Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lääkärit kyllä sanoo, että joka toinen tai kolmas päivä riittää :) Meillä riitti joka toinen, eikä ovispäivänä enään edes jaksettu.

Olipa kiva keskustelu äsken lääkärin respassa.

Mä: tarviinsin lääkärintodistuksen töihin
Täti: jaa flunssa vaivaa ja mitään lääkettä et voi ottaa.
Mä hämmästyen: joo en
Täti: monesko viikko? Mä laitan sen tänne tietoihin niin kela jättää rauhaan, jos flunssa jatkuu pitkään.
Mä hämmästyneenä: kuudes viikko
Täti: mä luulin, että jo pidemmällä. Mut kiva, tehän oottekin toista toivoneet.
Mä mietin ittekseni, että voi helevetin mahamakkarat :rolleyes:

Tirpukka mustakin noissa tikuissa on selvä viiva (punaista)eikä pelkkä viivan paikka. Oliskohan se tuo Predictor merkki mistä oon lukenut että saattaa näyttää vääriä haamuja ja sen takia on esim menettänyt myyntiluvat Amerikassa (siellä oli eri nimellä). Mutta noihin liuskoihin ei pitäis vääriä tulla. Ootko testannu koskaan silloin kun ei varmasti pitäis tulla mitään haamuakaan, että tuleeks silloinkin? Oon käsittänyt, että jos tulee haamukin niin kyllä silloin hedelmöitys on tapahtunu, jos menkat alkaa kuitenkik niin se oli sitten kemiallinen tms. Jotkut lääkkeet voi kanssa aiheuttaa haamuilua mutta sulla ei voi olla siitä kyse.. Viivoille vahvistumista tällä kertaa!

sittenhän mulla on vielä toivoa :)
mimmu voi ei :D mut mun on pakko jakaa sama. Olen töissä aika pienessä kaupassa jossa vaki asiakkaat samat ja samoina kellon aikoina samoina päivinä :D niin yks mummo sitte sano kun olin kassalla että "onnea odotukseen" ja viittasi mun mahaan. menin ihan hämilleen ja sanoin että en mä ole raskaana, ruvettiin nauramaan molemmat ja se selitti nolona miten mun työpaidan alla on ilmaa ja näyttää kuin se olisi mun maha. . kyllä sitä sai muutaman kerran katsoa peilistä :D

Heippa, ihan ikuisuus taas siitä kun viimeksi tänne kirjoitellut, mutta aktiivisesti käyny lukemassa teidän juttuja.

Onnittelut kaikille plussanneille, teitäkin on tullut mukavassa tahdissa lisää ♡

Ja samalla plussatuulia kaikille vielä yrittäville!

Lume mulla kävi aika samalla tavalla töissä yhden asukkaan kanssa. Aloitti kyselemällä kuinka voin ja vastasin ja sitten tajusin että se luuli mun olevan raskaana. Olihan sille korjattava miten asia oikeasti onkaan. No koska kyse vanhasta ihmisestä ja muisti alkaa tekemään tepposia, kysyi hän seuraavalla kerralla kumpi on tulossa että kummanko väriset tossut hän tilaa :D meni useampi viikko ennenkuin sain vakuuteltua hänelle että en oikeasti ole raskaana. Vaikka sitähän tässä toivotaan.

Omaa napaa sen verran että ovista pitää odotella vielä reilu viikko, miks aika menee niin hitaasti? Nyt taktiikalla jokatoinenpäivä ja tähän asti on jaksettu touhuta. Toivottavasti jaksetaan vielä loppu kiertokin.

Timbelle onnittelut plussasta! Jäi pikaiseksi sinun pyörähdys täällä! Tirpukalle myös varovaiset onnittelut!

Jellis, sano mun sanoneen... sä plussaat! Mulla eka raskausoire keskenmenneessä raskaudessa oli tosi kosketusarat nännit. Sen jälkeen flunssa ja huimaus ja sit menkat olivatkin jo myöhässä reippaasti. :wink

Larissalle
onnea oviksen hyödyntämiseen!

Huh, olitte taas kirjoittanut yli kymmenen sivua viestejä sitten viime käynnin. Millään muista, kenelle kaikille piti jotain kommentoida.

Joku kysyi, onko isänpäivänä kukaan testaamassa. Mä aion testata, jos täti ei ole siihen mennessä tullut. Silloin olisi kp 33, jos lasketaan keskenmenon jälkeen tehdystä tyhjennyksestä. Oviksen olin huomaavinani ehkä kp 13. Aiemminkin voisi testata, mutta en halua testata turhia negoja, vaan mieluummin odotan tätiä kiltisti kylään... Mulle voi siis testipäiväksi laittaa 9.11. Hui! Olen kyllä 95% varma, että testaamaan asti ei päästä, sen verran hiljaista on ollut harjoitusten saralla ovisviikolla, jos se ovis nyt edes oli silloin kuin oletin.

Ovikseen liittyen viisaammille kysymys, voiko ovulaation aikaan tai jälkeen olla voimakasta jomottelua (sillai aaltomaisesti välillä voimistuen, mutta kuitenkin koko ajan kohdun ja munasarjojen alueella tuntuen)? Limoja siis bongasin kp 13 ja kp 17-18 tuota jomottamista, joka oli kp 19 kadonnut kokonaan. Samanlaisen jomottelun olen tuntenut kerran aiemmin, 3 viikon kuluttua keskenmenosta, kun vuoto oli loppunut. Tuolloin kuitenkin vuoto alkoi uudestaan seuraavalla viikolla ja sittenhän olinkin naistentautien polilla tyhjennyksessä. Silloin ultratessa lääkäri sanoi, että vasemmassa munasarjasta näkyi, että siellä oli jotain uutta hormonitoimintaa jo ollut keskenmenon jälkeen. Nyt mietinkin siis, että onko se lyhyt raskaus voinut jotenkin muuttaa ovistuntemuksia, kun ennen raskautta en ole tuntenut tällaista... vai liittyykö tämä edelleen jotenkin siihen keskenmenoon. Negatestin olen nyt kuitenkin tehnyt, että kohtu on varmuudella tyhjä.

Päivän positiivinen
: ulkona on mielettömän ihana aurinkoinen päivä!

Miks mulla näkyy joku Joulukuun mammat 2015 tossa nimimerkin alla?

Mieluummin olisin vaikka jo Heinäkuun mammat 2015 :wink mutta kelpaa mulle tuokin, jos ei aiemmin plussaa suoda!

Alkais menkat jo, edelleen läjä "raskaus"oireita päällä :( Paha olo, tissit kipeät, pissattaa, nälättää, alavatsa "ahdistaa"...hormonit sekasin :/ Onkohan mitään kotikonstia (jotain luontaistuotetta tms.), millä niitä vois auttaa palautumaan uomiinsa...?

Ja ei se plussaks muuttuminen oo enää mitenkään mahdollista. Peittoja heilutettu viimeks 8.10., niin siitä ihan max. sen viis päivää myöhemmin on voinut hedelmöittyminen tapahtua, siitä ihan max. 10pv kiinnittyminen ja sekin näkyis jo. Eli ei enää edes yltiöpositiivisuus pelasta ;)

mä oon ymmärtäny että jos siinä oviksen aikana tulee jotain pieniä vuotoja niin ne voi jomotella kun ärsyttävät kudoksia, jostain näin luin. Eli jälkeenkin päin.

voi azalea sun kanssa, jättihelokkiöljyä voisi kokeilla? Sen pitäisi tasapainottaa hormonitoimintaa, ainakin vaikuttaa pms oireisiin ja kehuvat vaikuttavan limakalvoihin niin auttaisikohan se sua? Ootko koskaan kokeillut?

En oo kokeillut, kun ei oo koskaan ollu mitn ongelmia kiertojen tai hormonien kanssa. Pitääpä käydä luontaistuotekaupassa tänään kyselemässä...

Muokattu viimeksi:
Aeria: itsekin dissaan kyllä noita predictoreita, juurikin sen takia, että antaa aina jonkin epämääräsen haamun.. Itseasiassa nyt kun kysyit, että olenko testannut jolloinkin muuna ajankohtana, niin olen. Muutama päivä menkkojen jo oltua hyvässä vauhdissa..silloin on kyllä tullut ihan putipuhdasta negaa. Mutta sittenhän Se vaan kertos siitä, että mulla on melkein joka kierrossa "kemiallisia"..? Ei vaan sintti pysy kyydissä..?
Turhauttavaa, tosi vahvasti on aina oviksen jälkeen olo, että nyt on tärpännyt. Ja varsinkin tässä kierrossa. Mutta sitten yleensä juurikin 2 päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, tulee niin vahva olo että Tää oli tässä ja täti tulee..oireetkin (ehkä kuvitellut) häviää..
Ja onhan Se, kirves jo siellä kaivossa, vissiin samassa kaivossa JELLIKSEN kirveen kanssa, ja kaivonkansikin on visust kiinni!!
..noooooh mutta, voinhan mä omaksi huvituksekseni, ja teidän huvitukseksi, postailla vielä kaksi aamua noit harmaita hailuraisia.. :/

Pepe: hahhah, en tiedä,en henk.koht. ole moista kuullut :) Mutta ainakin Se minulla aikoinaan oli hyvinkin inhottava raskausoire, tosin viimeisellä kolmanneksella.

Pitäisköhän munkin kokeilla tota jättihelokkiöljyä? Mun pään sisällä käydään kovaa taistelua siittä että haenko ne uudet testit vai en.. Huomenna tekis mieli taas testata mut tuntuu et se on niin turhaa.. Ärsyttävää :D

Takaisin