Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis mä en tiedä varmaa mutta luulisin ainenkin että voi ihan ilman syytäkin :)

Täällä kans ottaa koville kun joku ympärillä raskautuu ja yleensä ekalla kerralla. :/

Livenä kuivuneena minä tai mies ei nähty oikeastaan mitään mutta testiajan sisällä näkyi tämmönen kännykän kuvassa. Ei ole muokattu mitenkään. :)

Liitteet

• 2014-10-30 18.00.19.png
    2014-10-30 18.00.19.png
    78.9 KB · Katsottu: 184
kiivi kyllä minä ainaki nään siinä toisenki viivan mutta haaleana, vahvistumista viivalle, mashaAllah :)

Kyllä minäkin näen tossa Kiivi haamulaisen! Iiks ja vielä testiajalla ton sait! Nyt vaan vahvistumista sille, olisit kunnon plussan jo niiiiiin ansainnut! :)

:blob3:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10

Ihanaa kiivi :) nyt vahvistelemaan vain :)

Hei onko ihan tyhmä ajatus (tai siis edes mahdollista :p) että ovulaatio aiheuttais turvotusta?? Taas on niinkuin ilmapallo tuo vatsa... Päivällä kun oltiin töistä lenkillä, yks puolituttu vanhempi nainen tuli jopa onnitteleen!! Eikä pitäis syömisistä johtua kun oon koittanu olla pienemmällä ruokamäärällä tän viikon.. Ja siis ihan normaalisti syöny ettei mitään kummallisuuksia... Vitsi kun oliskin onniteltavaa, mut ei niin vähä tympeä kuunnella.

Vau kiivi kyllä siellä pieni viivanen näkyy! Toivotaan että vahvistuu vain ja sinäkin saat kunnon plussan vihdoista viimein!:)

Kiitos paljon kaikki ja toivottavasti olis nyt vihdoin oikeasta raskaudesta kyse + pysyy matkassa loppuun asti. Tässä vielä toinen kuva. Oon ennenkin saanut tommosia viivoja ja silti kuukautiset tulleet. Ei voi kuin rukoilla. :) <3
mahtavaa kun on noin suuri tukijoukko. Jos minä onnistun onnistuu kuka vain.

Noniin lisää vettä myllyyn. Mä katsoin äsken sitä tän aamun testiä niin kyllä siinä toinen viiva on. Haalea mutta näen nyt :)

Liitteet

• 2014-10-30 20.38.09.png
    2014-10-30 20.38.09.png
    164.3 KB · Katsottu: 143
Muokattu viimeksi:
Kiivi , viiva siellä on :) vahvistumista viivalle !!

Tullut 3 sivua tekstiä kun pari tuntia ollut pois :grin Huh kun ootte aktiivisia !

Joku kyseli km vuodosta, mulla se kesti 5 päivää ja seuraava kierto jäi 31 päivään, onneksi :) Pääsee kohta taas tosi toimiin :wink

Mä oon koittanut tsempata itseäni tuon km jälkeen, olihan se surku kun ei heti tärpännyt uudestaan, mutta nyt olen ajatellut että hyvä niin ! Saipa kroppa paremmin palauduttua. :rolleyes:
Uhkailivat tk:ssa että seuraavat menkat olis kivuliaammat, mutta onneks ihan normaalit nämä on , eikä vuotokaan ole järin runsasta :)

Mä niin jännitän täällä kaikkien puolesta, ja ihana lukea kaikkien juttuja oireista !

Opiskelen itse lastenohjaajaksi, valmistun reilun kuukauden päästä ! Jei !:) Olen kyllä nyt vihdoin löytänyt sen homman jota haluan isona tehdä :grin

Takaisin