Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää viikonloppua! Selailen ja kirjoittelen tässä vähän väsyneenä töiden jälkeen. Ei taida raskausväsymys olla vielä ihan hävinnyt, vaikka helpottanut onkin. Tosin ei kai se välttämättä katoa ollenkaan. Nyt kuitenkin kolmen päivän vapaa putki. :> Mikä voipi olla hyvä, jos vaikka keho kestäisi taas vähän kauemmin, kun saa levätä. Tänään oli aika raskas työpäivä (hyllytystä) ja au kun selkä/lantio/lonkka seutu on kipeä ja rannekin tuntuu hajoavan.

Kiwibird, suosittelen kanssa ihan lääkäriin menoa ja sitten yksityiselle jos eivät mitään löydä. Oon jostain lääkärilehdestä (terveyskeskuksessa käydessä) lukenut että on myös simmosta kilpirauhasvaivaa mikä ei näykään perinteisissä testeissä. Taisi olla jotain että hormonia jota testataan tulee ihan normaalisti, mutta se ei muutukaan toiseksi hormoniksi joksi sen pitäisi. Varovaiset onnittelut haamuplussasta, toivottavasti se siitä alkaa vahvistua.

Onnea Santra työpaikasta. Kannattaa katsoa jos raskaudet jaksamisen mukaan eikä olla väkisin ylitöissä jos ei jaksa. Ei se tee hyvää kummallekaan. Toivottavasti siellä alkaa pian menkat eikä myöhästyisi pahasti jos et saa plussaa.

Sandy mulla on tässä yrittäessä ainakin kerran käynyt niin että ovis tuli yli viikon myöhässä ja menkat sitten sen mukaisesti pari viikkoa oviksen jälkeen. Voi siis olla että saat ihan kunnon luteaalivaiheen. Jos ei sitten tosiaan imetys sotke...

Ainakin yksi uusikin taisi olla tullut mukaan. Tervetuloa. :>

Kaikille yhteisesti plussatuulia ja tsemppejä.

kyllä se vapaa tekee ihan hyvää vargynja, auttaa jaksamaan ku saa levätäkin :) mukava kuulla sinusta taas :)

Niin, mä oon superonnellinen siitä että bongasin oviksen :) Toivotaan nyt että menkat alkaisi sit mahdollisimman myöhään, että saisi edes sen 10 pvää tähän. Todella pettynyt olen jälleen jos menkat alkaa tossa kp25-28. Jos menee tuonne kp29 asti, niin olen helpottunut :) Tietysti toivoisi sitä plussaa kaikista eniten! :love017 Sitä sitten kuumeillaan loppukierron ajan....

Tein muuten toisen ovistestin tuossa puolen pvän aikaan ja se oli myös vahva plussa :) Tein kolmannen iltapäivästä (n klo 17) ja siinä testiviiva jo haaleampi. Eli kaiketi se huippu jo meni. Talletukset tehtiin. Taitavat jäädä siihen yhteen kertaan, koska mies lähti jo yöksi töihin ja huomenna aamusta/päivästä ohjelmaa eli vasta huomenillalla mahdollisuutta uusintaan. Eihän se väärin oo vaikka ihan vaan huvin ja viihteen vuoksi sitten hommailis... :p

Miten musta tuntuu että tästä maaliskuun alusta tulee todella p-i-i-i-i-i--t-k-ä :grin

Kiwibird, valtavasti ++++++ tuulia sinne! :) Ei ne raskaustestit aiheetta haamuja anna... toivotaan että vahvistuu ja pääset tuonne LA 2014 ryhmään!

Ai niin! Oon tässä jo pari kertaa unohtanut yhden asian kun olen viestiä kirjoittanut. Nyt se on kuitenkin mielessä joten kirjoittamaan kun vielä muistan. Jos en pahasti väärin muista, täällä oli puhetta siitä kuinka neuvola laskee lasketun ajan ja aika monikin taisi olla sitä mieltä että eivät ota kierron pituutta huomioon. Voi olla että tämä vaihtelee neuvoloittain, mutta minun kierron pituus otettiin huomioon. Saivat saman tuloksen kuin tämän sivuston laskuri joka ottaa sen huomioon ja tarkistin vielä asian katsahtamalla minä viikonpäivänä kuukautiset alkoi ja minä taas vastaavasti laskettu aika on. Ja se täsmää jos ottaa kiertoni pituuden (30 päivää) huomioon ja lähtee laskemaan sen kaksi päivää myöhemmin. Tiistaina sitten nähdään ultrassa miten tällä kertaa ovis sattui olemaan (sehän ei välttämättä olekaan täsmälleen 14 päivää ennen menkkoja ja lisäksi kiertoni on välillä heittänyt muutamalla päivällä.) Iiih, jännittää vaikka jo tiedänkin että elämää löytyy. :D

täällä afrikassa ainaki mulla katottii 28pvä kierron mukaa vaikka olin sanonu aikoinaa että mun kierto oli 34, jos nyt raskaana ollaa ni saapi nähä miten lasketaa mut kierto on joka tapaukses reippaast yli 34 päivää varmaanki. ihana vargynja ku oot saanu kuunnella sydänääniä kohtaha ne liikkeetki alkaa tuntua :)

Kiitos Vargynja toivoisin viivan vahvistumista todellakin, mutta auta armias.. jos mulla on vajaatoiminta. Silloin se plussa ois epätodennäköinen, olen 20.. mutta puolentoista vuoden ehkäisemätön seksikään ei ole tehnyt mua raskaaksi, joko olis syytä hälytyskellojen soida.. tosin raskaus on kerran alkanut mutta keskenmenoon päättyi. Soitan lääkäriin tiistaina tai maanantaina, maanantaina olis muutakin touhottamista.. testasin päiväpissasta tuon haamun mikä oli virhe, olin käynyt vessassa tunti ennen testausta, virtsa oli laimeaa. Eiköhän tää tästä. Katsoin oireita vajaatoiminnasta, katsoin "testaaitsesi" kilpparisivustolta ja hieman kauhistuksekseni totesin ääneen ettei hyvältä näytä.. 10 kohtaa piti omata että olisi aihetta epäillä/mennä testeihin. Sain 12.

Iltaa ihanaiset!

Täällä jutustelu etenee todella vauhdilla. Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja onnittelut plussaajille! :)

Täällä elellään kp 7/27 ja vuoto loppui pari päivää sitten. Peittojakin on heti heiluteltu kun menkat häipyivät. :) Oli mukavaa kun sai heittää niillä kumeilla vesilintua. :grin Ei olla totuttu miekkosen kanssa niitä käyttämään, mutta nyt oli pakko kun oikein lääkäri määräsi lisäehkäisyä käyttämään niin kauan kun seuraavat menkat tulee. Runsaathan ne menkat oli ensimmäiset kolme päivää. Ennen yöt on menkkojen aikaan mennyt pienemmälläkin siteellä niin nyt jouduin laittamaan sellaisen supersiteen. Lääkäri kyllä varoitti runsaista menkoista kun oli niin paksu limakalvo keskenmenon jälkeen. Tämän kierron uskon, että menen ihan ilman ovistestejä ja raskaustestinkin teen vasta kun menkat on myöhässä. Elämä on niin kiireistäkin tällä hetkellä, että ei hirveästi kerkeä edes kuumeilemaan. Mikä on toisaalta ihan hyväkin. :) Talolla ruvetaan jo laittamaan pintamateriaaleja, joten vielä reilu kuukausi kun maltaa, niin saa asua omassa kodissa. :) Plussatuulia!!! :)

ihana kuulla sinusta chipmunk, voi että kohta pääsetkin jo omaan kotiin asumaan ja laittamaan pihaa kuntoon :) toivottavasti sinulla tärppää pian. meilleki suositeltii ehkäsyä mut minä totesin että minä en pillerei niele ja kumia ei käytetä ni keskeytetyllä oltii aluks kunnes kyllästyin siihen miettimiseen ja annettii mennä normisti.
meillä on alkaas piakkoin mun toimesta huonekalujen teko :) edellee ootan et ukko käyttää laudat verstaalla hiottavana ni pääsen töihi sitten.

Gatusa varmasti ihanaa päästä nikkaroimaan omin käsin kalusteita. :) Itselläni oli ylpeä fiilis kun maalasin omin kätösin pohjavärin olohuoneen ja kirjastohuoneen tehosteseiniin. :) Pihalle taidan mennä sitten vasta kun sisällä ei ole mitään tekemistä.

Chipmunk toi oman kodin laittaminen on niin ihanaa :) Mä tein tänne itte boordit olkkariin,tosin appiukko totes että hyvähän se on ku ite tietää että ne siinä on :grin On sellanen harmaa seinä jossa valokuvatapetti,tein hopeella ne boordit.Eihän ne nyt aina joka valolla näy,myönnän et ois saanu olla tummempi pohjamaali.

Satsa Onhan tämä ihanaa aikaa, kun viimein ne kaupasta valitsemat kaakelit, laatat, maalit ja tapetit rupeaa olemaan seinässä ja lattioissa. :) Meillä niihin tehosteseiniin tulee tapetti päälle niin sen takia tohdin itse maalata. Muuten meillä maalaukset tekee maalari. :) Tumma pohjamaali laitettiin tehosteseiniin sen takia ettei tapetin saumoista näy valkoinen pohjamaali alta. Meilläkin kirjastohuoneeseen tulee yhteen seinään mustaharmaavalkoinen kaupunkitapetti New Yorkista. :)

Kiitos kaikille tuesta...ootte niin ihanii kun ei tästä mun jutustakaan haluu puhuu kellekkään ja mies kun ei oikeen ymmärrä ja jaksa kuunnella mun hössötyksii..

Joku uusikin oli tullut eli tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti saat plussan pian.. :)

Kiwibird.Toivottvasti sulla nyt ei kuitenkaan olis kilpparin vajaa toimintaa..Ja mä pidän peukut ylhäällää et sun viiva on seuraavaks tumma.. :) Tsemppiä

Sandy.Onnittelut oviksen löydöstä ja toivottavasti se tuottaa teille plussan.. :)

Vargynja.Oi että sulla on jo ultra edessä. :) tuu kertoo meille kuulumisia ultran jälkeen.. toivottvasti sun väsy alkais helpottaa pikku hiljaa.. :)

Chipmunk.Kiva kuulla susta ja onnea uuteen kiertoon.. :) ja ihanaa kun pääsette pian muuttamaan omaan kotiin. :)

Gatusa.Toivottavasti sun mies nyt pian vie ne laudat hiottavaks ni pääset ahertaa niitten kans.ihanaa kun joku osaa ja jaksaa tehä ite :) oon kade kun oon ite niiin käsi kaikkien käsitöiden kans.

on.tänään on tullu vuotoo onneks vähemmän ja jomotuksiakin on ollu vähemmän..hei voinko nyt kumminki laskee kierron siit päivästä kun aloin vuotaa kunnolla??jos voin ni nyt ois kp.6 ku sunnuntaina ei tullu ku hiukan verta..maanantaina vast rysähti..mä oon alkanu jo tressaamaan pojan synttäreiden järjestämisestä ku ekaa kertaa saa järjestää..IIIIKK... :) vaikka onhan niihin vie yli kuukaus..

äh taas mietin et mitäs ovis testejä sitä tilais...ainaki sain noilla davidin liuskoilla viime kierros bongattuu oviksen et ehkä mä tilaan niitä kun noi digit tulis kalliiks jos mun kierrolla niillä bongaa kun kierto on ollu 27-46 välil..ni jos yli kaks viikkoo käytän niitä ni onhan se varmaan hyvä hinta..katoin just et jos 20 tilaa ni joku 60€ maksas et taidan kyl tilat vaan noita liuskoja. :)

loora84 itse olen ollut ihan tyytyväinen noihin halpoihin davidin liuskatesteihin. Minulla on ainakin näyttänyt ihan oikein silloin kun on ovis ollut nurkan takana. :)

Täällä kanssa yksi kuumeilija haluaisi liittyä porukkaan mukaan! Olen teitä sivusta seuraillut, mutta jokin näkymätön kynnys on estänyt kirjoittelemisen. Ehkä nyt rohkaistuisin :)
Itsellä huhtikuussa 2vuotta täyttävä poika ja nyt olisi haaveissa toinen. Joulukuussa tuli keskenmeno viikoilla 7. Tätä toista ollaan yritetty nyt siitä marraskuusta 2013 saakka.

Olen aika huono ollut kirjoittelemaan ylös kuukautisten ajankohtia joten en ole tietoinen kuinka pitkä kierto on. Aika lyhyt sanoisin. Nyt on kp7/? Ja clearbluen ovistestiin tuli hymynaama, tänään siis hommiin iltasella :p Ärsyttää kun tämä raskaaksi tuleminen on niin hidasta hommaa. Jos ei tärppää niin joutuu aina odottamaan kuukauden. Huoh! Toivottavasti nyt onnistuisi kuitenkin :)

Tervetuloa Mamamansikka! Ja tietysti pitää toivottaa mahdollisimman pian tervemenoo tuonne raskautuneisiin :grin Toivotaan että suraava kyytiläinen jaksaa loppuun asti :) Kyllä sulla varmaan on lyhyt kierto kun ovis jo noin ajoissa tulee, hedelmällisiä hetkiä vaan sinnekin :wink

Tuo on kyllä totta että tää raskaaksi tuleminen on hidasta hommaa! Täällä vasta yk2 menossa eikä sinällään kiire mihinkään... Mutta jotenkin on silti niin malttamaton. Olen itselleni yrittänyt sanoa että meillä on koko tää 2014 vuosi aikaa raskautua... että ennen vuoden loppua ei saa huolestua eikä koheltaa.... että uusi raskaus alkaa kun on sen aika... että, että ja että... Valitettavan usein tää mun "järkipuoli" häviää ja tunteet ottaa vallan :grin

loora ja chipmunk, kiva kuulla että ootte ollut tyytyväisiä noihin davidin testeihin :) Mä olin eka että "näähän on ihan paskoi", kun ei niihin tullut sitä ovisplussaa... haamuja vaan. Ihan niinkuin se olisi sen testin vika :rolleyes: Ja nyt kun se plussa tuli, niin ihan selvää pässin lihaa. Eli hyvin toimii :) Tänä aamuna oli jälleen tosi haalea viiva. Eli kyllä mulla joku hormonipiikki oli ja let's hope että tulos näkyy 9kk päästä :)

ON: Pakko sanoo että mulla on nyt jotenkin kauheen harmoninen ja omalla tavalla rauhallinen olo :) ovis pongattu, hyödynnetty ja nyt ei voi muuta kuin odottaa. Eli enää homma ei ole ns mun käsissä. Nyt menossa kp19/25. Viikon päästä taidan testata jos ei oo menkat alkanu. Silloin olisi noin dpo7. Melko aikaista testille, mutta tuolla mun lyhyellä kierrolla en usko että luteaalivaihe voi olla se keskiverto 14... eli kiinnittyminen pitäisi tapahtua melko aikaseen ja ehkä jotain haamuja vois olla.... ja kertoohan se puhdas negagin jotain. Jännä seurata sit koska ne menkat alkaa, jos ei kyytiläistä ole. Niin että jaksaako tosiaan venyttää tuota kiertoa, kun se ovis oli noin myöhään.

Ai niin, yksi juttu vielä. Mä olen aloittanut kuntosalitreenit pitkästä aikaa. Pari vkoa käynyt. Aika rapakunnossa oon. Teen melko isoilla painoilla lyhyitä sarjoja. Nyt jotenkin arveluttaa uskaltooko sinne mennä repimään... kun ei kroppa ole tottunut noin kovaan treeniin vielä... sit taas toisaalta tyhmää jäädä kotiakin.

Takaisin