Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vaan kaikille. Menkat tuli ja meni ja nyt on ovis päällä taas, kovat oviskivut oikeella puolella ja testi näytti vahvan tummanpun testiviivan, sekstailtiin eilen, tänään ja jos vielä huomenna ja tiistaina niin ainakin ollaan hyödynnetty. Tuhrua on tullut mutta tällä kertaa en piitannut, pyyhe alle vaan niin ei sotke niin paljoo. Yleensä on tuhrua tullut oviksen aikaan. Katsoo nyt mitä tapahtuu, en toivo liikoja. :)

Tänne on tullut niin paljon kaikkee että en valitettavasti jaksa lukea :) Mutta onnea plussanneille jos sellasia on ja tsemppiä meille vielä yrittäville :)

Hyvin mielin täälä ollaan ainakin toistaiseksi (kunnes täti tulee kylään seuraavan kerran) :)

Ja mukavaa kevään alkua :)

Tosiaan, menkkoihin on vielä 5 päivää mutta katsotaan mitä testi silti näyttää. 5 päivän päästä ois kp38 eli silloin oviksesta olis pari viikkoa, loogista.. mutta mun pisin kierto on 41 joten ei huomenna maanantaina vaan sitä seuraavana maanantaina jos menkat ei ala nin huh huh! Tosiaan ei ne e-pillerit tasannu ns. kiertoa koska nyt on jo paukkunu yli normin. Ei auta muuta ku nostaa leuka pystyyn jos ei tärppää. Raskaus olis kuitenki elämäni parhain asia. Häistä puhumattakaan, niitä ei ole kylläkään ole edes pohdittu pidettäväksi ihan heti. :oops:

Gatusa, saisitpa sä selvyyttä asioihin.
Vielä yöunia kaikille ja plussataikapölyhiekkaa! :angel5 + :Heartred meidän jokaisen vuoro tulee kuitenkin!
p +
l +
u +

s +
s +
a +

a +

kukaan ei varmaan tätä tienny.....kun haluaa niin olla raskaana - kaikki mitä itselle tulee kuvittelee olevan raskaudesta x) maltanmaltan mieleni mun...vajaa pari vkoa testing...blömblöm...vähän väliä nälkä....blömblöm...jooo tänään raas parempi fiilis verrattuna eiliseen, toivon et säilyis kans :)

Kiitos kaikille tsemppaajille :) <3
Plussan saaneille paljon tarrasukkia mukaan!! <3
Haalean plussan saaneille viivojen vahvistumisia ;) <3
Jännäilijöille tsemppiä!!! <3
Oviksen metsästäjille metsästys onnea ;) <3
Uusille tervetuloa mukaan ^^ <3

Te ootte täällä taas ehtinyt paljon juttelemaan. Ja hienoa kuulla,että näitä plussia alkaa nyt tulemaan ^^

ON: kp 17 ja eilen Clear blue hymyili mulle ^^ JEEEEE!!!! Käytimme tilaisuuden tietysti hyväksi. ;) Kerrankin tuntuu siltä,että nyt oltiin oikeaan aikaan liikkeellä.Pupuilut jatkukoon vielä :D heh! Ovis oireet on aika pieniä, mahan nipistelyä ja limojen eritystä. :) Nännit on ihan pikkuisen vaan kosketus arat,mutta eivät pahasti.. VIELÄ! Meinasin eilen olla tikuttamatta kun ajattelin mahakipuilun johtuvan pienestä darrasta joka oli päällä,mutta sitten kuitenkin illalla tikutin ja kappas vain..hymynaama :) Kyllä itteänikin hymyilytti. Mies on nyt sairaslomalla kotona kun hän meni telomaan jalkansa perjantaina töissä. Astui johonkin kuoppaan niin että jalka vääntyi sisäänpäin ja kuului rusahdus..hrrrr :S Murtumaa ei ollut onneksi..mutta jalka on turvoksissa ja ihan sininen :( Kepit hän tarvitsee liikkumiseen.Jos ei nyt tän viikon aikana toi kipu hellitä niin sitten vien sen vaikka väkisin yksityiselle. Näkyisikö nivelsiteen repeäminen röntgenissä?? Kun mun mielestä se ei näy. Osaako joku viisaampi sanoa? o_O
Viikonloppu meni mukavasti juhlien..mies jätti suosiolla baarireissun väliin ja jäi kiltisti kotiin nukkumaan ku me muut lähdimme :D Se siitä..Nyt vaan jatkamme pupuilua ja hyödynnämme oviksen kunnolla ^^ Oisko tää nyt viimeinkin se meidän kierto. <3

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Plussatuulia täältä puhaltelen ^^ <3

Niinpä niin, tää oma mieli on ihan kauhee! :p

Mullakin eilen tuntui omituiselta mahassa, aattelin että olisko jotain oviskipuja vielä tai jotain. No, kun tulin kotiin niin vessaanhan sitä piti mennä ruikulikakalle :grin Niin ne ripulioireetkin muuttuu odottavan mielessä ties miksi muuksi... Nyt mä yritän mahdollisimman vähän "kuunnella" mun kroppaa ja ootan vaan että viikko kuluu ja joko alkaa menkat tai pääsen testin tekoon :) Etenkin kun en mä ekassa raskaudessakaan osannut edes raskautta epäillä ennen 7viikkoa...

Iines, hienoa että sait oviksen pongattua :) Nyt oikein hedelmällisiä hetkiä sen hyödyntämiseen! Meillä jäi se oviksen hyödyntäminen siihen yhteen kertaan... ei nyt tunnu että ois mikään tärppi käynyt, mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :grin

Gatusalle vielä valtavasti niitä plussapuhureita vahvistamaan jo lupaavaa alkua ja tarrasukkia matkaan!

Taisi olla aika monta täällä joiden kierto on tulossa loppua kohden...? Mulla kp20/25 menossa, vasta kylläkin n dpo1-2. Testata aioin sunnuntaina (kp26), jos ei menkat alka ennen sitä. Malttamaton kun olen :rolleyes:

Osaako joku sanoa mistä tuo dpo lasketaan? Eli jos ovistestissä plussa tänään, niin onko nyt dpo0 ja huomenna dpo1? Kun eikös se testi kerro vasta tulossa olevasta ovulaatiosta. Vai onko tuo dpo1 vasta ylihuomenna!?!

Ihanaa viikkoa kaikille kuumeilijoille! Ja etenkin tällä hetkellä menkoista kärsiville toivotan oiiiikeeeen hedelmällistä uutta kiertoa! Vielä ehdittäisiin saamaan vauva vm 2014 :love017

Tervetulloo uusille kuumeilijoille, :welcome

Viikonloppu vierähti. Ihanaa tosissaan ku kevät tekee tuloaan, kohta pääsee pihalle istuttamaan kaikkia ihanuuksia.
Onko kellää tietoa mitä tää vuoto on ku itteä vähän mietityttää. Mulla on nyt kp10 menkat loppui to-pe ja eilen alkoi tulemaan pientä limaista veristä vuotoo hyvin pientä kummiskin (pupuilun jälkeen). Koko ajan nappailee pikkasesti alaselkään ja alamahaan. Tammikuun lopussa mulle tehtiin tyhjennys kkm takia. Voiko se johtua siitä. Endometrioosia sairastan, mistä se vois johtua :anyone
Ihanaa viikon alkua kaikille vahvistukoon viivat ja plussatuulia jokaiselle :Heartbigred

kiitos sandy tsempistä ja plussatuulia sinulle :)

iines onnea oviksen bongaamisesta :)

bluerose juu eiköhä tuo olo ol meille kaikille tuttu :)

on: kp 44/32-(47?) oireita oireita mut ei vuotoa viel onneks, jännittää joten saapi nähä miten käy. väsy on hirvee, nälkä lisääntyn, vessaa useemmin, etoo.

Täällä ollaan. Eipä tullut testiin mitään. Tein aamusta ovis ja raskaus-testin samasta virtsasta ja ovikseen tuli näkyvä vaalea toinen viiva, raskaustestiin tuli epämääräisiä muhkuroita testiviivan kohdalle, mulla on käynyt noin aikaisemminki ja vittu että nyppii. Eli nega. Tilaan nyt jotain ihan toista merkkiä, noi sofin herkät testit on ihan perseestä en käytä niitä enää ikinä. Aamulla oli tosi paha maku suussa ja oli pakko purskuttaatuoremehua suussa ennen kun sai silmät auki ja sitte testaamaan>> mun nännit/rinnat on sairaan kipeet, miksikäs näin(?)
Oliskos jollain suositella testiä? Raskaustestiä. :scared001

Bluerose oot kyl niin oikeassa! Varsinkin ku kaikki raskausoireet on hyvin samat, ku mitä menkoista ois..

Tosiaan, minustakin aika monella kierron viimeisiä päiviä tälläviikolla menossa!

Gallup: teetkö testin tällä viikolla? Jos niin, mikä on kp?

Minä teen mikäli ei täti tuu kylään :P Ihan viimeistään perjantaina ku ois kp 30/28

Hyvää viikon alkua ja kovat plussatuulet kaikille :)

kiwibird tiedän miltä tuntuu, mulla on nyt vissii niin ku dpo 8-9 ja olin näkevinäni verensekasta limaa himpun verran, saas nähä mikä on homman nimi, varmaanki enteilee vuotoa taas yllärinä ja sit ukko alkaa läksyttää mua.

Tiedän myös tunteen kiwibird..Nännit ja rinnat todella kipeet.En oo tosin testannu vielä kun sitä tätiä oottelen.Yön aikana rusehtavaa valkkaria joten sitähän se enteilee o_O Ukko ei tosin suostu tuomaan mulle tamponeita kaupasta vielä,ei kuulemma vielä oo menettäny toivoo :grin Onneks niitä kaapissa on jokunen varalta.Noh,kp 24/26 joten piakkoinhan sen näkee.

Täällä kp 25/30-> viikonloppuna olis tarkoitus testailla mut veikkaanpa et täti kurvaa kylään. Mulla ainoana ns oireena mahan nippailu sekä runsas valkkari. Mut tuota samaa oli viime kierrossakin et tuskin tässä plussaa tulee :D

Tsemppiä kaikille ja koettakaa malttaa :) Kunpa tuon oman kehon tutkimisen voisikin jättää väliin kokonaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia, aika monella on testinpaikka viikonloppuna.

Sen verran omaa, että nyt on kp17 eli eipä auta ku odotella ja ihmetellä.

omaa napaa...jaahas taisipa tulla sit puskista niinku se kp 1 eli nyt vissii on kp 1/32-44 tosi kivaa, kierto piteni sit melkei 2vko vaihteeks, ei ihmekää et aamu oli iha outo. nyt ku katoin tilannetta ni iha rehtii menkkaverta löytyy väköjää joten uuteen kiertoon vaan, nyt kyl jos tikutan ovista ni kokeilen kp 18 ja kp 30-34. ukko varmaan tulee läksyttää ja sanoo et sä puhuit taas iha liikaa ni kävi näin.

Voi Gatusa :( Olen pahoillani tädin tulosta! Tyhmää ku tollai yht äkkii kurvaa kylään >:( isot tsempit uuteen kiertoon!! <3

Dawwe: Samoiss kp päivissä mennään :) Sulla vaan taitanut ovis olla jo aijemmin,eli oot varmaan jo jännäilijöissä.

kiitos lumikki, iines ja darkmimosa, ei näköjää ollu tarkotus vielä tärpätä ja olihan tää kuukausi kyl iha outo muutenki ja täynnä ongelmia draamaa stressiä. pitänee keskittyä lähinnä työhön ja sitähä tässä on tehtyki ja tällä viikolla alkaa rakennusprojektikin joten tekemistä riittää. ärsyttää vaa ku nää oireet sen ku jatkuu vaikka tuhru alkanu iha selkeenä verenä. no pitääpi mennä iha tuntojen mukaa ja olla ajattelematta liikaa. selkä kipee, väsyttää, no jotai positiivista mulla on yhteyksii vihdoinki emiraatteihin ja kiinaan yms. josko sais jotai hyvää aikaseks :)

Takaisin