Gatusa
Seurustelun sensei
oi ihanaa kiwibird tekis mieli onnitella jo, olet samanlainen ku minä tässä näköjää eli ootellaa ja katellaa, meillä ukko ei katton testiä vaan kysy kumpi tuli, totesin vaa et haamujen esi-isä eli ootellaa ja katellaa. nyt tosin joko teestä tai pikku ninjasta (olo on kyl sellai et on tärpänny ku etooki ja nälkä lisääntyy, lisäks ilmaantun repäsykivut yskies ja aivastaes) johtuen ravaan vessas, väsymys on jotai aivan hirveetä, tänää suutuksissani potkasin polvella ukkoa takalistoon ku auko päätä sit olin melkei ku myrskyn merkki, meinaan alkaa parkuu pienimmästäki asiasta jne. Saako mennä nukkuun ku vois nukkua 24/7? jos pikkunen on kyydissä täällä ni la menis varmaa sinne marraskuun alkuun (laskurin mukaa 1.11.2014) mullakin eli oltas aikalailla samoissa :)
simpoista sen verra et oon kuullu et 3vrk on parhaimmillaa mut sit alkaa heikkenee mahikset, mutta naisen tila vaikuttaa myös siihen aika paljon eli onko hedelmällist limaa vai sit sahara/tahmanen.
s1n1 kuulostas siltä että voipi hyvinki olla kaks matkassa sulla tai sit oot yllättäen pidemmällä ku oletit :)
simpoista sen verra et oon kuullu et 3vrk on parhaimmillaa mut sit alkaa heikkenee mahikset, mutta naisen tila vaikuttaa myös siihen aika paljon eli onko hedelmällist limaa vai sit sahara/tahmanen.
s1n1 kuulostas siltä että voipi hyvinki olla kaks matkassa sulla tai sit oot yllättäen pidemmällä ku oletit :)
Muokattu viimeksi: