Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tirpukka ja Kiivi ainakin testaa aamulla,? Puhallan sinne plussa tuulia.

Itse teen sen digin aamulla. Kyllä jännittää kovasti! Plussista huolimatta, Pelko persiissä että siihen se ei raskaana pärähtää. :/ Mut on kyllä niiiin oireet, pahaolo kaks päivää aamusta iltaan ja ihan nukkuneen rukous ollu. Jännän äärellä :)

Mimi. Tsemppiä ultraan. <3

Kiivilintu, plussapuhallus sulle, puuuuuuuuuhhhhhhh, jos huomisaamuna testaat!
Mä oon samanlainen kyttäilijä oman kehoni suhteen. Aika usein se ärsyttääkin, kun tuntuu, että teen turhaa stressiä itselleni pohtimalla, mikä johtuu mistäkin ja luon (turhia?) odotuksia... Miten sitä osaisi odottaa niitä menkkoja kyttäämättä ja kyttäisi ja jännittäisi ja pohtisi sitten, jos ne on myöhässä?

Plussatuulahdus myös tirpukalle ja sabetille!

En päässytkään tänään sinne luontaistuotekauppaan... Mut toiveet korkealla menkkojen alkamisen suhteen; nyt alko ruuuuunsas valkovuoto. Eli toivottavasti se toisenlainen vuoto nyt ymmärtää seurata sitä :D

Ohhoh onpas meitä aika läjä testaamassa huomis aamuna! :) noh toivon että te muut ainakin plussaatte! Itsepä en jaksa siihen enään uskoa mutta yritetään nyt vielä:)

Oon aivan varma että plussaat sabetti ja nuuhkulle, minulle ja tirpukalle toivon pärähtävää plussaa myöskin, saatais kunnon jengi :grin muutkin on mukaan tervetulleita! Kumpa kenenkään ei tarttis kauaa täällä roikkua. Mulle tullut vähän sokkina että mitä mä vieläkin täällä teen. Tänään just miehen kanssa kävelyllä jubailtiin vauva ja raskaus asioista.. + että minkä väriset vaunut meidän pienokaiselle. Mies ehdotti valkosia pojalle ja liiloja tytölle :oops: Totesi mies: "ois jo meidän aika vihdoin" " ollaan mekin jo kauan toivottu pienokaista" söpöä. Olenkin salaa toivonut koska kuulisin hänen suustaan jälleen nuo sanat. Tänään sain masusilittelyä.. Ite koittaa olla viilipytty ja purkaa vain tänne palstalle omia jorinoita. Onneksi en oo tämän hullumpi. Tällä hetkellä on aika hyvä olo. Haluaisin jo testata!

Kiivi jospa se ois teidän vuoro tosiaan jo! :)

Tirpukka, en meinaa aamulla testata, ei siitä tullu ku paha mieli tänäkään aamuna. Ois niiiiiiiin ihanaa jos ois malttia odottaa vaikka viikonloppuun rauhassa, ei pettyiskään kun ei ois luonu odotuksia ja kärvistelly ihan turhaan!

laurushkalle toivon plussaa :):talk017

hävettää tää omanapaisuus jo, mutta täällä eräs jolla tissikipu nyt jo melko tuntuvaa, kun portaissakin jo tuntuu hölskyessä ja pursuaa yli laitojen.. kun otin äsken liivit yöksi pois niin ai että sitä kipua ja kun tunnustelin niin au! Täytyy ensin mennä nukkumaan että voi herätä. Olispa siellä edes hailura plussa että voisin todeta nää mun vautsivau oireet raskauteen. :smiley-angelic001:sleep002:sleep011:talk017:female

Muokattu viimeksi:
Onnee timbe!

Pikkuminski: voin hyvin kuvitella sun aamuisen herätyksen. Mä oon herännyt siihen että joku pieni ihminen työntää korvaan sormee ja kikattelee ku en jaksa ku kääntää kylkee. Sit menee toiseen korvaan... sit oli jo pakko nousta.

Nala: neuvolalääkärille varaat ajan. Siittiö tutkimuksiin lähete poliklinikalle ja sitä kautta sitten. Jotku on täälläkin käyttäny jotai väestö liiton juttuja ja päässeet nopeasti asiassa eteenpäin. Hinnasta en osaa sanoa.

Ajna: miks pois listasta? Ethän vielä meitä jätä?

Tirpukka: on noissa haamut kaikissa.

Lume ja mimmu: saan melkein päivittäin kuulla olevani raskaana noilta muistamattomilta Mummoilta. Työkavereiltaki kuule välillä joita en aikoihin ole nähnyt. Joskus jopa tahallaan seison nii että mun turvotus oikeen korostuu ja testaan ilkeääkö kukaan enää sanoa kun olen niin avoimesti kyl puhunu että ärsyttää että kehtaavatki niin suoraan aina kysyä. Nyt yks työ kaveri tietää että lasta yritetään mutta ei kuulu mitään ni ainaki se ei kysy eikä oo kyl kysellyt. Ne on nuo vanhemmat ihmiset yleensä.

Starling: jospa tännekin saatas huomiseks se aurinko. Ainaki nyt on jo pilvetön taivas. 2 päivää harmautta riitti mulle että sain itseni niin alakuloon :)

Voisko joku taitava kaivella sen testi listan esiin ku aika paljon oli noita testaus päivä määriä tullu... pysyisi paremmin perillä... Mä oon puhelimella ni en tällä osaa... :)

On. E.D.E.L.L.E.E.N V.A.A.L.E.A.N.P.U.N.A.I.S.T.A V.A.L.K.K.A.R.I.A.! E.N K.E.S.T.Ä!
ei mitään keltarauhas hormoonia ni kierto aivan sekasin kera noitten ihme väli vuotojen.... mutta en heitä kirvestä kaivoon. Vielä mul on puhelin. Voin soittaa neukku tätille että aloittaisin clomit jos saan käydä seuranta ultrassa heidän luonaan ja jos sais viel sit puuhastelutki hyvällä tuurilla osumaan puolen vuoden aikana ovikseen. . Sit kai meille ei pientä toista tuu kun enempään en yksin pysty ja ukko ei ainakaan vielä hoitoihin lähe...

Kp 21 siis tuli siteeseen asti verta aamulla eilisen illan puuhastelun jälkeen. Kp 22 ei mitään. Kp 23 vaalean punaista valkkaria välillä kp 24 kirkasta verta + valkkaria (olin käynyt juoksemassa) ja tänään kp 25/kp 5 vaalean punaista valkkaria jossa yks hassu veri Viiru irvisteli mulle...mihinkään ei koske, ei tunnu mitään.

Anteeks näin pitkä maratoni taas mutta niin paljon viestejä...

ai nii ja kuukauden vika super positiivinen asia: KIITOS TYTÖT JOTKA MUN HAASTEEN OTITTE VASTAAN JA POSITIIVAILITTE! :) Jäi hyvä mieli. (Kaikki ei ees tiennyt positiivisuus haasteesta varmaan mitään ni olitte silti positiivisia, se tarttuu!!! ♡)

Muokattu viimeksi:
Heippa naiset :) täällä vietetään mykkäkoulua, syytä en kyl tiedä :o ja naiset on muka vaikeita! :D

Pahoittelut menkoista ja onnea aamuisille testailijoille!

Sain tänään tehtyä työkaverin vauvalle vaatteet joita oon jo pitkään suunnitellu :) unohtanutkin jo koko homman mut päivällä sytty lamppu pääs et herranjumala sillä on LA tällä viikolla :D
Paljastun jos paljastun.. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1414620169.118462.jpg

Huomenta! Vajaa 6h unta naamarissa ja tänään kuntosali päivä taas iltapäivällä. Ensin olis mummot hoidettava. Lapsen saan mummolaan siks aikaa. Tää onki ollu aika vapauttavaa, ja nautin todella tästä että pääsen purkaa agressiot salille. Tosin en tiedä mitä vielä hieman kipeä kaula tuumaa painoista, vetryykö vai oon jälleen päivystyksessä ja otan sen piikin ja jään kotiin. Sen näkee sitten ;) mulla on tällä hetkellä hirvee ikävä miestä kotiin. Huomenna sen olis tarkoitus tuolla. Saattaakin se taas mieli muuttua mutta yritän nyt skarpata. Elokuviin meinas että lähetään ja tehdään maalaus hommia. Mulla olis hirvee tarve saada kans kuulla ukolta jotai positiivista noitten vauva asioitten suhteen mutta parempi kun en elättele turhia toiveita. Mennään näillä puheilla mitä on puhuttu. Saan niistä turista teidän kans sitten. :) tää on tää lapsen kans kahdestaan eläminen vähä tällaista ettei sit oikeen mulla tahdo riittää nää turina kaverit ja tulee näitä asioita kerralla paljon. :) miks muuten nää foorumit olis jos tänne ei sais turista! Ja työ ootte niin ihania ihmisiä kaikki että teille on niin vaikee olla mittään turisemattakaan. Tällaista tänä aamuna! Ja Nyt kai se poistu pitäis mennä herättää... onneks se nukkuu yleensä ku puen sen :)

Jaa ja tänään näköjään on sit taas runsaan vuodon päivä ja kirkasta on. Ja tullee ihan perille saakka!

Onnea Sabsku!! <3
..ja sitten pikaiset napailut... :( Eilisestä nännien suurentumisesta hurmioituneena päätin yöllä, että aamulla kyllä pissin digin tuolta kaapista pois kuleksimasta. Nooh, pissin äsken digin ja 10 sekä 25 herkkyyksien one stepit.Tänään siis kp 27/28.
Digi ilmoitti ihan kuin irvistellen: Not pregnant ! Ja liuskatestit antoi samanlaisia viivoja kuin eilenkin...ehkä kuvittelin näkeväni niissä ihan pienen aavistuksen enempi punaisuutta..tiedä sitten..
Eli näillä mennään. Onneksi ei ole enää pitkä aika huomiseen, sittenhän sen näkee. Kierto kun on viimeaikoina ollut sen tasan 28.

Takaisin