Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ihana kuulla siusta cupcake <3 vai oikein,aprilli päivänä..
täällä piinaillaan seuraavat pari viikkoa, oli just tärppipäivän :)

ihanaa odotusaikaa siulle <3

ihana kuulla sinusta cupcake, olet jo rv 16 mashaAllah aivan mahtavaa. harmi että sait radi diagnoosin mutta nautihan raskaudesta joka tapauksessa ja kertoile meille kuulumisia, minä täällä oon miettin missä oot ku ei ol näkyn eikä kuulunu. kaikki "vanhat" tutut on alkan jäädä pois täältä kuumeilijoista ku ovat plussanneet josta olen iloinen mut mä huolestun jos en kuule teist...

on: eipä ihmeitä, väsy, nälkä, ei menkkoi, etomista ympäri vuorokauden.

Kiwibird ja Gatusa, oon 99 % varma ovulaatiosta, bongasin sen testeillä ja oireista. Ovis oli myös tosi aikaisin oli vasta kp 10/11 kun sain plussat, joten ei se kyllä aikaisemmin ole voinut olla. Ja alotin ovistestailun jo kp 7. Noh ensi viikolla se sitten tarkentuu ar- ultrassa :)

Täältä löytyy mun testikuvat, jos kiinnostaa
http://kuumekasvaa.blogspot.fi/p/raskauden-kulku.html

Gatusa: Harmi kun kyseessä oli huijari :/ onneksi tosiaan huomasitten ajoissa :) ja sullakin oli tullut haamuviiva..varovaiset onnittelut ^^ <3 kyllä se siitä lähtee vahvistumaan. Tarrasukkia mukaan!!! <3

Kiwibird: Kiitos kovasti!Kyllä kuule se plussa ois enemmän kuin tervetullut asia meille. Mä yritän nyt tässä kierrossa olla stressaamatta liikoja ja menen virran mukana niin sanotusti ^^ <3

Kiitos kaikille tsempistä ja juhlat tosiaan huomenna!Meinaankin juhlia kunnolla :) <3 Ties kuinka pitkälle seuraava menee ;)

ON: kp 14 ja ainakaan eilen en saanut hymynaamaa tikkuun. Arvelinkin ettei se ehdi siihen kp15 mennessä tulemaan :D Eikä oireitakaan oikeestaan ole.Noh, tikuttelut jatkuu. Ja kun töistä pääsen niin siivoominen alkaa.Näissä tilanteissa on kivaa kun on suht pieni kämppä niin ei oo kauheesti siivoomista :) Tarpeeksi kuitenkin.

Jos en ehdi/pääse tulemaan enää teitä moikkaamaan niin toivotan kaikille OIKEIN MAHTAVAA VIIKONLOPPUA!
Sekä plussia ja viivojen vahvistumisia ^^ <3

s1n1 josko siellä oiski sitten 2 matkustajaa. tsemppiä ar-ultraan :)

iines kiitos tsempistä, plussatuulia sinnekin ja toivottavasti tärppää, nautihan viikonlopusta ja synttäreistä :)

on: jännitys tiivistyy mutta kyllä tässä taitaa jäädä nyt menkat pois oikeastiki on vaa sellai jännä tunne. kunpa mun kaveri laittas kirjeen tänää tai maanantaina mulle tulemaan ku ukosta ei ol mitää hyötyä näissä asioissa, ainoastaa osaa valittaa eikä ymmärrä mitää. ei ol aiemminkaa ymmärtän raskausoireita eikä vieläkää ymmärrä. eile totesin illal päin naamaa sille että se on samanlaine valittaja ja meluaja ku isänsä on. alko vähä miettimää ja kattoo itteää peilii käytöksen osalta. sen isoveli on puolestaa iha toista maata.

S1N1 Oot sä Onnenpekka :-) ☆ ♧ luin sun blogia ja tulin iloiselle mielelle. Annat toivoa mulle ja varmast muillekin kuumeilijoille.

Kaikille kuumeilijoille tasapuolisesti Positiivista aikaa ja plussa tuulta joka tekee tehtävänsä jokaisen kohdalla. Gatusalle rukoilen toista raskautta ♥

kiitos kiwibird jos nyt ei ala vuoto ollenkaa ni tää ois mun 8. raskaus ja periaattees 6. yritys mun miehen kans saada pikkusisko/veli esikoiselle. saapi nähä miten käy. :) plussatuulia sinullekin kiwibird :)

S1n1: päädyin tonne sun blogiin uteleen, onko sun maha oikeasti noin turvonnu rv5+? :0 koska ihan kun omia kuvia oisin kattellu, itellä maha ihan samanlainen aamulla ja illalla, mutta en siis ole varma että oonko raskaana vai en..

On. Alkanut ihan vähän turvotus laskemaan, mutta ihmetyttää kyllä koko turvotus kun tosiaan menkat tuli mutta 'surpprise' ne on melkeen loppunu jo, eli ei kestäny kun 2pv, normaalisti sen väh. 7pv.. Voisinkohan sittenkin olla paksuna o_o

Hei anteeks omanapailut nyt vaan..mulla alko nyt eilen ja tänään uudestaan menkkajomotukset ei mitkään kovat mut ärsyttävät kumminkin ni onko tää nyt ihan normii ja vuotoaki tulee vielä.ei kylläkään niin paljoo mitä maanantaina ja tiistaina oli..ja siis vuotoa on nyt tullu sunnuntaista asti...nuorena mulla vois kestää vuodon tulo vaikka kaks viikkoa mut ei oo kymmeneen vuoteen kestäny ku maks viis päivää ja niistäki ollu kaks ihan pientä tuhrua vaan..testiä ei oo kotona ehkä mun tarvii lähtee ostaa vai mitä mieltä ootte kun ei oo kokemusta tälläsesta..??

kannattaa ehkä kävästä ostaas testi ja varmistaa et hormonit on pois kropasta. keskenmeno vuoto voi kestää kauemminki tai sit kyseessä voi olla jos näyttää vahvaa plussaa testi ni esim hematooma. toivottavasti tilanne selvenee, jaksamista loora.

loora Keskenmenon jälkeinen vuoto voi tosiaan kestää viikkojakin.Muistaakseni mulle sanottiin että 4-6 viikkoo on mahdollista.Mulla kesti n.viikon ja tein testin sitten ihan vaan varmuudeks et oli hormonit laskenu.Tsemppiä ja jaksamista!

Gatusa tosiaan sulla on useammin alkanut raskaus. Tarkoitin että toinen lapsi eli siis raskaus joka jatkuu loppuun asti. ++++++++ ♡

Gatusa ja Satsa kiitos vastauksista.. :)
Tein äskön kahen ja puolen tunnin pidätyksellä olevasta pissasta r-testin siis niitä apteekin omia testejä mitä tein viikko sitten myös.niin siinä on todella todella haale viiva siis joutuu todella tihrustaa et näkee sen.niin voinko nyt vaan ol et on ohi vai teenkö nyt vie aamu pissasta varmuuden vuoks vai onko turhaa??anteeks et kyselen mut kun entie mtä ajattelisin..yks testi siis tuo nyt sit on oottaas jos tarvii tehä..ääh miks tää ei voi ol selkeetä.. :(

voitha sä aamulla tehä kun se on vahvin, vuoto loppuu yleensä kun hormoni on pois ja materiaali on poistunu. ainaki mulla ollu näin, toivottavast kierto ei men sulla sekasin kuten mulla kävi.

Loora, kannattaa tehä aamulla uus testi, meinaa jos ei tuu kaikki iteksee ulos niin pitäisi käydä tarkistuttamassa tulehdusriskit on niin isot muuten... Mulla ei vuoto kestäny kuin viitisen päivää, mut sitten sainkin ihan puhtaan negan (tammikuussa km jälkeen)

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Satsa.Kyllä mää nyt niin uskon et sulla on plussa sie odottaas.. :) tsempit odotteluun. :)

Cupcake.Kiva kuulla susta ja oi että sä ootki jo noin pitkällä.. :) tuuhan kertoo jatkossaki kuulumisia..

Iines.Oikein mukavia juhlia ja hyvää viikonloppua sinne. :)

Elyssei.Toivottavasti nyt merkkais pikkusesta johtuvaa. :) tsemppiä ootteluun...

kyllä mä nyt teen huome aamul sen testin ja sit ootan et vuoto loppuu ja jos vieki saan jotai viivaa sen jälkee ni sit soitan johki.Santra tota mää just pelkään et tulee joku tulehdus..mulle ei ois muuten tullu mitään mieleen mut kun oli kaks päivää aikas normi olo ja nyt sit eilen alko taas noita menkka jomotuksii tuleen ni sen takii heräs kysymys et onko kaik sittenkään ok.hyytmiä ei tullu ku maanantaina ja sen jälkeen ollu tosi kirkasta verta jota tulee vieki aikas hyvin kun ei kahta tuntii voi olla saman siteen kans...ja oon edelleenki tosi turvonnu..

Loora toivotaan että kaikki tulee itsekseen ja vältyt tulehduksilta!

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Takaisin