Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanat palstalaiset ja plussaajat tuo iloa päivään!!! Mä kanssa taustailen, kun en jaksa nyt niin höögätä tästä vauvajutusta, tulee sit jos tulee. Mutta iloitsen jokaisesta plussasta täällä!

Kevätaurinkoa kaikille ja erityispeukut gatusalle!

mulla käy varmaan samallaille ku esikosta...ennen ku raskauduin pudotin painoa 11kg, no nyt oon pudottanu ~4kg, kohtalon ivaako? Mut viel pitää talletella ja sit vaan piinaillaan ja odotellaan että saa testata...saa nähä onko talletuksista ollut hyötyä...kp jotain nyt 19?20? En,näe tikeriä kännykällä....
ihana ilma ulkona, niin keväinen <3

Mulla olis Bluerose sama la jos tärppi kävisi. Tosin tunne et tuskin se vieläkään tärppää :D

Ja Lumikille onnea plussasta ja matkaan paljon tarrasukkia! Samoin Gatusalle pidän peukut pystyssä et olis matkalainen kyydissä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Lumikki :angel13olet plussan ansainnut! Positiivista aikaa sinne ja tarrabody :sign19:sign17:Heartred mahtavaa.
Sitte vaa muutkin plussaamaan ja minä kans! Olen höntti ja testasin aamulla sofin herkällä, mies sanoi näkevänsä jotain. Vasta 11.3 uskallan luottaa tulokseen jos täti ei tuu.. ei himputti siinä voi edes näkyä mitään vielä mutta oli siinä haamujen haamu värillä eli ei puhdas täysnega. Toivoa on ja eilen alkoi tuntuu tärpiltä :excited001:hug003 oisko.?
stop.gif

Muokattu viimeksi:
Bluerose ja Freyja, mullakin olisi sama LA jos tärppäisi nyt! Mikä sattuma :) En tosin elättele kovin suuria toiveita tärppiin...

Mitenkäs se menikään, kauanko ne siittiöt elävät ja voivat hedelmöittää? Oletan että bongasin eilen keskiviikkona ovislimat (en tosin ole varma, mutta vahva veikkaus) mutta sitä ei päästy hyödyntämään. Onko siis mahdollista että maanantailta jokunen häntäheppu olisikin vielä ollut valmiuksissa tuolla ja olisi voinut tärpätä? En tiedä ollaanko tänäänkään samaan aikaan kotosalla, ja jos ollaan niin onko jo myöhäistä?

Onhan näitä asioita ollut täällä esillä monenmonta kertaa mutta kun ei muista niin ei muista...

Aivan mahtavaa Lumikki! :thumleft :Heartred Onnea!!!

Valtavasti plussia kaikille muillekin!!!!

Mullakin osuisi tuleva LA noihin samoihin kuin Bluerosella ja muilla :grin Neuvolan mukaan kylläkin myöhemmin kun he laskevat pidemmän kierron mukaan.

Niin jos siis tärppi kävisi.... Aika heikolta näyttää kun luoja tietää ovuloinko ollenkaan :confused: ainakaan tässä kierrossa. Nyt menossa kp16/25 ja ovistestejä oon siis tehnyt tuolta kp 8 lähtien. Ei mitään mitä voisi plussaksi laskea. Ja testejä on tehty useampi päivässä ja nyt jo kahdella merkillä. Aion tikutella koko kierron loppuun. Joko tulee ovisplussa, alkaa menkat tai sitten tuleekin se paras plussa.... :) Jos vaikka ovis onkin ehtinyt livahtaa ohi mun testien :p Oloja ei ole tässä vaiheessa niin mihinkään suuntaan.

Niin, jossainhan on ollut että nuo siittiöt voi elää jopa melkein 5 vrk.... Itse luottaisin enemmän siihen 1-2 vrk eli 24-48 h. Mutta tosiaan, kaikki on mahdollista! Toivoa on aina niin kauan ennen kuin menkat alkaa, kunhan talletuksia tekee :)

Gatusa, mulla pahoinvointi vaan yltyy. Nyt jo syödessäkin nousee oksu kurkkuun, saas nahdä kuinka pahaksi menee. Mutta kaiken kestää kun sille on hyvä syy :) Ensi viikolla on alkuraskauden ultra, jännittää. Vieläkin epäilyttää voisiko siellä olla kaksi... Toivon sinullekin plussaa, jännäilen täällä taustalla miten käy!

Kiwibird kuinka kauan sinulla on ovulaatiosta? Minähän sain ensimmäisen haamun jo dpo 8 ja seuraavana päivänä oli jo helposti erotettava viiva ja dpo 11 digitaalinen antoi raskaana 2-3. Toivotaan, että seuraavassa testissäsi näkyy jo selkeä viiva :)

Plussatuulia muillekin, en minä osaa teitä jättää rauhaan vaan käyn melkein joka päivä lukemassa teidän kuulumisia :)

Noista siittiöistä vielä, ne voivat säilyä hyvinkin pitkään (jopa viikon), mutta niiden hedelmöittämiskyky heikkenee koko ajan eli vaikka siellä olisikin siittiöitä elossa eivät välttämättä pysty hedelmöittämään munasolua, jos ovat liian vanhoja. Tämä varmasti vaihtelee hyvin paljon miehestä riippuen :)

juu ja eikös siihen vaikuta naisenkin "olosuhteet"? Että pitäisi olla otollisen kosteata eikä kuivaa saharaa... :rolleyes: :grin

Onnea lumikille! (: <3
Ja kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia ja tarrasukkia! (:
Nuista siittiöistä että itelle aina sanottu että saattaa elää 5-7vrk mutta ei ole ns juoksutuulella että kuulemma 3-4vrk voi hedelmöittää ja muuten on vaan hengailemassa tuolla alhaalla :D

On. Tässä pitäisi pysyä rauhallisin mielin sinne tiistaille mutta jotenkin tuntuu että heitän pyyhkeen kehään.. Joo menkat on monilla ollu raskauden alkuajoista ihan normaalisti ja moni ei oo edes tienny olevansa raskaana, itellä on ihan normaalit menkat nut tullu, eilen oli vielää aika niukat mutta nyt ns alkupisteessä mitä on aina ennenkin ollu.. Ainut ero että kivut lievemmät ja yön aikana katosi kokonaan :0 o.O

Takaisin