Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt taas mielipiteitä kyselen, kun aloin pohtimaan noita mun viivoja cb:n digissä. Eli laitan nyt uudestaan sen eilisen testikuvan ja cb:n sivuilta otetun kuvan, ja siis tuostahan vois tulkita että haamuja on toi mun testi tulos, vai mitä mieltä olette? Vai elättelenkö taas turhia toiveita?

ImageUploadedByVau Foorumi1414695757.532869.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1414695779.984481.jpg

Puhelimella nään punaista viivaa vasemmalla puolen viivan paikkaa :)

Nyt oon ihmeissäni. Aamulla kun töissä kävin vasta vessassa ( iso rakko) ni pikkuhousun suoja (onneksi oli) täynnä kirkasta verta ja pönttöön yks musta veri hyytymään ja sen jälkeen todella kova vatsa kipu ku kyykkyyn veti. Siinä asennossa taas tuntu että emätin tippuu ja vihlas sinne emättimen pohjaan tosi kovaa... Parahdin. Ja sitä alavatsa jomoa kesti jonku tunnin verran. Helpotti ku kävin lenkillä meijän asukkaan kanssa. Kipu oli sellaista aaltoilevaa. .. Sen jälkeen ei tullu enää mitään. Hitusen vanhaa verta pyyhkiessä. Eli siteen ku laitoin vuoto loppui. Oon aika hämillään. Jo toinen kerta. Onko mun menkat 5 päivän välein ja kestää yhden aamun.

Heippa ihanaiset! Oikein ihana nähdä täällä plussia!
Kiiiiviiiiiii viivalle vahvistumista! Varpaat ja peukut pystyssä sulle!
Oikean paljon onnea Tirpukka!!!!!! Timbelle myös paljon onnea!
Tervetuloa kaikki uudet!
Silv mua turvottaa/turvotti tajuttomasti aina ovulaatioiden aikana. Tsemppiä sulle ja Larisalle oviksen hyödyntämiseen :)
Pikkuminskikö testailee maanabtans? Oikein paljon plussatuulta sinne myös! Ansaitset sen kyllä!
Napailua: täällä alkaa kohta viikot 9 ja ooon pahoinvoiva ja väsynyt. Ja päänsärky on usein kiva kaveri mulla koko päivän :( Lisäx soppaa sekoittaa mieheni duuni, joka on nykyään 10-18 ja 1,5h meno ja paluu. Eli hän poissa 8:30-19:30. Kiva sit kärvistellä kahden pikkuisen kanssa. Mut toisaalta kyllä raskaus on etuoikeus, et täytyy pitää "valitukset" aisoissa!
Eka neuvolakin on vasta reilu viikon päästä, ku en saanut millään lapsenvahtii. Ja ultrakin kuukauden päästä. En tiie mix antoivat tyyliin vkoille 13. Äh johan mä jatkoin sitä valitusta! :) Nyt kaikki plussaaaaaaltoooon mukaan!

onpas taas tapahtunut paljon!
kiivilinnun testeissä näen minäkin haamujen haamun, pidän peukkuja että vahvistuu!
muurahaisella näyttäis olevan plussa, mutta niin vähän hormonia ettei digi reagoi vielä...

on: ei millään malttais odottaa, tekis mieli testailla mutta istun vaikka käsien päällä etten testaa ennen ens viikkoa, nyt tuskin näkyiskään mitään. ei viittis haaskata rahaa testeihin, joista tietää että ne näyttää negaa vaikka olis mitä. mutta silti...:excited001

Onko tää paljon tukkaa yhdellä harjaus kerralla. Tällainen määrä irtoaa aamulla suihkussa ja harjatessa. .. raivostuttavaa käydä suihkussa ku joka valo täynnä noita täys pitkiä hiuksia

Liitteet

• 1414696601301.jpg
    1414696601301.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 126
lucky kuulostaa nyt aika oudolle toi sun vatsa kipu ja vuoto :O ja noin paljon hiuksia irti joka aamu ? :O Pidätkö paljon ponnarilla tai tiukalla nutturalla ?

..iltaa leidit! Koko päivän olen ollut lasten kanssa liesussa, enkä ehtinyt lukea teidän kuulumisia :( Tuli oikeastaan jo ihan ikävä teitä!!! :-) Hassua, vaikka ei tunneta, mutta teist on tullut tärkeitä <3 Ootte nii ihnuja!
MIMiN kuulumisille meinasin ruveta vollaamaan :( Kunpa, jospa, kuitenkin kaikki kääntyy vielä parhainpäin. Ihan varmasti kääntyy! Pakko kääntyä! Olet ajatuksissani <3
Viivoja näin myös tuossa sivuja pikakelatessani, ainaskin KIIVILLÄ näkyi vaaleanpunaista tänne asti! Varovaisesti onnea!
MUURAHAISEN avattu digi, sepä olikin mielenkiintoinen! Enpä ole tajunnut, että senkin voi tosiaan avata! Eli olisko niin, ettei tuossa tulosviivan kohdalla siis näkyisi mitään jos olis ihan puhdas nega, vaikka siis tuokin oli "ei raskaana", mutta ilmeisesti kuitenkin ehkä olet koska tuollainen haamulainen siinä törötti? Tajusinko oikein? ..mutta siis hcg ei ole tarpeeksi vielä noussut saadaksesi "raskaana"?

Tuosta murkun testin purkamisesta intoutuneena avasin minäkin aamuisen digini, ja hah! Sielläkin törötti haamu, vieläpä melko vahva sellainen, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli. Uskaltaisiko sittenkin antaa itselle toivoa..? Meinasin nimittäin juuri ennenkuin luin murkun päivityksen, alkaa kirjoittamaan, että alakertaa vähän jomottelee tutun tapaisesti, ehkäpä enteilee viimeistään LA alkavista menkoista...mutta ehkä nielen vielä kirjoitukseni ja elättelen toiveita, vielä hetkisen :)

Jippii PikkuMinski! Tuhru ja tuhrun iso-täti pysykööt poissa luotasi!!!!!!!!!! :-)

Lucky87, en millään muista sun kiertopäiviä, mutta voisiko olla kuitenkin kyseessä varhainen keskenmeno, kun sulla tuota vuotoa ollut parina päivänä ja voimakasta vatsakipua?

Mulla olisi ollut huomenna rakenneultra, jos asiat olisivat menneet toisin. :sad001

Miehen kanssa käyty hyvä keskustelu. Naisena olen taas vetänyt asioista omat johtopäätökseni ja luonut niiden perusteella itselleni hirveän stressin. Nyt kuitenkin sata kertaa kevyempi olo meillä molemmilla.

kaikki nyt availemaan ne digit ja tänne kuvia :) tirpukka ja mimmu !!! ;) mun tekis niin mieli jo mutta ei vielä ei vielä. tosin testejä on 14kpl :D olin ehkä turhan innokas ukkokin säikähti :D täällä taas yksin istuskelen kun lähti ukko jo 9 sänkyyn.. :( huomenna olis siivous päivä.

Starling: mulla vois olla nyt kp 26 tai kp 5 riippuu onko nää nyt menkat vai ei... teroluteilla kierto ollut 24. Luomuna menkat venyy jopa 2 viikkoo putkeen. Nyt on toinen kierto menossa lugejen lopetuksesta jossa kävi se moka että käytin niitä liian pitkään eli menkat eivät alkaneet vaikka yks lääkäri niin väitti. Toinen sano toista. Sillon kierto venyi johonki 39 päivään. Ja viimekierto oli melko normaali mulle luomu kierroksi.

Lume: tuo tukka lähti nyt illalla pestessä ja harjatessa. Hiukset ei ollu ees takussa. Aamulla harjasin samanlaisen möykyn ja joka puolelta noita hiuksia keräilen päivän mittaan. Tätä ollu nyt jonku vajaa puolvuotta. En pidä yöllä kiinni ollenkaan. Ja tuo hius joka irtoaa ni on ihan mun koko hiuksen mittainen ettei ole latvasta katkennut mitä tulee jos ponnari repinyt. Eikä myöskään mitään karva tuppeakaan näy. Päivällä normaalisti töissä sellaisella lenkki ponnarilla. Pää nahka hyvässä kunnossa ja hiuksetkaa ei kuivat ole.

Joku mainitsi geleeistä. En käytä niitä. Mietin että hormooneilla voisi olla jotai tekemistä asian kanssa kuitenki.

Muokattu viimeksi:
Anteeksi jo etukäteen ei tää tänne kuulu mutku täällä oli se terveyden hoitajakin mutta mä saan kohta jonkun hyper ventilo kohtauksen kun luin tosta ebolasta että olisi jo eka potilas Suomessa tulossa mei lahteen. EN HALUA KUOLLA !!!! :D :( :(

Takaisin