Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tässä huono kuva tihrustettavaksi...huono valo (jouduin kuvaamaan pannuhuoneessa, ettei lapset herää äitin kolisteluun) :)
Mitä näkyy?

WP_20141030_001.jpg

mutta miksi tuo tyhmä digi väittää että et sää mitää raskaana oo!! ..jos jo eilen on porukkaa tippunu kovaa ja korkeelta, niin kyl tipun minäki huomenna!

Siihen mä en valitettavasti osaa vastata, samanlaisia ja jopa vahvempiakin viivoja saaneena ja "Not pregnant" ruutuun pärähti :(

Onnea Sabetti! ♡

Tirpukka minäkin nään molemmissa. Jos odottelet vielä viikonlopun yli ja testaat sitten uudestaan, jos täti ei ole kurvannut kylään.

Onnea Sabetti!

Kyllä mä tirpukka nään tuossa ylimmässä viiva, oletan sen olevan kympin testi. Digi on herkkyydeltään 25, joten voi siksi näyttää vielä ei raskaana.

Pahoittelut myös PikkuMinski tuhrusta!

Huomenta !

Sabetti <3 ja Onnea vielä !!

Tirpukka kyllä siellä jotain on ! Siitä se vahvistuu :)

Pahoittelut tädeistä :sad001

Jännityksellä odottelen ultrakuulumisia :)

Täällä unettomuus jatkuu, argh :eek: Ja koirallakin edelleen vatsa sekaisin ja tytötkin edelleen kipeänä :sad001
Huokaus !
No taas koitetaan vetää positiivisin mielin etiäppäin !

Joko gatusan flunssa alkaa helpottaa ? :)

Lämpimiä ajatuksia kaikille ja plussapuhureita ! :) Hyvä plussa aalto näyttää jatkuvan !

Kp3/ 28-31

Hyvää huomenta rakkaat naiset. Kp 1. Ei lisättävää. Ainiin, koira karkas aamulla ja tulin myöhässä töihin ja koira jäi kateisiin. Voiko ihanammin aamu enää alkaa.

Noh tämähän on valla harmaa aamu täällä fordella! :sad001:Heartred

Minäkin näen tirpukan ylemmässä testissä viivan, eli toivotaan vielä parasta :)

Minä olen herännyt tänä aamuna 01.30 ihan hirveään flunssaan :confused: Minulla ei ole ollut flunssaa viiteen vuoteen että nytkö tämä raskaus tosiaan mun vastustuskyvyn vei?? ääks. En oo tosiaan nukkunu yöllä, äsken sain otettua tunnin tirsat ja onneksi lähikaupassa on apteekin hylly niin sain sieltä vähän apuja! Nyt ei kotikonstit tepsiny, tää hyökkäsi päälle ihan salamana.

Onneksi eilinen päivä oli valoisampi, oli np-ultra ja kaikki hyvin, vastasi viikkoja eli nyt on riskein aika ohitettu, tänään 12+2 :Heartred

pahoittelut ei-plussanneille ja onnea plussanneille!
Lueskelin kyllä kaikki viestit läpi mut ei tässä kohtaa enää muista taaskaan et mitä piti kirjottaa ja kenelle :D

täällä kp16. Oviksen pitäis teoriassa olla tänään. Ei kuitenkaan oo oireen oiretta, eilisen alavatsa jomottelun lisäksi. Normaalisti limoista kyllä tunnistaa. Sain tosiaan ovistestiin 2 viivaa edellispäivänä, mut testit (kaikki 3 jota sinä päivänä tein) oli viallisia. Tiedä sitten siitä et oisko ollu plussa vai ei, mut seuraavana päivänä näkyi enää hailu viiva ja myöhemmin samana päivänä ei enää mitään. Tänäänki o-testi puhdas nega. Talletettu on kerran, eilen. Eli 99% varmasti se täti kyläilee taas muutaman viikon päästä.

Sabetti paljon onnea! <3

Tirpukka kyllä minäkin nään niissä viivat!

Minskille pahoittelut! :(

Täällä ei tultu hullua hurskaammaksi mä nään taas sen saman vanhan viivanpaikan omassa testissä.
image.jpg

Nuuhku mäki nään puhelimella tuossa testissä haalean viivan. :) toivotaan että täti pysyy poissa ja viiva vahvistuu <3

Takaisin