Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: en oo testiä saanu tehtyä kun ei ole tilillä kuin 3e rahaa :/ pitää kai kärvistellä sinne ensiviikon tiistaille neuvolaan :/

elyssei: kait oletan ainaki että normi lääkäri käynti maksu on varmaan jotain 22e. + lääkkeet. kannattaa mennä tai siis suosittelen meneekin lääkärille kun mun kaverilla tuli menkat ihan normaalisti ja sai tietää vk 12 että odottaa kun öisen pahoinvoinnin takia teki testin vähän niinku huvikseen, muita oireita ei ollut. meinas silleen kiire tulla.

gatusa:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

taitaa olla parhaat pvt käsillä..miten se menikäänn jos sitä kirkasta, limamaista, venyvää kalvoa tuli??

Eiks se kirkas lima ole sitä kaikkein hedelmällisintä ja kirkkaan liman aikana tapahdu ovulaatio? Tärppionnea siis!

Meillä menee tämäkin kierto ihan metsään joten suosiolla voi jo ajatella ettei tule 2014 vauvaa. Saa nähä miten kauan saa odotella tällä työrytmillä, joten ei kannata ihmetellä jos en paljon täällä kirjottele..

Ellysei: Pääsetkö Terveyskeskukseen, kävisit lääkärillä ja lääkäri antais labraan lähetteen postissa tulis lasku.

Gatusa: Ihana asia, Komppaan Satsaa vahvistukoon viiva <3

Satsa: Tärppäsikö teillä?

Muillekin: Plussatuulia kaikille ja onnea kiertoon

on: Ihanaa tää hammaspiina vihdoin alkaa loppua, en ole tänään tarttenu yhen yhtä särkylääkettä. Kuukautisetkin lopuillaan, ollu kyllä aivan päin vastaiset menkat mitä ovat sanoneet km jälkeisistä, todella niukat ja yks välipäiväkin oli että en vuotanut. Ens viikolla saa jo testailla onnea oviksen metsästyksessä :) Jospa nyt tärppäis. Ihanaa kun tulee kevät, täällä pohj. savossa kevään merkit alkaa näyttäytyä, lumi sulaa vauhdilla. Ajattelin pyhittää viikonlopun mullalle ja siemenille :D

Lucky87: pitääpä ottaa yhteyttä lääkäriin nuista jos nyt ei neuvolassa tapahdu mitään, olen luullut että yksityisellä voi vaan käydä kyseisen asian vuoksi.
Bluerose: paljon tsemppiä ja tärppionnea! (:
Pampero: juu olen opiskelijana.. Ei ole koulua vasta kun 10.3 ja meidän terveydenhoitaja on kyllä itse passittanut kerran aikaisemmin ite ostamaan testiä että heillä ei olesellaista tarjolla kuulemma 0.o noh kärvistelen jännittyneenä tiistaihin asti..

Lissufin: paljon tärppionnea ja peukut pystyssä! (: täällä on niin pitkät jonot ihansama mihin lääkäriin on menossa että ei varmaan kauas heittäisi tuosta neuvola ajasta ja onhan se jotenkin hyvänolon tunnetta tuova fiilis että elää jännityksessä kuin saisi sen kauhean negatiivisen :/ edes pieni toiveen pilkahdus vielä mielessä..
Paljon tärppionneja ja plussatuulia ja tsemppejä muillekin! (:

On. Todella oudot nuista menkoista tulikin ja ihan järkyttävää painetta tuntuu kokomahassa mutta eniten alamahassa.. Eikä kyllä mitenkään viittaa näihin kuukautisiin, kuukautiskivut on ihan eri juttu ja kyllä niitäkin vähän ollu, muttei todellakaan niinkuin normaalisti O.o

Iissufin Hienoo että olikin helpot menkat :) Tärppäämisestä en tiiä vielä,viikko olis menkkoihin..Oireita on ja varsinkin ihan tolkuton väsymys.Ehkä se onki taisteluväsymystä rupee jo huumori loppuun yrittämisen kanssa :rolleyes: Peukkuja oviksen hyödyntelyyn!
Blueroselle kans tärppionnea!

lissufin päätin etten iloitse liikaa ennen ku huoman ettei vuotoo näy eli viel oottelen varoiks ku vaikee kuvitella et ois tärpänny, ok on mielialanvaihtelui, kasvanu ruokahalu, finnei muutama, väsy.
kuulostaa hyvält suunnitelmalt tuo multa ja siemenet. :)

Kaikkea jännää tapahtunut teille, yleisesti: paljon tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta, kaikille plussaa ja paranemisia. Pahoittelut ikävistä tilanteista ja onnittelut parhauksista. Tasavertaisesti halit ja sympatiat. Saispa kaikki asiat kuntoon. Toivon plussaa kaikille meille yhdessä ++++++
Elyssei pää kylmänä vaan, saisitpa selvyyttä asioihin.
& Mad ompas kunnon jysäys tuo uus kuuri, todellakin luulisi tehoavan ;)

on: tulevaisuuden suunnitelmat alkaa selkenemään, sosiaali-ja terveysalalle tähtään yhteishaussa, mukavaa.
Luin kaikkien viestit mutta mun päätä särkee niin sikana etten kykene nyt yksityiskohtaisesti vastaamaan, sori!
Koitin metsästää jo tänään Valion greippimehua, en löytäny, miltä se purkki näyttää? Onko litran pänikkä? :D
Mulla ei ikinä särje pää muuten vaan, sherlock.. viimeks ovulaation yhteydessä, uutta mulle. Nyt on samanlainen päänsärky ja ottaa kuumottaa sitä mukaan, kuumetta ei kuitenkaa ole. Särkee! Lisäks.. hyiyökokspoks anteeksi naiset, mutta uloste on ollut vihertävää edellispäivänä ja tänään!?!? Mitä helvettiä. Setvisin googletan asiaa ja siellä luki että vihertävyys johtuu siitä että ruoka kulkeutuu liian nopeasti elimistön läpi. Koittanut pidätellä mut ei näköjää auta sitäpaitsi en käy mitenkään tavallista poikkeavan usein sillä hädällä. Dpo5 sorry kakkajutut! :anyone

Ette muuten usko mitä just bongasin! On muuten ratkiriemukkaan mahtava tuo sivu http://www.countdowntopregnancy.com kun painaa tost ylhäältä vaaleanpunasesta janasta vaikka lukua 5 niin se näyttää dpo5 miltä raskaustestit näyttää silloin, tohon on laitettu kokoelma kuvia ihmisten tekemistä raskaustesteistä, niin jännää. Tossa esimerkkinä dpo10 http://www.countdowntopregnancy.com/dpo/iam.php?dpo=10. On ne jenkit kyllä! tossa tän päivänen dpo, katso omasi! http://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=5 skrollaa alas ja valitse janalta oma dpo. :happy093jotenkin vaan niin hauska. :laughing002

gatusa:en mä muista enää :D ,mutta varmaan jotai niihin kurkiin liittyvää... ai niin että tervetuloa kurjet, jäät paukkaa ja rutisee siihen malliin ettei sinne ole enää asiaa meikäläisellä :D kivan kuuloista. tänään olikin juuri uutisissa että ensimmäiset muuttolinnut ovat jo mukamas saapuneet :)

hah! kolmevuotta ollut foormissa ja nyt vasta tajusin etä täällä on joku pisteytys juttu ja sympatiat ja tykkäykset :D tykännyt olen minäkin monesti mutta en ole kyllä tiennyt että siitä saa jotain pisteitä ja vippi jäsenyyksiä :) kaikkee oppii kun vanhaks elää... mutta miten saan tuonne alas nuo "kalenterit" lapsista ja kierroista ym. :)

Muokattu viimeksi:
Huomenta kaikki :greet025
Tsemppejä kaikille! :) nyt vain omanapailen hiukan.. (pää niin pyörällä ettei ajatus kulje.. :smiley-ashamed005 ) huoh.
KP31/29.. pregchek raskaustesti selkeästi POSITIIVINEN ! :smiley-ashamed005 :smiley-angelic003 :love7 Laskureiden mukaan nyt rv 4+2 ja LA ois 4.11.2014 :love7

pieni listaus omia oireita viimesen viikon ajalta:
- 3+3 tissit kipeäksi ja kylmän arat
- 3+4 tissit kipeät ja raskaat, väsy, nivusissa ja alamahassa semmosia repäsyjä, rauhallinen ja tasainen mieli
+ nuo oireet jatkunu tähän päivään saakka, lisänä vielä; ei sitä tavanomaista tiputtelua (mitä yleensä aina!) eikä siis Menkkoja! :love7 :) + alamaha tuntuu raskaalta..

Mieli edelleen rauhallinen ja tasainen.. ei rönsyile ajatukset kohdun ulkopuoliseen raskauteen/ tuulimuna epäilyihin.. :) päivä kerrallaan :)

Illalla piti ukko hakea sohvalta kun oli sinne nukahtanu.. säpsähin hereille ja olin varma että se kokkaa jotain lihaa! Tuoksu ihan joku karjalanpaisti! :grin sain miehen ylös, kävelin juomaan ja hoksasin tiskialtaassa meijän broileritiskin.. Sehän se tuoksui! :grin

Huomenna kait soitteleen siitä papasta.. ja samallahan voisi mainita tuosta PLUSSAUKSESTA! :excited001

Aurinkoa ja iloa päiviinne! :smiley-angelic003

Takaisin