Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa mamamansikka, plussatuulia sinulle :)

sandy salitreeni on iha hyvä liikuntamuoto mut kannattaa alottaa vähä kevyemmil ettei tul loukkaantumisia jos kerran ollu pidempi tauko. iteki pitäs alkaa treenaamaa taas vaihteeks tuola mun kotitekosella kuntolaitteella eli luudan varsi ja 2x 2L täyttä vesipulloa narulla köytettynä luudanvarteen :) ennen tänne tuloa aikoinaa tuli treenattua salilla (kun olin sinkku enkä ollu muslimi vielä) ja olin niin rakastunu bodyfittnessiin ja kehonrakennukseen. sit ku olin kääntyn islamiin ni se harrastus alko hiipumaan mut mun mies vei mua salille muutamaan otteeseen mutta ei siitä oikei tullu mitää ku piti ukkoa seurata ja itellä ollu aina oma treenityyli ja ohjelma ni ei toiminu joten se jäi, mut kyllä mä pistin ukon nostamaa jalkaprässis samoi painoi ku mä eli alotuspaino 100kg ja siitä nostettii sinne 140kg asti :) mä oon sellai et jos mä treenaan ni mä en pysty seuraamaa ketään tai se tappaa motivaation.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa mukaan mamamansikka!

loora, mä oon ite myäs käyttäny niitä davidin testejä ja niillä saanu selkeimmät plussat ja silti AINA sorrun tilaamaan jotain ihan muuta, kun ebaysta saa halvalla, mutta sitten löytyi nuo alice testit (jotka erehdyttävästi paketin väritykseltä muistuttaa davidin testejä) Ja ne on ollu yhtä hyviä, eikä maksanu ebayssa juuri mitään :)

tervetuloa uusille munkin puolesta! :) ja paljon onnea tarrasukkien kera plussanneille! :Heartbigred tsemppiä haaleen viivan saaneille<vahvistukoon viivat! ja haleja niille, joilla ei vielä tärpännykään:Heartpink

tänne on taas tullu paljon juttuja: itse siirryn vähän taka-alalle, koko ajan yritetään, mutta kirjottelut jätän vaan vähemmälle. seurailen teitä jatkuvasti ja puhaltelen plussatuulia:Heartred

mulla on parin viikon päästä terveyskeskusaika, jonka jälkeen toivottavasti tutkitaan mm. tota kilpirauhasjuttua ja siitä viikon päästä onkin miehen kanssa aika polille<jonka jälkeen tännekin kirjottelen, että mikä on tuomio ;) ääks, vähä kyllä jännittää: saanko jonkun lääkityksen, saadaanko me koskaan vauvaa vai onko kaikki ihan kunnossa?

saas nähä alkaako menkat just polikäynnin tiennoilla :D pitkä aika tässä vielä ootella, petipuuhat jatkukoon ;)

plussatuulipuhuri->>>

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! (:
Tsemppiä kaikille ovisbongareille ja plussanneille tuhannesti tarrasukkia ja plussatuulia niille joilla ei tärppiä oo vielä näkyny (:

On. Tissit ei oo enää ollenkaan kipeet O.o maha turvottaa taas. Turvotus laski tuossa muutamaksi päiväksi, kaveri joka on lääkiksessä sanoi vihjaavasti että oon raskaana ja turvotus tulee ja sitten se lähtee ja sitten alkaa muodostumaan se oikea pallo o.o kyllä jänskättää se neuvola käynti ylihuomenna :/ olis kyllä paras synttärilahja ikinä jos siellä pikkunen salamatkustaja näkyisi (: ps. Linea negra on tummentunu navan alta huomattavasti ja on kasvanut navasta ylöspäin n.10cm mutta on vielä todella haalea..

Kiwibird9 kiitos tyhmän ohjeistuksesta :)
ja kiitos kaikille tervetulo toivotuksista ^_^ ootte mukavia :) ja aivan hirmu aktiivisia, joka hyvä juttu tietysti :)

Mamamansikka tervetuloa :) ja olen kyllä myös samaa mieltä, että hirmu hidasta puuhaa! Ja joka kerta mitä pidemmälle kierto menee, niin sitä hitaammin aika kuluu -.- nimimerkillä max 7pv ni alkaa menkat

Meillä ei siis ole ehkäisyä käytetty esikoisen syntymän jälkeen 1/13, mutta vauvahaaveet saivat alkunsa vasta kuukausi sitten. Se miksi en ole raskaaksi tässä ajassa vielä tullut, on ehkä hieman mysteeri :eek: ekaa ei yritetty ku yks kierto (tai tuli jos on tullakseen meiningillä) niin voiko olla muka vain huonoa tuuria ettei oo raskautunut, vai olisiko joku vialla? Joku mainitsi niitä kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita ja niistä aika moni sopi muhun.. Ehkä pitäis itsekin tikkuttaa sitä ovista seuraavasta kierrosta. Mutta kysymys kuuluukin, mistä te ostatte niitä ovistestejä?

Niin ja minunkin puolesta paljon onnea ja tarrasukkia mukaan kaikille plussanneille! Sekä plussatuulia meille muille :)

(.) sen verran vaan, et pms oireet on törkeet, et varmaan voidaan unohtaa se tän kuun tärppi :(

Mamamansikka.Tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti sulla pian tärppää.. :)

Sandy ja Chipmunk.Juu kyl mä ny päätin et ens viikol tilaan niit davidin liuskoja..ku kerran viime kierrossaki toimi.. :)

Santra.Mullaki meinaa ain joka kerta käydä niin et tekis mieli kokella muita mut nyt oli siis ekaa kertaa viime kierros noita davidin ja ku kerran onnasin hyvin niitten kans löytää ovis ni päätin et tilaan niit nytteki..minkä merkkisiä ne sun ebaysta ostamat on?

Zorro.Toivottavasti kaikki on kunnossa mut jos ei ni toivottavasti saatte apua.kaikkein hienointahan olis et ne menkat ei tuliskaan vaan plussa.mä puhallan sinne päin plussatuulia.. :)

Elyssei.Toivon mukaan saat sen ihanan synttäri lahjan..Tsemppiä ylihuomiseen.

on.Jes tää vuoto alkaa loppumaan nyt ei oo tullu enää tänään ku ruskeen limasta vuotoo.. :) eli ei tää nyt sit näytä kestävän kun vaan viikon tää vuoto.. ensviikon loppu puolella alan sit tikuttelee ovista..Huomenna on eka työpäivä tän äippäloman jälkee..Jännittää.. ja Surettaa...:sad001

Milli.Noi pms oireet on kyl niin inhat.. :( toivon mukaan sulla ei oo kilpirauhasen vajaatoimintaa.. mä oon tilannu kotitestistä ja raskauskeijusta..Tsemppiä..

mulla on tänään ollut ihme raivohullu päivä...suutun pienistäkin asioista..noh, ehkä se menee ohi...testailuun 10pv(?)...näen kohta kun tikkeri näkyy :D eli viikko pitäis ainakin vielä jaksaa piinailua...

tervetuloa uudet ja toivottavasti tervemenoa pian plussanneisiin <3

Gatusa ei mikään ihme jos eri maiden välillä vaihtelee tää systeemi kun varmaan vaihtelee täälläkin eri kuntien välillä. Mahtavaa että siellä menkat loistaa ilmeisesti yhä poissaolollaan. Saavat luvan pysyäkin poissa ja testiin tulkoon kunnon viiva! Meinasin sanoa että onhan niiden liikkeiden tuntumiseen vielä aika kauan, mutta eihän siihen itseasiassa ole. :D Apua, miten nopeasti tämä aika menee. Juuri oli tammikuun alku ja sain plussan ja nyt on jo maaliskuu. Mahongin väriset huonekalut on hienoja ja oon varma että sun käsissä niistä ainakin tulee hienoja. Pidähän kivaa kun pääset nikkaroimaan.

Kiwibird, suosittelen tekemään uuden testin aamulla. Jos päivällä jo tulee haamu, luulisi että aamulla on ihan selvä viiva. :> Ainakin toivon että saat viivan eikä ole kilpparivaivoja.

Onnea Chipmunk uuteen kotiin. Kohtakan pääset muuttamaan sinne. Varmaan kiva kun pääsee tekemään juuri itsensä näköisen. :>

Kiitos loora. Totta kai tulen kertomaan ultrakuulumiset. :> En mä täältä ihan vähällä täysin katoa. Menee tosin varmaan iltaan kun äiti kutsui syömään hernekeittoa ja esittelemään kuvaa. Siinä sitten varmaan veljetkin tukehtuu keittoon kun saavat tietää. :D Kiva että siellä alkaa vuoto ja kivut helpottaa. Toivottavasti katoavat pian kokonaan ja kaikki olisi hyvin.

Tervetuloa Mamamansikka, toivottavasti pääset pian siirtymään raskautuneisiin. Mä merkkasin kuukautiset aina pienellä rastilla kalenteriini. Varsin vaivatonta ja näkee sitten kuitenkin helposti millon on ollut.

Tsemppiä zorro, toivottavasti kaikki on kunnossa. Tai jos ei niin saadaan pian lääkkeillä kuntoon ja pääset raskautumaan.

Elyssei, kyllä toi kuulostaa siltä että oot raskaana. Varsinkin linea negra. Pidän peukut pystyssä että saat ylihuomenna hyviä uutisia.

Hyvältä kuulostaa naikkoset, osalla ovulaatio käynnissä ja osalla muuten vaan asiat mallillaan, hyvä niin! Piinailijoille paljon hermoja ja plussaa. Stressaajille kovasti tsemppiä! Kaikille rauhallista sunnuntaita. :angel8

Oma: Tänään ne tuli.. meinaan heti kun nousahdin sängystä herättyäni niin vihlas saatanankovaa alavatsalta/nivusesta! Sit venyttelin selkää taakse ja vihlas taas.. sitte ku olin istunu koneella hetken nojatuolissa niin kun siitä nousin niin vihlas aivan helvetin kovaa.. tuntu vihlaisulta/sähköiskuilta joka säteili koko mahaan ja se kestiki jonki aikaa etten voinu liikkua. Olin halaamassa miestä hänen maatessaan vielä sängyssä ja kun koitin hivuttautua siihen päälle niin vihlas törkeesti et se jäi puolitiehen ja sanoin vaan au au au au ja hivutin itteni pois, mies katto sillee et nyt sattu. :smiley-angry002
Nyt mulla on hassua menkkajomotusta. Useamman päivän on tuntunut että ihan alavatsassa olis perhosia, siellä pulpahtelee pari kertaa jotain. Nännit on ollut kipeät jo useamman päivän.. jälleen tänään. Nyt on dpo 9 että näin, kovan piinan jälkeen tuo luku tuntuu ihanalta. Valkkaria tulee jokapäivä semmosta valkosta. Mutta taas.. mikään ei tarkoita mitään enkä usko vielä mihinkään. Menkat saattaa tulla vaikka menkat olis todella epätoivotut, menkkoihin ois tänään jäljellä 5 päivää. Alaselkää jomottaa. Raskaus on toivottu ihme. Tuntuu että oon kokoajan turvoksissa. Jännä olo, en jännitä yhtään.. varmaan siksi kun toi kilpparinvajaatoiminta on mahdollinen niin en perusta oireita raskaukseen vaan ajattelen että ne voi johtua mistä vaan.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:smiley-chores011 plussaa kaikille meille! plus plus plus :gen014

Muokattu viimeksi:
Vargynja sehän olis loogista, mutta mutta ahdistaa jos tulos ei olekaan vahvempi.. Teen huomenaamulla, kerron sitten. Tsempatkaa mua :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19 :hug013

Tervetuloa Mamamansikka :)
Kiwibirdille tsemppiä,kuulostaa kyllä plussalta!
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin!
On:Menkkajuilimiset jatkuu..Hajoo kyllä pää jos tätä kipuilua jatkuu keskiviikkoon asti.Ellei sitten kipuile ihan jotain muuta :grin

Kiitos kaikille tsempistä ja seurailen tiistaihin asti teijän juttusia ja tuun kertomaan sitten että mitä paljastu (:

Kiwibird.Hyvältä kuulostaa..tuuhan sit huomen kertoo meille hyviä uutisia... :thumright Tsemppiä huomiseen.. :)

Satsa.Mä niin toivon et se olis pikkusesta johtuvaa..Tsemppiä.. :)

Bluerose.Toivon mukaan sun mieliala rauhottuu..Tsemppiä odotteluun..toivon mukaan odotus tuo plussan.. :)

Mulla on ollut oikein kunnon menopäivä tänään, ensin olin muuttotalkoissa ja illalla vielä puunasin koko kodin aivan puhtaaksi, Siivoksen lomassa alkoikin sitten vihloa alamahaa oikein kunnolla :sad001 Paineentunnetta on ja jomottelee inhottavasti. Maha on myös ollut turvonneen oloinen. Huolettaa että mitähän nyt tapahtuu... Tänään kp19/28. Aiemmin ei ole ollut juuri mitään tuntemuksia.

Elya.Toivottavasti ois pikkusesta johtuvaa kiinnittymis kipua..Tsemppiä... :)

Tänne tosiaan tulee niin valtavasti viestejä etten meinaa pysyä perässä :D

Eilen meillä oli jälkeen kerran muuttorupeama ja huomasin kun kannoin laatikoita et ihan kuin mahassa olis paineen tunnetta. Ääh, en haluaisi miettiä yhtään tulevaa mutta miksi se silti pyörii mielessä. Mitään muita oireita ei todellakaan ole ilmaantunut. Toki nyt vasta kp 24/30-32. Viikko vielä pitäisi piinailla!

Nuo kilpparijutut on kyl olleet aika pinnalla. Siis kun tuntuu et monella on niitä tänä päivänä. Mulla ei siihen mitään viittaavaa onneksi ole ja muutenkin pitäisi olla valmiina raskautumaan :) Jotenkin se vaan välillä tuntuu pahalta että miksi sitä saa odottaa. Kaiken lisäksi kun se odotettu plussa tulee niin sit vielä riskinä tosiaan keskenmeno :( Ei ole helppoa tämä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Loora, toiset testit oli one step merkkisiä (tosi huonoja) ja toiset alice (sama väritys kuin davidin testeissä)

kiitos vargynja tsempistä kyllähä ne on pysyny pois ja nyt on vissii se kp 43/32 tai 47. tänää olin iha paniikissa ku juili alavatsaa ja selkää et nytkö ne alkaa ja sit ku tuntu et jotai holahtaa ni luulin et joko menkat alko tai keskenmeno mut ei tullukaa mitää, kivut laimentun vähä painetta jälellä. meinannu oksennella tänää ku syöny, sit nälkä etoo, väsyttää törkeesti. ens viikolla kuulemma käyttää laudat verstaalla joten sit pääsee töihin.

tsemppiä kiwibird, kohta saat tietää mikä on homman nimi :)

Takaisin