Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi mimi!!! :Heartred:Heartred:Heartred Eikös sulla kuitenkin viikotkin ihan nousseet digiin? Toivotaan nyt parasta ja ihan hirveästi lämpimiä ajatuksia ja halauksia, turhauttava tilanne :Heartred:Heartred

Nuuhku... mä näen taas viivoja sun testissä :oops:

Larissa, oon yleensä tehby yhden päivässä. Ainki sen 4h pidättelyllä. Siis silleen et päivän toisesta virtsasta. Ne mitä tein edellispäivänä tein aamulla, päivällä ja illalla ja kaikkiin kolmeen tuli haalee testiviiva ja haalee controlliviiva, eli olivat maanantai kappaleita. Seuraavana päivänä tein taas aamun toisesta virtsasta, ja iltapäivällä toisen. Tänään tein aamun ekasta. :)

Elaffy; Toivottavasti! :D Vaikkakin esikkokin on syntynyt joulukuussa, ja mun mieheni, ja miehen serkku ja miehen isä, et teoriassahan siihen kuuhun ei välttämättä kaovattas enää enempää sakkia :D

Voi Mimi <3 Pidän niin peukkuja että sieltä joku löytyisi vielä!

Itseäkin alkaa niin jännittää ensi viikon ultra. Kun mullakin on oireita eli kuvotusta, pahoinvointia, väsymystä ja rintojen arkuutta. Takaako se mitään?!?

Pikkukakkosen posti: Ok, sitten ne tosiaan oli maanantai-kappaleita :grin Mikä kp sulla on menossa ja minkä pituisia sun kierrot on olleet?

Noita Joulukuun mammat- ja Marraskuun mammat- panderolleja näkyy olevan useammalla ja siitä on vissiin jo huomautettu ylläpidolle. Mie ottaisin kyllä ihan mielelläni sen Heinäkuun mammat 2015- nauhan tohon nimimerkin alle tossa parin viikon päästä :grin

Etsijä, viimeviikolla sain 2-3 kun viikkoja oli 5+6, se sama 2-3 tuli myös viikoilla 4+6. Sen jälkeen en oo uskaltanu testata.

Freyja, tuntuu että ei takaa vaikka oireita oliskin :'( Miks näin käy? Mikä ihan oikeesti aiheuttaa sen että raskaudet loppuu viikoille 5+?

Onpas ollut outo tämä viimeinen kierto. Onnistuttiin ihan oppikirjan mukaan oviksen aikaan ja sitä ennen. Pari päivää oviksen jälkeen alkoi tulemaan outoja tuntemuksia..ummetusta, tissikipua, menkkakipuja jne. Noin 6pv oviksen jälkeen tuli haaleaa verta ja pari päivää siitä hiukka reilummin. Sitten loppui..viime yönä en meinannut saada unta kun mahaa alkoi vihlomaan ja pistelemään. Mulla kun alkaa menkat niin kipuilee päivää ennen ja ekan päivän, sitten loppuu ja tavaraa tulee...hmmm...kivasti.
Yleensä menkat alkaa just silloin ku teen testin :p..nyt vaan valuttaa pikkaisen rusehtavaa "juttua". :rolleyes:
Menkat pitäisi alkaa lauantaina..mut tää on niin outoa että hakeudunko hoitoon kohta :cool:

Niin ja testi näytti tänään negaa...Huoh..ihana tämä naisena olo :wink

Ja jos on ollut tätä "vuodan ennen menkkoja", niin menkat ovat kyllä alkaneen noin 1-2pv sen jälkeen..

Isot voimahalirutistukset mimille!!<3

Eiks o-testi olis paras tehä 17-20 aikaa? Muistaakseni tossa ohjeesaa näin luki.
Mä alotan perjantaina testailee :)

Mä en Mimi uskaltanut edes digiä testata enkä kyllä oo testaillut viivojakaan viimeisimmän jälkeen. Mä niin Mimi tiedän tuon tunteen, mullakin on mennyt kesken just tuolleen aika alussa. Itse lohduttautua sillä et jos tää menee kesken niin päästään tutkimuksiin kun olis kolmas km. Tosin eipä se hirveesti siinä tilanteessa lohduta :(

Mymmelisti, itse olen tehnyt sekä tohon aikaan että aamupäivästä/iltapäivästä, kun työajat vaihtelee. Ihan hyvin on toiminut :) Jotkut tekee 2 testiä päivässä, mulle 1 on riittänyt.

Nala, toivottavasti siellä selviää tilanne johonkin suuntaan! Mulla on kokemusta myös oudoista kierrosta.. Oliko sulla pillerit käytössä ennen yritystä?

Muokattu viimeksi:
Larissa jep voi kun minäkin sen heinäkuun mammat 2015 sais tohon alapuolelle mutta luulenpa että sitä ei meikäläiselle tuu.. :/ ääh miks ei voi menkat alkaa!

Etsijä ja sabetti niih jotainhan siinä näkyy mut en pidä vielä minään digi ois aika jees mutta en tiiä viittinkö tuhlata koska noilla "viivoilla" siihen tuskin tulisi mitään vaikka raskaana olisikin.. (Tuskin kuitenkaan oon)

Ääh missä mun menkat??

Mulla oli ehkäisykapseli. Mutta se on otettu pois noin 2 -vuotta sitten ja alkuun oli kierohäiriötä enemmän ja vähemmän :cool: Nyt ollut noin 4-5kk normaalit menkat

Onpa täällä ollut monella tapaa synkkä aamu.

Voi mimi, olen niin niin pahoillani. Toivon niin kovasti, että tilanne vielä hyväksi muuttuu ja viikon päästä masussa näkyy pikkuinenkin. Pettymys ja suru ja epätoivo on varmasti hirveä. :sad010

Pahoittelut kaikille negatestin tehneille ja tädin kohdanneille. Jellis, sinulle olisin niin sen plussan suonut. Harmittaa, kun itsekin niin innoissani olin ja hehkutin, että oireet johtuvat varmasti raskaudesta. :violent001 <- Tässä hakkaan mänttiä tätiä, tuli nyt kyllä ihan väärään osoitteeseen!

Sabetilla sentäs raskaustesti näyttänyt sitä, mitä kuuluukin ja mitä toivon meille kaikille muillekin mahdollisimman pian. Onnea plussasta! Ihanaa! Tirpukan testeissä näen minäkin hailuran viivan, kun klikkaan kuvan isoksi. Toivotaan, että se vahvistuu. Yritä nyt odotella vaikka sunnuntaihin asti ja testaile sitten uudelleen! :signs003

Omaa napaa: Enää tarvis viikko odotella tätiä, jonka tietysti toivon eksyneen ja löytävän uudelleen perille vasta ensi syksynä. En kyllä millään jaksa uskoa tärppiin, en millään.
Mä aloin kirjoittaa eilen päiväkirjaa ekan kerran näin aikuisiällä. Ala- ja yläasteella kirjoitin paljon, sitten se jäi. Nyt haluan kirjata muistiin tämän ajan, miltä tuntui haaveilla vauvasta ja toivottavasti myös miltä tuntui kokea raskaus. Että osaan sitten joskus kertoa lapselleni, kuinka paljon häntä on rakastettu jo ennen kuin hän edes oli kasvamassa äidin masussa.
Tänään vapaapäivä, suunnataan varmaan nyt pian aamupalan jälkeen vähän treenailemaan koirien kanssa. Kun foorumikin on suljettu päivitysten vuoksi tuossa keskipäivän aikaan. Pitäis poistua tuo mun Joulukuunmammat 2015 -nauhakin. Sitten voinkin toivottavasti pikapuoliin päivittää sen Heinäkuunmammoiksi 2015. :grin

Freyja, ehkä ihan hyvä ettei testailekkaa kokoaikaa.
Mulle tää olis toinen km jos kehitystä ei tapahdu. Vähän oli kamala tulla kotiin ja kertoa miehelle :'(

Olipas tekstiä yli 53 viestiä :) sain luettua kaikki, onnea plussista! ja kaikkea tarraista mukaan ;) ♡ ihan mahtavaa tytöt!!! Pahoittelut jos jollakin täti tuli käymään :/ seuraava kierto olkoon parempi ja teidän! Täällä on nyt niin hullu plussa aalto menossa että kaikki ollaan kuulkaa kohta plussailtu!!!
mimi; nyt vaan rauhoitut ja odotellaan ♡♡♡ sitten ensi kerralla näätte sen pienen maha-asukin :)
jellis; toivottavasti koira löytää kotiin ja päivä paranee mitä enemmän menee eteenpäin :)

joku puhu eilen siitä että oli lueskellut taas menkat vaikka raskaana juttuja.. kerronta lyhyesti; mun ystävä söi e-pillereitä ja se tuli raskaaksi. kaksi ensimmäistä kuukautta sillä tuli kuukautiset normaalisti eikä se tajunnut mitään. Sitten 3 kuulla ne jäi pois ja kävi lääkärissä ni selvisi et raskaana :) ja sylissä Tuhisee 2 kuukautta vanha tyttö ♡ ei mahdotonta ;)

ON; oon ihan sekaisin, välillä oon innoissani et olisko napannut sit pari sekuntia ja vaivan epätoivoon. ei voi vielä testata nyt dpo4 kp17... ja mietin vaan että mitä jos..

mun peukalon nivelet on siis äärettömän kipeät. oon neulonut vissii liikaa.. ei voi taivuttaa niitä taakse päin :O
päivän positiivinen; aurinko paistaa, tänään kirppis pöydän siivousta ja noh on ihan normaali päivä kotona ♡ :)

Onhan se Freyja ja mimi vähän niin, että tässä alussa mikään, ei oireet, digit tai liuskan viivat vielä oikein takaa mitään. Toiset voi pahoin, toiset ei, toiset saa megaviivat ja toisilla ei vahvistu ikinä. Kaikki voi mennä pieleen tai sitten ei mikään ja 9 kk päästä nyytti on sylissä. Epävarmaa ja raskasta, varsinkin kun meillä kaikilla km kummittelee vielä mielessä. Tsemppiä meille kaikille! :Heartred

Takaisin