Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei jellis eikä! :(

Murahainen niin mä oon miettiny et onko oikeesti mahdollista että hcg ei vaan nouse tarpeeks keskenmenon jälkeen ja sen takia testit näyttää vaan tyhjää.. Siis mulla :D

Mut nyt ällö varotus lähettiin koiran kans aksa tunnille ja piti mennä kaupan kautta että haen nakki paketin sille sinne noh kun kauppaan pääsin niin ihan jäätävät menkkakivut ja Jotain lorahti noh äkkiä nakkipaketti ja side paketti kainaloon ajo aksahallille ja vessaan. EIKÄ MITÄÄN! Siis oikeesti valkakria vaan.

Noh aksatunnin jälkeen uusiks kauppaan ja hakeen sit sen sidepaketin viereen ne r-testit pc luiskoja mulla ei oo kokemusta niistä mut ajattelin että kokeillaan ny välillä eri merkillä..

Ainiin ultratulokset yhden pienen koiran vahva syke ainakin näkyi eli nyt sormet ja varpaat ristiin että edes se yksi syntyisi elävänä ja terveenä tähän maailmaan :) <3

nuuhku sit kuvia pienistä :) pidän peukkuja ♡

Hei te ovis asiantuntijat, kypsyykö naisella normaalisti joka kuukausi molemmilla puolilla munarakkulat jotka sitten molemmat irtoaa ja toinen/molemmat hedelmöittyy vai vaan yksi ?

Nuuhku, mulla on tollaisia valkovuoto lorahduksia monesti ennen menkkoja mutta monillahan on niitä myös plussan tienoilla. Ostit siis pregcheckin liuskoja? Ne ei ainakaan mulle ole ikinä turhia haamuja antaneet eli lienevät ihan luotettavia. Ihanaa, hauva-vauvoja! <3

Lume, yleensä irtoaa yksi jommalta kummalta puolelta. Joskus irtoaa kaksi (eli yksi molemmilta puolilta tai voi irrota kaksi samalta puoleltakin jos olen oikein ymmärtänyt) ja silloin on mahdollisuus kaksosiin :)

Muokattu viimeksi:
Koirista puheen ollen, tässä on meidän karvakorva-neiti, jolla on tänään synttärit :) Joku tuttu saattaa mut nyt tästä kuvasta tunnistaa, mutta olkoon, ei ole niin vaarallista :grin

sankari2.jpg

Larissa voi ei miten ihana pikku karvainen kaveri ♡ mun sydän sulaa :) ja tuo hymyn naamalle :) synttäri rapsutukset sinne !

okei hyvä tietää kun rupesin miettimään kun ultrassa vasemmalla puolella oli n.6mm oleva munis (hauska nimi ) :D ja oikealla n.13mm oleva. :)

Lume jep kuvia sitten kun vaan toivottavasti joulukuun alussa saadaan ainakin se yksi pieni penni maailmaan :)
Ja posittiivistahan tässä on se että eipä onneks ookovin paljoo kakan siivoomista ;)

Larissa joo onhan noita lorahduksia tullut ennen menkkoja siis mullekkin.. Mut ne menkka kivut oli kyllä just niin sellaset että nyt ois pitäny alkaa salamana.. Mutta mistäs noista tietää :)
Just niitä ostin että huomen aamusta sit taas koetan onneani jos ne nyt vaikka ois pikkasen luotettavampia :)

Larissa ihana karvakasa teillä siellä!<3 siinäkin on varmaan aika homma tuossa turkissa.. Meillähän on kans tuo mun harrastuskoira valkoinen ja pitkäkarvainen ja mä niin vihaan kurakelejä ;)

Yllättävän helppo turkki on tuolla meidän murrella. Nyt vielä vähän kesämitassa, kun keväällä aina kynitään lyhyeksi :grin Talvella se onkin sitten aikamoinen turrikka :grin

Olikonan se Kaziska, joka kertoili löytäneensä infoa siitä, miten ameriiiikoissa luottavat enemmän päivä- ja iltapissiin testatessa kuin aamun ensimmäiseen. Varmaan on ihan totta, jos vaan malttaa pidätellä ja olla juomatta vähintään neljä tuntia, jotta hormonia ehtii erittyä tarpeeksi ja litku ei ole liian laimeaa. Mutta aamun ensimmäinen on vaan helpoin, ainakin mulle :grin

Edit. Ei mun pitäny tässä kierrossa noita o-testejä käyttää, mutta kun niitä oli kaapissa! Halusin tietää, että osaanko varmasti yhdistää oireet lähenevään ovikseen ja äsken se o-plussa pärähti! :grin Jos vaan vielä saisin miehen illalla innostumaan... Oviksesta en sano kyllä mitään, kun viimeksikin tuli liikaa suorituspaineita :grin

Larissa joo mulle kans toi aamu testaaminen on helpoin kun yleensä saan sit aamulla juosta tunnin välein vessas muutenkin niin sit täytyis joskus päivällä malttaa pidättää ja sit se aina unohtuu :D
No aina parempi jos helppo hoitoinen turkki meillä kun tuo karva kasa on niin matala että näillä keleillä on kyllä niin kurassa ilman kurahaalaria jota taas en tykkää pitää sen takia että tuon turkki menee heti niin kauheeseen takkuun.. :D ja joo oisin voinut ottaa tummemmankin pennun mutta en halunnut enkä kadu tuo on se mun koira josta en luopuisi mistään hinnasta <3

Larissa, onpa söpö synttärisankari :)

Täällä on nyt niin synkkä fiilis että hyppään kirveen perässä sinne kaivoon. Punasta tihkuttaa ja kivut kertoo että kohta aukee hanat. Kannatti olla niin toiveikas niin nyt varmasti vituttaa riittävästi. Itku itku itku itku :'(

Onpas Larissa ihana koira! :)

Tänään tuli ovistestit postissa, oli kyllä asiallista toimintaa kotitesti.fi-puodista! Voin suositella :) Oli kyllä aikamoinen hintaero, kun apteekissa clearblue -paketti maksoi 53e ja tuolta tilattuna 27e.

Jos joku sitä listaa päivittelee, minut voi laittaa toistaiseksi kysymysmerkille, tänään tosiaan kp2/25-27, yk4 ja ensimmäinen "luomukierto" eli ei enää teroja käytössä. Jännää :) katsellaan testauspäivää sitten, kun ovisplussa tulee, nyt vaikuttaisi kahdessa kierrossa olleen n. 13pv luteaalivaiheen pituus.

Ihana synttäri hauvveli siellä!!! <3
Niin kauan oon kärsiny tästä vauvakuumeesta, et oon jo alkanu haluumaan koiraa(varmaa johtuu siitä et vauvaa vaan ei kuulu ja pakko saada jotain :D ) ja meillä siis on 2kissaa ;)
Ehkä vaan odotan sitä plussaa..

Jellis, voimahali sinne! Niin inhottavaa joka kerta! :(

Hei vaan hei!
ÄLLÖkysymys: voiko TOSI runsas valkovuoto olla mahdollisesti kiinnittymiseen liittyvää? tänään olis dpo 5-6 ja aiemmin en oo moista valkkaria tavannut :D (toiveikkaana täällä kyselen)

Takaisin