Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
oi ihanaa kiwibird tekis mieli onnitella jo, olet samanlainen ku minä tässä näköjää eli ootellaa ja katellaa, meillä ukko ei katton testiä vaan kysy kumpi tuli, totesin vaa et haamujen esi-isä eli ootellaa ja katellaa. nyt tosin joko teestä tai pikku ninjasta (olo on kyl sellai et on tärpänny ku etooki ja nälkä lisääntyy, lisäks ilmaantun repäsykivut yskies ja aivastaes) johtuen ravaan vessas, väsymys on jotai aivan hirveetä, tänää suutuksissani potkasin polvella ukkoa takalistoon ku auko päätä sit olin melkei ku myrskyn merkki, meinaan alkaa parkuu pienimmästäki asiasta jne. Saako mennä nukkuun ku vois nukkua 24/7? :rolleyes: jos pikkunen on kyydissä täällä ni la menis varmaa sinne marraskuun alkuun (laskurin mukaa 1.11.2014) mullakin eli oltas aikalailla samoissa :)

simpoista sen verra et oon kuullu et 3vrk on parhaimmillaa mut sit alkaa heikkenee mahikset, mutta naisen tila vaikuttaa myös siihen aika paljon eli onko hedelmällist limaa vai sit sahara/tahmanen.

s1n1 kuulostas siltä että voipi hyvinki olla kaks matkassa sulla tai sit oot yllättäen pidemmällä ku oletit :)

Muokattu viimeksi:
Äh..Olen taas ollut liian kauan poissa :(
mutta, PLUSSANNEILLE PALJON ONNEA!! <3<3<3 Ainakin Lumikki oli plussannut!!!
kiwibird: toivotaan et se ois oikein haamujen haamu ja alkais vaihvistuu siitä ;)

Te jotka vielä jännäilette asian kanssa niin tsemppiä ja jaksamista h-hetkeen, PLUSSATUULIA!!

Omanapa:
Olen ollut nyt paljon täältä poissa,koska kone tosiaan on kokoajan varauksessa :/ hmph. Onneksi nämä teidän plussauutiset on niin ihania,että piristää kummasti mieltä <3 Mulla on menossa kp 13 ja pian pitäisi aloittaa Lugesteron. Mutta mä luulen,että bongaan sen oviksen ensin ja aloitan sitten vasta nuo. Paketin ohjeessakin lukee,että otetaan 3-päivää ovulaation jälkeen.(ihmettelenkin miksi gyne oli ne mulle määrännyt kp 15-24) Joten toimin ominpäin tälläkertaa :D epäilen,että ovis ei ehdi tulla tuohon kp 15 mennessä. Ovis oloja ei ainakaan vielä ole yhtään, mahatauti sen sijaan kiusasi mua eilen.. yäk :/ Tänään kuitenkin raahauduin töihin ku ei kerta kuumetta ollut ja pyttyäkään en enää halaillut. Aloitan tikuttelun tänään ja etenen sen mukaan :) Valkovuoto on ollut runsasta ihan alkukierrosta lähtien. Sekä kummallisia menkkamaisia jomotuksia myös..mutta saattaa johtua tuosta mahataudistakin. Tisseissä ei muutoksia :D Limoja ei näy..ainoastaan valkkaria lorahtelee housuun. Pupuiltu ollaan ahkerasti ihan alkumetreiltä asti..ja luulen,että jatkuukin aika ahkerana ;) Lauantaina synttärien juhlimista kaveriporukalla!

PLUSSATUULIA KAIKILLE ovikseen sekä r-testiin ^^ <3

Lumikki.Onnea valtavasti ja tarrasukkia matkaan.. :)

Kiwibird.Pidän peukut ylhäällä et sun viiva vahvistuu..Varovaiset onnittelut.. :)

Sandy.Toivottavasti se ovis sie on kumminki tullu vaikka ei tikuis näkyiskään..tsemppiä.. :)

Lucky.Ollaankos me oltu samas odotus ketjussa???laskettuaika huhtikuussa 2013??ainaki sun nimimerkki tuntuu tutulta..

Iines.Tsemppiä ja onnea oviksen löytöön ja hyödyntämiseen.. :)

Niin Gatusa millai sun kävi sen sopparin kans???toivottavasti sait sen... :)

ei tullu sopparia ku tyyppi oliki sit huijari mut huomattii ajoissa onneks. no nyt ku on materiaalit ni aluks teen muutaman huonekalun myyntii ja meille itellki et saadaa rahaa jotta saan tehtyä meille vuodesohvan, ruokapöydän, tuolei jne...
jatkuvast oon yrittän löytää sijoittajia/ostajaa ja yrittän löytää ostajia smaragdeille.

No voi vitsi...tosi kurja juttu et olikin huijari mut onneks saitte selville ajois et o huijari...Toivon mukaan saat pian asiakkaan ja tsemppiä huonekalujen kans tai siis niitten tekemiseen.. :) ja viiva vahvistukoon sulla.. :)

Onnea Lumikki! Lähetän sinne paljon tarrasukkia ja muuta tarpeellista mukana pysymiseen. ^^

Gatusalle myös varovaiset onnittelut. Pidän isovarpaatkin pystyssä että viiva vahvistuisi ja täti pysyisi poissa. Tällä kertaa koko 9kk ajan. Sääli ettei sopparia tullutkaan, mutta onneksi huomasitte ajoissa. Onnea matkaan uusien ostajien ja sijoittajien etsinnässä.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muille! Puuuuuh

kiitos vargynja :) saapi nähä miten tällä kertaa käy, inshaAllah hyvin. nippailut ja etominen sekä jatkuva väsymys on tullu näköjää pysyväst.

Gatusa: Viivan vahvistumista teille! Ja toivottavasti pysyy kyydissa loppuun asti talla kertaa. Miten siella pain on aitiys neuvolat? Pitavatko tarkemmin silmalla sun historian kautta? Anteeksi utelut, mua kiinnostaa miten muualla mailmassa hoidetaan asiat, jos et halua vastata ymmarran kylla :)

S1N1 kohensit just mun mieltä, mulla tänään nimittäin dpo6 :) josko uskaltaisin testata uudestaan, oon kunnon varaslähdön ottaja! on niin uupunut olo että tungen suusta mitä sattuu ja sekös turvottaa kun turvottaa muutenkin vaikka söis kevyesti, siis tosi kevyesti believe me. Viimeaikoina se on ollut IN. Kauheesti tulee kunnon valkovuotoa niin että pidän minisidettä.. yleensä tässä vaiheessa ois jo häilynyt, kai! Eipäs spekuloida. Aamusta nännit oli tosi arat, ne on ollu kokopäivän.. eipä ole kuviteltua se. Päänsärkyä ei oo tullu vielä.. eihän se oo kivaa mutta toisaalta se ois aika mukava merkki jostain(?). Ootko S1N1 muuten varma että sulla oli dpo8 tai dpo11 kun sait noita tuloksia, ettet pidemmällä? Hihihi. =D on niin lupsakka olo, en jaksa kiukutella vaikka on ollut riidankylväjiä kyllä.

Kiiiiiiiitos kaikille tsemppauksesta olette ihania, korvaamattomia! Ihana tuki & iines86 kiva kuulla susta ja todellakin teille tulee tärppi ihan kohta, semmonen olo kirjoitusten perusteella, olis se teiänkin aika jo! Täällä on tosi moni plussannu jo, kumpa itsekin plussaisin ja sää kans! Hyvä että ootte pupuillu ahkerasti ;) :smiley-angelic001 :sign17:sign19:sign17:sign19 onnensiittiöitä sinne! ja paljon plussaa +++++++++++++ uskon ja tiedän että plussaat aivan juuri.

Mä todellakin toivon että tärppi ois käynyt, mut mitäs jos ei ole.. sit vaan häntä pystyyn?
Kaikille paljon plussaa, plussaa, plussaa, kahta viivaa, viivan tummumista, antoistaa ovulaatiota ja onnellista raskautumista ja pikaista oman vauvan odotusta! :ky :clock odottavan aika on pitkä! mutta yllättävän lyhyt ja ihan kulman takana. :whacky059 :hug007

Kiitos vielä :) on kyllä hymyilyttänyt koko päivän!

Iines; kiva kuulla jälleen sinusta! :) Mukavia juhlia :)

Gatusa: Harmi tommoset ketkut ja huijariit, toivottavasti uusia mahdollisuuksia tulee pian :)

Muillekin oikein paljo tsemppejä! Puuuh! :smiley-angelic003

toivotaan lumikki koska ois iha hyvä saada talous parempaan kuosiin ja oma kotikin jostain. vuokralla ei ol kiva asua ja sit ku naapurit on yli uteliaita ni hermot menee.

kertoileha jatkossaki kuulumisia meille, minäki aion viel pidemmän aikaa pysyä täällä vaikka menkat jäisikin pois. :)

Kiwibird peukut tärpille!
Iines Tsemppiä ja mukavia juhlia!
On: Jäätävä kylmyys on näemmä muuttanu mun kroppaan..Lämmitin koko kämpän päivällä lähemmäs 30 asteeseen mut meikäläinen se vaan hytisee!Paksu jumpsuit ja villasukat jalassa!Nännit kipeet,kuoleman väsyny,maha turvoksissa,jatkuva pissahätä,mitähän muuta..Ehkä sitä vois alkaa varovasti toivomaan plussaa :oops: 5.3 pitäis tädin kurvata,jos nyt pysyis pois :smiley-angelic001

Tervehdys kaikille! :) Mitäs tänne kuuluilee?

Muutama sivu taappäin oli näemmä jotain keskustelua Buranasta. Mulle sanoi neuvolalääkäri ja yksi kaveri joka on yleislääkäri, että Buranaa saa syödä raskauden ekan ja tokan kolmanneksen aikana ihan huoletta - tokikaan ei saa ylittää maksimi vrk-annosta! Vikalla kolmanneksella burana voi kasvattaa verenvuotoriskiä, joten silloin ei sitä suoda käytettävän.

Täällä menossa rv 16, kauheaa kyytiä menee aika! Rakenneultraa tässä odotellaan, se oliski sitten aprillipäivänä.. :D Alkuviikosta kävin sokerirasituksessa ja radi-diagnoosihan sieltä napsahti.. Ikävä juttu, mut paremmat tulokset sain nyt entä esikoista odottaessa! Nyt vaan toivon että paasto pysyis rajoissa, se on nyt selkeästi yrittänyt olla vähän koholla. :/ Muuten meneekin ihan mukavasti, maha kasvaa ja liikkeitä tuntuu lähes päivittäin. Neuvolassa th sanoi sydänäänet löydettyään, et on niin alhaalla et meinas olla hankalaa jo löytää äänet. :D Sit välillä tuntuu liikkeitä melkeen navassa asti, et tilaahan siellä on vielä missä möngertää <3

Mukavaa kevättä kaikille! Täällä pohjosessaki lumet tosi vähissä. :) Plussatuulta, ja onnittelut plussanneille <3

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin