Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltapäivää tytsyt!
Vaivaan teitä vielä yhdellä kuvalla, jos saan sen ladattua..
Mitä siinä teidän silmään näkyy, vai näkyykö pelkkä kirves? :p (tätä pitää sit tihrustaa tarkkaan!)
huom. säädin inasen väriä kuvassa..

tummennettu.jpg

Tirpukka onks sulla koskaan mitattu niitä loppukierron hormonitasoja? Siis että onko keltarauhasessa tarpeeks puhtia.. tai tehty mitää niitä selvityksiä? Jos aina tulee plussaa ja sitte täti niin sitä ehkä vois jotenki tutkia että mikä ihmeen juttu toi on! En muista kuulleeni moista ennen ja onhan näitä foorumeita yms tullu aika paljon luettua..

Mulla on sama ku Azalealla, ovisplussan mukaan dpo 18, ei tätiä, ei plussaa, kasa (kuviteltuja) oireita.. joku hormoonihäiriö tietysti, kierto ei ole oikeasti palautunut vielä ja aiheuttaa outoja juttuja..

Moikka Aeria: Mittään ei ole kuuna päivänä tutkittu, aiemmin ei ole ollut aihetta. Esikoinen tärppäsi ekalla yrityksellä v.2011 ja kakkonen tärppäsi tokalla yrityksellä v.2013. Mutta joo, kieltämättä tää on itsestäkin vähän erikoista, että tollasii "viivanpaikkoja" tulee joka kierrolla. Enkä varmaan edes kunnallisen kautta pääsiskään vielä herran aikaa mihkää tutkimuksiin..kun on jo saatukin lapsia..Ehkä sitten yksityisen kautta, mut varmaan melko arvokasta touhua..

oukkkidoukki.. tikut ylimmästä alkaen:
1.tikku: aamupisusta
2. päivän toisesta pisusta
3.ja 4. tikut päivän kolmannesta pisusta useamman tunnin pidätyksellä Huom. 3.tikun herkkyys 25
ja 4.tikun herkkyys 10. Eli se selittää miksi 3.tikussa näkyy huonommin ku 4.

Voi pläähpuuh...meneeköhän tää kuiteskin ihan kirveshommiks!? ..inholla odotan perjantai-aamua..

Onnittelut plussanneille!

Eipä meilläkään plussakierrossa touhuiltu kuin kolme kertaa :D Mies vähän ihmetteli et miten se nyt tärppäs kun niin vähän peittoja heilutettiin. Totesin et eihän se periaatteessa tarvitse kuin sen yhden kerran.

On: Täällä aamu alkoi kunnolla pönttöä halailemalla :D Muutenkin kuvottanut koko päivän. Onneks ruoka pysynyt muuten sisällä. Väsymystä löytyy ja tuota valkkaria, mikä mua jotenkin huolestuttaa. Tuntuu kuin sitä tulis lorisemalla ja ihan kuin virtsankarkailua. Menossa siis rv 6+4.

Täällä meinaan tässä ja edellisessä kierrossa kp9-10 närästänyt!

Mä nään tirpukan testeissä viivoja. Alimmassa vahvimman. :) vahvistumista<3

Tirpukalla mäkin näen ainakin ylimmässä ja alimmassa viivat ! :) kai siinä keskelläkin on mutta tämmönen puusilmä ja kännykkä ei ole hyvä yhdistelmä ! :grin
Täällä peukut pystyssä että viivat vahvistuu !

Milloin täällä hypätään jonnekkin, milloin heitetään jotain kaivoon ! En pysy perässä, mut nou hätä oon kaikessa ilomielin mukana :laughing002

Azalea, sullakin kehtas tikku tollasia rumia puhua :(

Larissa kp tänään 27/28-32 ja dpo 15, mutta mulla verikokeissa selvisi, että proge oli vain 2,6 mikä on tosi alhainen kertoo siitä, ettei ovulaatiota tapahdu.

nuuhku, esikoista kun yritin, niin mulla tarttui pikkuinen matkaan heti toisen km:n jälkeen, tosin plussan testiin sain vasta kp 43.

Timbe noista Clomeista vielä, että lääkäri määräsi mulle syötäväksi kp3-7 päiviksi. Hmm outoa, ihan eripäivät kuin muilla?!?

Hei kiitos kaikille kannustuksista, aivan ihanaa kun on tälläinen porukka, eikä yksin tarvitse olla ajatustensa kanssa. :Heartpink

Takaisin