Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti onnea <3 ja Tirpukalle malttia..

Pikkuminski, et nyt ala mua matkia. Kaivossa on tilaa vain yhdelle!

Mä oon nyt taas niiiin kypsä tähän touhuun. Kaikki oireet vain pelkkää PMSää. Ihan turha kuvitella mitään muuta perkele. No, ens kierto menee onneks harakoille kun oon siellä koulutuksessa kaks viikkoa eli ovis menee siinä. Mun tekis mieli ottaa joku ehkäisy käyttöön niin ei ainakaan tarvisi toivoa ja pettyä taas itseensä kun ei edes yritä. Eilinen meni ihan itkiessä, sovittiin että jos maaliskuuhun mennessä on pelkkää verenvuotoa niin sitten menis yksityiselle. Mutta nyt musta tuntuu etten halua sinnekään. Jos mun ei oo tarkotus lisääntyä niin olkoo. Pitäköön tunkkinsa. Inhottaa olla tälläi maailman synkin masennuspotilas kun mies jaksaa tsempata ja olla niin kultainen, mutta en voi nyt tälle mitään. Tekis mieli mennä vaan peiton alle itkemään vuodeks.

Kiitos teille kaikille kamalasti sympatioista ja haleista. Se on tosi arvokasta mulle <3

Muoks. koira sentään löytyi :)

Muokattu viimeksi:
Ultrassa käyty ja pettymyksen ja suuren epätiedon kanssa kotiin. Löyty pelkkä ruskuaispussi, vastaa viikkoja 5+0, ei sikiötä. Ens torstaina uus yritys.
Mua oksettaa, vituttaa ja itkettää. :'(

Voi ei mimi! Itkuhan tässä tulee.. Nyt vain malttia ja toivotaan parasta. *halaus* ♥

Voi mimi! Voi itku :sad001 Toivotaan kuitenkin parasta.
Mitä sulla pitäisi olla omien laskujen mukaan viikot?

Voi mimi<3 voimia!

Pahoittelut negoista ja onnea plussista <3

6+2-6+6, en usko että tää päättyy hyvin jos vastaa viikkoja 5+0 tms.. miten voi olla näin paska tuuri? Mikä mussa on vikana etten enää onnistu pitämään lasta?

Mimille voimia <3 Toivon teille ihmettä, ehkä oletkin ovuloinut myöhemmin..? Lähetän kaikki mahdolliset hyvät ajatukset sinne!

Pahoittelut kaikille negan saaneille, menkat kohdanneille ja tuhruista kärsiville :sad001

Sabetille onnea hyvästä digin tuloksesta! :)

Tirpukka, kyllä mie taas sinun molemmissa testeissä näen haamun. Maltas nyt oottaa muutama päivä, jotta hcg ehtii nousta! Senkin sarjatestaaja! :grin

Pikkukakkosen posti, sori kun utelen, mutta millaisella pidättelyllä olet tehnyt niitä o-testejä? Kun joidenkin testien ohjeissa lukee, että pitäisi pidätellä väh. 4 tuntia ja yrittää olla myös juomatta. Jos liian lyhyellä pidättelyllä ja paljon juotuaan testaa, niin siitä saattaa johtua ettei tule kunnon viivoja. Kunhan kyselen, sori :)

Napaa: Eilen siis vahva ovisplussa (tänään o-testi oli jo taas nega). Miehen sain vieteltyä eilen vielä "treeneihin" :grin Tarpeeksi kun keikistelin muka viattomasti vähissä pukeissa niin johan itse mies jo kyseli, että olisiko mahiksia :p Niinhän se menee miesten kanssa, että jos jotain haluaa niin täytyy iskostaa miehen päähän, että se on muka miehen ajatus. :wink

Tänään on vapaapäivä, ihanaa! Vietän tässä rauhallisen aamun, lenkitän koiraa, käyn salilla, siivoan vähän ja laitan hyvää ruokaa :) Olkoon tää mun päivän positiivinen <3

Larissa kp 15/29

Muokattu viimeksi:
Mimille suuri halaus, älä kaikkia toiveita menetä <3 juuri luin netistä, että tuollai on käynyt muillekkin, ja siitä viikon tai kahden päästä on löytynyt normaali syke!

Voi Mimi <3 voima haleja sinne !! Tiedän että varmasti tuntuu ahdistavalta, eikä nyt mitkään sanat riitä ! Mutta älä vielä luovuta !! Jos ovis olis ollut myöhässä ja pikkuinen matkassa vielä <3

Takaisin