voi plääh...ootte kyl ihanan kannustavia..mutta tiiättekö kun saan tällaisia ihan samanlaisia joka kierrossa..oli testi mikä tahansa..ja sitten ne menkat kuitenkin aina tulee
...voi kaivaa tuosta pari muutakin kuvaa parilta edellisiltä kierroilta...kertokkees näättekö niissä jotain..
Minulla on ollu nyt haamut/viivat ennen km. eli sii km 29.9. No tein sit sen jälkeen testin taas 26.10 ja tuli haamu ja menkat alkoi samana päivänä. Tilasin taas testejä, jotka pitäisi tulla tänään ja meinaan testata tänään ,vaik vielä tuhruttelee, olen aika ihmeissäni miksi näyttää haamua. Ilmoittelen kun posti tulee. Ja edelleen erehdyin lukemaan noita raskaana ja menkat tekstejä. Toivotaanm et sulla kuitenkin menisi kaikki hyvin tirpukka:)
Täällä näkyy taas jotain minimaalista ruskeaa, enteileekö se nyt tätiä sitten en jaksa nähdä sitä akkaa taas. En vaan jaksa. Kirves kaivossa. Kaivon kansi kiinni.
..mul on kuulkaas känny ja tietsikka "täynnä" tällasia haamukuvia, eli JOHANNA kun kysyit, niin tuo viimeisin kuva Predictorin testi tais olla heinä- tai elokuun kierrosta...mutta siis toistan itteeni, joka kierrossa saan tuollaisia viivoja...jotka ei kuitenkaan merkitse mitään..
Johanna : muistanko oikein , että testasit kumminkin puhtaan negan km jälkeen? :)
Me mennään sun kanssa lähes samoissa, oma km alkoi 28.9 ja nyt on kp2 . Mulla oli testi nega jo sillon n. Viikko vuodosta.
Nyt kun testasin sain jonkun onnettoman viivanpaikan ja sit puhtaan negan. ( mikä pakko mun on testata liian ajoissa, ensi kierrossa en niin tee )
Johanna, kysyitkö minulta tota lääkitysasiaa?
..hyvä jos buranaa otan edes kerta vuoteen..eli en syö mitään lääkkeitä.
..mulla on jo kaksi lasta, mietinkin, että voisiko tuolla alakerrassa vaikka sitten olla jo niin huonot ja ohuet limakalvot tai jtn, ettei vaan pysy kyydissä..tiedä häntä..
Mimmu: Juu tuo Eka kuva jossa oli kaksi tikkua oli tänään, eilen tosin tein ihan samanlaisia aamulla ja illalla..Eikö sulla oikeasti ole tullut mitään jälkeä negatestiin noilla one stepeillä? ...nyt vasta ekaa kertaa herää ajatus, että ehkä mussa onkin jotain vikaa..hmm..?
Tirpukka mun viivanpaikka oli paljon haaleempi joten toivoi ihan hyvin olla alkava haamulainen :) koska mä en omasta i ainakaan kuvaa saanu! :) joten nyt vaan peukut pystyyn! :)
muurahainen ja azalea pahoittelut ja nyt onnea seuraavaan kiertoon ja toivotaan että se olisi teidän ♡ Timbe onnittelut vielä tätäkin kautta :) ♡
pepeaXXL mä testaan Isänpäivänä :D sillo kp27 ja dpo 14 :P
timbe vielä sen verran et tikutitko oviksen? :) ja pupuilitteko joka päivä ? :)
mua jännittää myös voi juku ♡ ois ihan huippua päräyttää isän päivänä plussa tikkuun :) mutta enpä nyt leijaile tai haaveile sen enempää ettei tipu taas korkealta.
mut eka clomi kierto ja........ voi ei ku jännittää :D
Johanna mullahan alkoi kans se keskenmeno vuoto sillon 29.9 mikäli se nyt oli keskenmeno enpä oikein muutakaan syytä sille haamulle saanu minkä tein samana aamuna.. Kyllä sieltä se plussa sulle tulee kans! :)