Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis minä kuulun kyseiseen hyppyklubiin, voi ei verta alkoi tulemaan siellä :confused: :Heartpink
Timbe herrane aika! sinä se vasta plussan päräytit :blob9 onneksi olkoon :Heartred jotenkin oli niin ihana tuo sun kertomus negapettymyksestä vahvaan plussaan että kerroin mun miehellekin, on kyllä hienoa että noinkin voi käydä :hello2
'muurahainen' mulla on niin vahvasti sellainen olo että kyllä meiän murkku plussaa pian eli oisko se clomikierto the kierto, ken tietää :wink plussatuuli sinulle :talk017 +++++
Clomit kuulostaa ihmetabuilta, jos joku jaksaa niin voi lyhyesti muutamalla lauseella kertoa mitä ne on.. sata kertaa täällä on niistä puhuttu mutta kun niin vieras käsite mulle niin oon sivuuttanut koko aiheen. Onko niin että kaksoset voi tulla vaikka kummankaan suvussa ei olis ollenkaa kaksosia eli tekeekö se clomifen kaksoisraskauksista helpommin mahdollisia? :scratch
Mimmu. no onhan tuossa jo oireita kylläisesti :hello2 onnea vielä ja haha tuota lääkärikäyntiä, aww :Heartblue
elaffy oot niin mahtava :Heartpink tosiaan hyvin sanottu ja toimit oikeestikkin meille muille esimerkkinä :love2

Larissa oi mikä suloinen karvakorva, ihuna, minäkin haluan koirulin viereeni :dog

Oma napuli: menkkajomotuksia ollut kiitettävästi, onneks lieviä. Valkkaria lorahtelee, uusi ilmiö. Oudot unet jatkuu. Rinnoista ottaa ja ne pursuaa. Selkää nippailee. Ruoka ei tahdo maistua ja jos maistuu niin mahdollisimman helppoa ja valmista joten ummetusta ollut pari päivää pikkusen. Joku mussa on nyt käynnissä, onko menkat onko raskaus.. huoh! Mies halusi tänään nähdä mun eilisen testin ja sanoi että siinä on toinenkin viiva, no joo.. mä sanoin että varmaan jotain pölyä kertynyt siihen viivanpaikkaan niin hän totes että " no pissaaksä sitten muka pölyä vai, kyllä siinä vaaleanpunaista on? " söpöä laughing7 toivon että nyt olis tärpännyt :rendeer ainakin yhdet nimet tytölle ja pojalle on keksittynä.. ellei niistä luovuttais raskauden myötä ja viimeistään kun näkisimme meidän pikkuisen palleron ellei tulis 2! Miehen suvussa tosiaan kaksosia.

Kävin tänään hautuumaalla laittamassa isoäidin muistolle kynttilän, onneks läheltä löytyi haustausmaa jossa semmoinen kohta mihin voi laittaa jonkun vainajan muistoksi jota ei sinne ole vielä haudattu, en nyt muista tarkempaa nimeä. Ajattelen ettei hän ole kuollut vaan muuttanut muotoaan, hän on kuun loiste taivaalla ja liekin valo kynttilässä :sad002 Isoäiti on aina kannustanut olemaan hymyilevä ja reipas, koitan noudattaa hänen esimerkkiään jotta minä olisin edes yhtä positiivinen kuin hän:Heartblue rauha hänelle :smiley-angelic001:smiley-angelic002:smiley-angelic005

Muokattu viimeksi:
Ihana haukku Larissa :)

Nuuhkulle plussatuulia aamuksi ! :)

Jellikselle pahoittelut ja lämpimät halit :Heartred
Ens kierto on meidän, sitä ennen ei hypätä mihinkään muuhun kun plussa aaltoon :)

Täällä siis kp 2/ 28-31 , hyvin rauhallisissa merkeissä. Mitä nyt vieläkään ei saa öisin nukuttua ja päiväunilla mua seuraa paha karma. Tänään kun nukahdin hetkeksi niin oli koiran vatsa mennyt sekaisin ja tyttöjen huoneen matto saanut uuden värityksen o_O No tulipa sekin pestyä :grin
Nyt nuggumaan jos se unimasa ei tänä yönä jättäis kelkasta !

Timbelle onnea!

Siellä taitaa sit mennä samaa tahtia malttamattomuus ja odotukset plus testailut ku mulla Tirpukalla.. :D mulla perjantaina pitäs menkat alkaa ja oon testaillu täällä intopiukeena ja hakannu päätä seinään ku ei mitään ilmesty testeihin! :D

Gatusalle pikaista paranemista, loppuraskaus on muutenkin niin rasittavaa aikaa keholle, että kipeenä oleminen on ihan kamalaa!

Mua itkuttaa, kiukuttaa, väsyttää ja välillä vieläkin etoo, mut ei enää "tarpeeks" niinku ennen viikonloppua :( ja tosiaan aamulla kokeilin testiä niin eipä siihen mitään tullut oikeestaan :( kurjaa ja toivo menny taas tästä kuusta.

Voi Jellis :( Hali sinulle vaikkei Se juuri nyt paljoo lohduta.
Eikä PIKKUMINSKI saa vielä luovuttaa!!
LAURUSHKA ja NUUHKU: eli aamullako siis testaillaan?

on: Arvatkaas tytsyt mitä? Mää olen ihan varma, että mun nännipihat on laajentunut/ laajentumassa!! Meinasi äsken suihkussa alaleuka tippua lattiakaivoon kun satuin vilkasemaan peiliin !!! HÄRRENGOODENSTRUUDELI!!! 8) Siis kyllähän näin on tapahtunut kahdesti aiemminkin, mutta en muista missä vaiheessa.
...voisko Tää kuitenkin olla nyt SITÄ!?

Täällä yks joka ei clomikierroista raskautunut. Neljä niitä kaikenkaikkiaan söin ja viimeisimmässä kierto 52 päivää. Muistaakseni clomit kypsyttää munasoluja ja joskus voi kypsyttää useamman kuin yhden.

kp 15/??, ei ovistestausta, vaan rennosti otetaan tää kierto ja odotetaan lähetettä naisten polille. Peittoja kyllä heiluteltu ahkerasti ihan vaan siksi että se on kivaa :)

kiitos ihanat tsempeistä <3 mä olin niiiin oireinen mutta se taisi olla vaan pmsää.. Vielä ei oo kp1 mutta ei mulla mitään toiveita enää ole :( tää pettymyksen määrä ... Sanoinkuvaamaton :(

Jellis leuka pystyyn, vaikka kurjalle tuntuu! Iso voimahali täältä itärajan suunnalta ♡

Täällä minä vietän omaa laatuaikaa. Sohvan nurkassa, lasillinen viiniä, takka loimuaa, kynttilöitä ja toisenlaiset äidit ja unohtamatta kolmea koiraa kainalossa ja fazerin sininen :)

Soma: olenpa hieman kateellinen sinulle :) ..kuulostaa niin luksukselta tuo sinun olotilasi siellä. Täällä juuri saatu huutavat, tappelevat, kiukuttelevat, yliväsyneet lapset nukkumaan..eikä enää muuta jaksa kuin kaatua sänkyyn!

Nuuhku: kysypä vaikka että onko sellaista päivää jolloin et aijo testata? ----> EI! :) ...eli kuten monena muunakin aamuna, minut löytää myös huomenna vessasta tihrustamassa silmät kierossa niitä onnettomia OneStepin testejä, jotka kiusaavat minua niillä "melkein-ehkä-entiedä-olenkoviiva?"-viivoilla.. Ja jos huomennakaan ei minun silmään näytä yhtään selkeämmältä niin sitten rupean kyllä reenaamaan tuota kirveenheittokättä perjantaille valmiiksi!!!

Kiivi, kiitos sä oot ihana! Tulis vaan se täti nyt pikaisesti kylään, niin pääsisi testaamaan auttaako clomit mua.

Ei Jellis! Niin epäreilua!

Mimille tsemppiä ja enkeleitä mukaan huomiseen ultraan! Tule sitten kertomaan, millainen pikkuinen masussa kasvaa!

Huoh musta tuntuu että tipun kans korkealta ja kovaa + olen vaan ollut yliherkkä seuraamaan mitä kropassa tapahtuu ähhhhhhhhhh huomenna pitäis alkaa menkat jos mennään kp34 mukaan kun viime kiertokin jäi 34 mittaiseksi perus 36 sijaan. Hmm.. erittäin kiintoisaa. Testaan huomenna aamupisusta? :eek::oops: mieli tekis säästellä viimeistä puikkotestiä jonnekin lauantaille tyyliin mutta... :smiley-angelic008

Mimille tsemppiä ultraan♡

On. Mieli maassa... oireita taas liiankin kanssa ja pettymys tulee olemaan niiiiiiiiiiiiin suuri :(

Jellis i feel you!
*halaa ja ojentaa käden*
Kohta mennään :confused:

Ja plussatuulet testaaville ja vielä piinaileville
++++++++++++++++++++++++++
PPPHHHUUUUUUUUUUUUUUHHHH

uutta aaltoa liikkeelle ja kaikki mukaan ennen kuin vuosi vaihtuu! ;)

Muokattu viimeksi:
Takaisin