Mimi Ei tuollaiselle tilanteelle löydy lohduttavia sanoja. Toivon sinulle paljon voimia! Mikäli sikiötä ei nyt löytynyt, sehän ei tarkoita sitä, etteikö siellä pieni olisi. Toisaalta kannattaa varautua myös siihen pahimpaan vaihtoehtoon, että sikiötä ei ole. Se auttaa asioiden käsittelyssä. Toivotaan kuitenkin, että kaikki on hyvin. Halauksia, ja lämpimiä ajatuksia sinulle
Larissa Mä oon yleensä testaillut päivän toisesta virtsasta parin tunnin pidätyksellä. Ja ovulaation aikoihin testaillut kaksi testiä per päivä. Itselläni monessa kierrossa päivällä ollut ihan haalea viivanen, joka iltatestissä jo hehkunut liilana. Tuon Lh hormonin kohoaminen saattaa siis todella käydä hetkessä. Ja päinvastoin tottakai myös. Aamulla kirkuva viiva, ja illalla hyvä jos omaa testiviivaa on edes havainnut. Oma piikki selkeästi hyvin lyhyt.
Minä pistin nyt sitten sen PreSeed liukkarin tilaukseen. Saattaa postimies yllättää jo huomenna varsin odotetulla paketilla, viikonloppukin tiedossa
Meillä tosiaan käytetty liukkarina sylkeä ihan alusta lähtien, ja nyt tosiaan vähän kammoksuttaa ajatus, jos se on ollut osatekijänä siihen, ettei raskaus ole alkanut.. Huh. Sattumalta tosiaan satuin moisesta lukemaan ja nyt sitten löytänytkin netin syövereistä tuhdin tietopaketin syljen haitallisesta vaikutuksesta hidastaen ja jopa tappaen siittiöitä
.. Turhauttavaa. Ja itselläni välillä tosiaan alapää kuin saharan autiomaa, joten eipä siinä syljen määrässä ole juurikaan kitsasteltu.