Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tirpukka mä näen myös ja puhelimella :) oliko sulla mikä kp ja dpo jos ei jo kysytty tai kerrottu :)

Tirpukka tänne näkyy kans!! Toivotaan että vahvistuu :)

Lume täällä tekis myös mieli testata silloin. Mulla sillon olis kp22/24 ovis ollut nyt tässä kp7-10 luultavasti, en ole testaillut limoja seurannut vaan. Ja mulla olis yks yesno testi kaapissa millä pitäis näkyy 10 päivää hedelmöityksen jälkeen. Vaikka luotto tähän kiertoon ei olekaan :D ens kiertoa ootan kun silloin akupunktio mukana! :)

voi juku tehtäisiinpä yhdessä plussat :D mulla ovis luultavasti oli kp13... eli nyt olis menossa dpo3. mutta en tikuttanut.

miten uskallat mennä akupunktioon :S eikö se Satu ? terveisin piikkikammoinen :D

Johanna odottelen menkkoja.. Joita ei vaan kuulu eikä näy.. Testit näyttää negaa ja nyt tuosta keskenmeno vuodosta ois kp 31 tai 32 en oo ihan varma kummasta lasketaan siitä 29.9 alkaneesta tuhrusta vai seuraavan päivän kunnon vuodosta.. Mutta joo saattaa olla että meikäläisellä meni nyt kierrot vähän lisää sekaisin :)

Lume en tiedä sattuuko mutta oon kuullut hyviä kokemuksia siitä, joten pakko kokeilla :) ja varsinkin tämä tekijä on saanut hyviä tuloksia lapsettomuuteen :)

onnea timbe ja tirpukka mashaAllah, tarrasukkia, bodyja ja potkareita yms sinne molemmille :)

kiitos kysymästä mimmu, eipä ol liiemmi nukuttu ku iha hirvee olo ollu flunssan takia, otin parasetamolia illal mut eipä se auttan. korvat lukossa, nokka tukossa, päässä humisee, väsyttää ja kitalaki on hellänä. inshaAllah tänää saa paketit vihdoin että saa hunajateetä ja jotai lohtumutustettavaa sekä katella vauvanvaatteita.
mitäpä sinulle kuuluu?

mitenkäs teidän muiden päivä alkanu?

Mulle on tehty akupunktiota migreenin hoitoon ja ei satu kun ne neulat on niin ohuita. :) mulle ainakin oli siihen ongelmaan tehokasta

Mäkin nään tirpukalla plussan! Nyt vaan toivotaan että se lähtis lujaa vahvistumaan :)

Gatusalle paranemisia, toi on niin kurjaa olla raskaana kipeänä, kun ei mitää oloa helpottavia lääkkeitä saa käyttää :(

Onneks ukolla on tänään iltavuoro, saan tehdä ruuan nyt rauhassa kun se viihdyttää esikoista.
Millähän mä saisin lopetettua ton kahvinjuonnin? Joka aamu pakko ottaa kupillinen, juon puolet ja pahaolo saapuu. Yäääk :(

Lume, ei se akupunktio satu tai tunnu. Ne on niiin ohuita neuloja :) Mulla myös migreeniin ja auttoi!!

Mulla olis tänään dpo 10 ja tekis mieli jo huomenna testata nega :( auttakaa naiset auttakaa.. mä en kestä tätä jännitystä :(

kiitos tsempeistä ja kannustuksesta...en vaan ite usko että tuo hailura tuosta taaskaan mihinkään muuttuu..puoli vuotta on tollasia siis tullut..
Lume: tänään kp 26/28 ja dpo 12 tai 13..

kiitos mimi älä muuta sano. ei ol kehuttava olo, tänää pitäs mennä postiin hakeen paketti/paketit mulle sama onko molemmista lappu vai ei koska ne on siellä jo ollu toissapäivänä tullissa tarkastettavana.

Tuli tosta timben plussasta ja peittojen heilutuksesta mieleen, että me heiluteltiin kans peittoja viikonajan jokapäivä oviksen aikoihin :) että ei välttämättä olis joka toinen päivä riittäny :D

Piti vielä tarkistaa womanlogista, sen mukaan ovis olis ollu kp 16, kp12-17 heiluteltiin jokapvä, kp18 ei ja sit vielä kp19 jaksettiin harrastaa :D

Takaisin