Gatusa, mahtava juttu!
Toivotaan että saat pian testit ja se näyttää ++++++++ :)
Milli88, tervetuloa kuumeilemaan ja toivotetaan lyhyttä visiittiä!
Eli siis plussatuulia sinne!
ON: Voihan JUMA! Just kun olin ihan down ja hukassa ovulointini kanssa, niinpä aamulla pärähti komeat kaksi viivaa
I I ovistestiin!! :) :) Tein ensin pregchekin ovistestin kun se saa tehdä aamupissasta. Siihen tuli toinen tosi samanvahvuinen viiva kuin kontrolli. Halusin varmistaa tulosta tuolla davidin ovistestillä, kun sen kanssa oon pääsääntöisesti kiertoa tikutellut. Ja siihen sitten pärähti niiiiiiin vahva viiva, melkein kontrolliviivaa vahvempi, ettei tarvitse enää noita haamuja ihmetellä!! Ovistesteissä siis plussa tulee vasta silloin kuin testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi tai vähintään yhtä tumma.
Oi että kun olin happy tuosta tuloksesta!! Teki mieli mennä heti herättämään mies (you know mitä varten
), mutta annan nyt nukkua kun on yövuorosta tullut ja vasta sängyyn päässyt. Herätys tulee kyllä olemaan tavallista poikkeuksellisempi, mutta eiköhän se mies tykkää....
Toisaalta suruttaa että ovis tulee näin myöhään kierrossa.... nyt jo kp18/25. Viime kierrossa tosiaan ajattelin oviksen olevan myös tässä kp17-19 (en tikutellut), mutta sitten menkat alkoi jo kp25.... Olin silloin tosi pettynyt ja nyt vasta olenkin jos menkat alkaa viikon päästä
Eihän sille pienelle (mahdollisesti) hedelmöittyneelle munasolulle anneta mitään mahiksia jos dpo aika jää 6-7 pvään... minähän vielä imetän. Joillakin imetyksen lopetus on vasta pidentänyt kiertoa. Ehkäpä täälläkin on niin. Mahtava fiilis kuitenkin kun tietää edes jotain! :) Että edes ovulointi on mahdollista, vaikka ei sitten muuten ole suotuisat olosuhteet.