Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mulla tässä mitään :) Kierukan poistosta se 3vk, niin ei olis välttämättä kuitenkaan pysynyt kyydissä loppuun asti. Parempi siis, että sitten vaan raapasi kuin että ois oikeesti tullut km.

Huomenta tytsyt! Ja voi miten ihania punaisia viivoja täällä on viimepäivinä näkynyt! ONNEA PLUSSANNEILLE! Ja pahoittelut heille, joille täti on tupannut kylään ;(

Olisiko jollakin kokemusta ONE STEP raskaustesteistä? (siis ei sofi-one step vaan ihan pelkkä One step) nimittäin Raskaiskeijulta molempia, 10 ja 25 herkkyydellä. Tuleeko näihin aina jonkinlainen viiva/ viivanpaikka..?
Tai siis itse miellän viivanpaikan sellaisena ihan vitivalkoisena "paikkana", en tarkoita sellaista, vaan sellaista ehkä harmahtavaa / väri on jotenkin siellä syvällä..??? Sekava selitys, mutta jos joku osaisi kertoa..
Voisin yrittää laittaa kuvan jossakin välissä kummallisista viivoista, ja näitä ihmeviivoja on tullut tällä testillä joka kerta kun olen nyt testannut..
tänään kp 26/28 ja dpo 12 tai 13..

Pahoittelut menkoista! :sad001 Luckylla ne vasta on oudot menkat! :mad::sad001

Muurahainen, mikä kp/dpo siellä on menossa? Älä luovuta vielä! Toivoa on kunnes täti punainen laulaa! :wink Ja samat sanat sulle Azalea!

Isot onnittelut Timbe! Mahtava oli lukea noita sun viestejä että ensin muka nega ja sitten kirkuva plussa :grin:grin:grin Lyhyeksi jäi sunkin visiitti täällä :wink

Napaa: Tänään vielä töitä ja sitten useampi vapaa. Jee! :grin Limat vaan lisääntyy eli ovis lienee huomenna tai ylihuomenna. Vielä kun saisin tuon miehen edes kerran vieteltyä... :grin:wink

Huomasin omasta tickeristäni, että meidän vuffe täyttää tänään 7 vuotta! Pitänee tehdä illalla kakku :wink

Muokattu viimeksi:
Onnea Timbe, ihan selkeä viivahan tuo on! Ja komea viiva noille dpoille :grin

Muurahaiselle ja Azalealle pahoittelut!

Tirpukka, mä olen testannut one stepin liuskoillaja ne ei ole koskaan antanut edes haamua, ei mitään väärää. Ja siksi mä en niistä tykännyt, kun eivät antaneet edes toivoa :rolleyes:

Mites Gatusan olot tänään?

Voisko joku lähettää tänne edes jotain oireita. Että edes vähän oksettaisi tai jotain niin vois edes kuvitella olevansa raskaana. 1,5 viikkoa pitää vielä odottaa ekaan ultraan ja ainoa mitä on niin pieni paineen tuntu alavatsassa. Ja tää flunssa.

Timbe! Vau paljon onnea! Ihan on selkeä plussa! :)

Muurahainen musta tuntuu ihan samalta.. Veikkaan että en ovuloi minäkään.. :( voimia!

Lume meillä meilkein samat ite oon 25 ja mies Täyttää ens kuus 36 tosin me nyt yritetään kovasti jo toista saada mutta saas nähdä tuleeko :)

Niin pahoittelut negoista :(

Mimmu, täältä saat vähän pahoinvointia ilman oksentelua. Esikoista odottaessa tuli sentään pihalle asti, niin tää paha olo helpotti, mutta nyt ei.. :D

Tämä varmaan kuuluisi paremmin johonkin toisen ketjuun, mutta kysytään siltin. Olen varannut ajan yksityiselle lapsettomuudenesitutkimukseen,( oli muuten aika kivan hintainen).
Katsoin sitten että eihän siihen oikein kuulu mitään. Munasarjojen ultraus ja miehen siittiöiden tutkiminen maksaa erikseen. Pääseekö kunnalliselle näihin tutkimuksiin? Mies on sitä mieltä että vika on hänessä ja haluaisi antaa tuon näytteen ennen muita tutkimuksia. Asutaan etelä -suomessa.

Onnea plussanneille ja pahoittelut muille tädeistä.

Voihan se olla, että nyt kun on kiinnittänyt enemmän huomiota tuntemuksiinsa niin mulla onkin ovis päällä. Tosin ei ole kyllä tullut sitä hyödynnettyä, ei ole oikein oltu sillä tuulella :cunfused: .

Porasin taas eilen ihan kympillä kun katselin The Notebookin Liviltä. Sit kun piti mennä nukkuun esikko heräs ja jatkoi valvomistaan klo 02 saakka :sleep011 .

Nala85 me asutaan Hyvinkäällä ja täällä pääsee kunnalliseen kun yritystä vuosi. Meidän kohdalla imetyksestä vuosi

@sukki juurikin tuo notebook avasi hanat täälläkin :O

mä tasoitan ja totean että ei tässäkään kuussa.Perjantainahan mun vasta piti testata mutta kun iski idea aamulla kaupassa pyörähtäessä.ei tiennyt hyvää.
Kai mä kumminkin käytän noi luget pe saakka ja testaan uudelleen.Mutta ei toi nyt oikeen hyvälle vaikuttanut kun ei minkään valtakunnan lupaustakaan.Ei mulla ole kyl mitään olojakaan.Mut joo.terppa ja päivittäkää mut samalla hiiteen listasta kun Timben laitatte plussanneisiin

elikkäs tässä kumma tikutuskuva...viivanpaikka?? aika väritönhän tuo on....
T: Kirves kaivossa.. WP_20141029_015.jpg

Tirpukka: no mutta onhan siinä viiva ! Näkyy kännykälläkin ilman tihrustamista :)
Meinasitko toisen merkkisellä kokeilla?

Mulla antoi tuollaisen esikosta ja siitä se sai väriä lisää ja lähti vahvistumaan !

Tirpukka, mun mielestä noissa on haamut molemmissa!!! Viivanpaikkahan on väritön viiva, mutta noissa haamuissa on punaista väriä! :) Varovaiset onnittelut!

Takaisin