kyttäilen vakityöpaikkaa ja oletus on, et sellainen vois olla vuoden sisään mahdollista saada. Kun vaan jaksaa nyt vielä ahertaa..
Jatkossakin seurailen tapahtumia täällä, mutta ehkä enempi taustaillen! :)

Lähetetty minun GT-I8190N laitteesta Tapatalkilla

Satsa mun ukko on samanlainen tossa asiassa, ei menetä toivoa.
Gatusa :hug013 yhdyn muihin tsemppaajiin, josko tämä kierto antais tärpin. Onko siellä päin tietoa noista clomeista? Pahoittelut menkoista, mutta nyt selvyys tuli.
Ei kellään oo tullu mieleen parhaaksi todettua raskaustestiä?

Vastaus gallupiin: aion testata perjantaina ja silloin on kp38 :happy112jos menkkoja ei näy ja negaa paukkuu niin testaan uudelleen kp41 ens maanantaina tasan viikon päästä.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Gatusa. :( Olisit ollut enemmän kuin tervetullut raskautuneisiin muutenkin kuin vain vierailemaan. Lähetän paljon plussatuulia, jossa saisit pian plussan. Se on kyllä kiva ajatus että kaikella on tarkoitus. Jotenkin lohdullista että kaikki ei ole vain huonoa tuuria.

Onnea Milli! Kyllä se on plussa jos digikin sanoo raskaana. ^^ Paljon tarrasukkia jotta kaikki menisi hyvin.

Kaikille muille tsemppiä kierron vaiheesta riippumatta ja hyvää viikkoa. Toivottavasti taas jännääjät saa tällä viikolla plussia. :>

Täällä ei mitään ultran jännäämistä kummempaa. Käytiin tosin pyörähtämässä läheisessä liikekeskuksessa ja mukaan tarttui vaatekaupasta pari söpöä ja meidän näköistä tarjousbodya. Oikeastaan oltiin nuuhkimassa löytyisikö isi tms tekstillä varustettua t-paitaa, vaikka ei uskottukaan että sellaista perusvaatekaupoista löytyisi. (Jos jollain on haisua mistä sellaisen voisi Turun seudulla löytää, saa vinkata.)

Ootko Vargynja kurkannut sellaisesta nettiputiikista kun www.mussukat.fi? Tein mun miehelle sieltä isyyspakkauksen ensimmäisen lapsen kohdalla. T-paita on ollut ihan kestävää laatua, mies käyttää sitä nyt vielä 2vuoden jälkeenkin:)

Meillä ei kovin hyvin tullut ovista hyödynnettyä kun mulla alkoi vatsasäryt melkein heti testin tekemisen jälkeen, ei siinä paljon huvittanut :(

Plussatuulia kaikille :)

Onnea Milli ja paljon tarrasukkia matkaan :)

Täällä kärvistellään vielä viikonloppuun. Aloin kyl miettimään et voiko ovis olla vasta nyt kp 25? Kun tänään on tullut ovismaista valkeahkoa limaa ja vatsaan nippailee. Kun ei mulla mitään kuivaa kautta ole ollut :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos Mamamansikka. Ei tosin tuosta kaupasta löytynyt meidän näköistä paitaa, kun Superisi ei tunnu omalta. Mut varmaan jostain nettikaupasta päädytään tilaamaan. Yksi pikkuliike voitaisiin käydä vielä ennen sitä tarkistamassa. Kurja ettei siellä tullut ovis kunnolla hyödynnettyä. :(

Freyja, ei kehosta aina tiedä, mutta mulla ei ollut muistaakseni kuivaa kautta kun raskauduin.

onnea milli ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

vargynja kiitos tsempistä, no jotain positiivista tapahtui, ammattiyhteisösivustolla päätin ottaa riskin ja kokeilla josko saudi-arabiasta prinsessa al joharah talal al saud hyväksyy verkostoitumiskutsun ja yllätyksekseni sain hyväksynnän ja muutenki tuolta saudeist ja emiraateist on tullu llättävän paljon yhteyksiä mulle nopeasti, josko sais sit työtki sujumaan eli saisin ihmiset kiinnostumaan asiastani :) minä ku oon sellai riskeeraaja joissai asiois ja jos kuulen ettei olis mahollist ni minähä oon ekana sit kokeilemassa :)

lissufin: olisko sulla kp 10 ollut ovis vuotoo kun tuol ihmettelit mitä olis voinut olla :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin