Vadelmaa
Piirimestaruustason postaaja
voi ei mimi. oon kuitenkin varma että kaikki kääntyy parhain päin, voimia, tee vaan se digi jos helpottaa oloa, muista tehdä aamupissasta tai ainakin minimissään 4h pidättelyn jälkeen. olet varmaan vaan aiemmilla viikoilla ja sykkeen kuuluukin näkyä viimeistään 6+1 tai aikaisintaan 5+6(?) ennen tota 5+6 harvemmin edes otetaan ultraan just siks ettei tuu virheellisiä tuloksia. Ruskuaispussi jo hyvä merkki, eikö se ole sitten vielä alkio.. pian muuttuu sikiöksi
sabetille onnea vielä plussasta
pahoilleut negoista..
On: vitabalans foolihappoja tilattu yht. 60kpl mulle ja miehelle, aletaan molemmat syödä niitä. Minä testasin aamupisusta ja olin näkevinäni jotain mutta en ehdi nyt laittamaan kuvaa, rättipäiviä odotellessa, tänään pitäisi alkaa.. TAI viimeistään yli huomenna ei siinä testissä kai mitään ollut, eli turha iloita. Voi tsiisus maanantaina alkaa työssäoppiminen. Multa loppui nyt testit sitten..
kp34/34-36 dpo12 tää on aina yhtä ärsyttävää kun odottaa alkaako ne vai ei..
sabetille onnea vielä plussasta
pahoilleut negoista..
On: vitabalans foolihappoja tilattu yht. 60kpl mulle ja miehelle, aletaan molemmat syödä niitä. Minä testasin aamupisusta ja olin näkevinäni jotain mutta en ehdi nyt laittamaan kuvaa, rättipäiviä odotellessa, tänään pitäisi alkaa.. TAI viimeistään yli huomenna ei siinä testissä kai mitään ollut, eli turha iloita. Voi tsiisus maanantaina alkaa työssäoppiminen. Multa loppui nyt testit sitten..
kp34/34-36 dpo12 tää on aina yhtä ärsyttävää kun odottaa alkaako ne vai ei..