Onpa täällä ollut monella tapaa synkkä aamu.
Voi
mimi, olen niin niin pahoillani. Toivon niin kovasti, että tilanne vielä hyväksi muuttuu ja viikon päästä masussa näkyy pikkuinenkin. Pettymys ja suru ja epätoivo on varmasti hirveä.
Pahoittelut kaikille negatestin tehneille ja tädin kohdanneille.
Jellis, sinulle olisin niin sen plussan suonut. Harmittaa, kun itsekin niin innoissani olin ja hehkutin, että oireet johtuvat varmasti raskaudesta.
<- Tässä hakkaan mänttiä tätiä, tuli nyt kyllä ihan väärään osoitteeseen!
Sabetilla sentäs raskaustesti näyttänyt sitä, mitä kuuluukin ja mitä toivon meille kaikille muillekin mahdollisimman pian. Onnea plussasta! Ihanaa!
Tirpukan testeissä näen minäkin hailuran viivan, kun klikkaan kuvan isoksi. Toivotaan, että se vahvistuu. Yritä nyt odotella vaikka sunnuntaihin asti ja testaile sitten uudelleen!
Omaa napaa: Enää tarvis viikko odotella tätiä, jonka tietysti toivon eksyneen ja löytävän uudelleen perille vasta ensi syksynä. En kyllä millään jaksa uskoa tärppiin, en millään.
Mä aloin kirjoittaa eilen päiväkirjaa ekan kerran näin aikuisiällä. Ala- ja yläasteella kirjoitin paljon, sitten se jäi. Nyt haluan kirjata muistiin tämän ajan, miltä tuntui haaveilla vauvasta ja toivottavasti myös miltä tuntui kokea raskaus. Että osaan sitten joskus kertoa lapselleni, kuinka paljon häntä on rakastettu jo ennen kuin hän edes oli kasvamassa äidin masussa.
Tänään vapaapäivä, suunnataan varmaan nyt pian aamupalan jälkeen vähän treenailemaan koirien kanssa. Kun foorumikin on suljettu päivitysten vuoksi tuossa keskipäivän aikaan. Pitäis poistua tuo mun Joulukuunmammat 2015 -nauhakin. Sitten voinkin toivottavasti pikapuoliin päivittää sen Heinäkuunmammoiksi 2015.