Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin muuten unta että pärähti tuplaviivat tikkuun! :) <3

Sitä toivoo jo niin paljon että se tulee jo uniinkin... ;)

Älä muuta sano! :) tätä on niiiin kauan toivottu! Koiraltakin meni vatsa sekaisin tänä aamuna, vaistoaa varmaankin että äippä on hieman pönttö sekaisin :D

Ilmoittelen hetken päästä clear bluen tuloksen, tuohon en luota pelkästään.

Onnittelut timbe<3 täällä jännäilen sun puolesta digin tulosta!
Täällä pongattu ehkä ovis oloista päätellen jo toisena aamuna etova olo ja vatsa sekaisin.. Limojen pongailua häiritsee hiukan vieläkin turhauttava veri KU:n jälkeen joka sekoittuu ovislimoihin?

Että nyt saan jäädä odottelemaan sitä kuuluisaa tätiä. Kauankohan siinä menee...

Liitteet

• 1414559699035.jpg
    1414559699035.jpg
    36.4 KB · Katsottu: 72
Oli siis pakko testata jo nyt (eikä ollut kaapissa muita kuin tuo digi), kun pitänee tänään mennä lääkäriin enkä viitsis ottaa mitään raskauden kannalta haitallista ab-kuuria, jos siellä kuitenkin olis joku mukana.

Voiko ihanammin aamun enää alkaa... heräsin kun poika kaivoi mun nenää ja nauraa kikatti :D

Ooooooooh! Timbe onnittelut ♡ tuo on kyllä selkeä!

Pahoittelut Azalea ja muurahainen :(
Ei vieläkään kirvestä kaivoon! Nuo clomit on ihme lääkkeitä. Ilmeisesti reilu 70% raskautuu ensimmäisten 4 kierron aikana :rolleyes: ja prosentti vaan kasvaa siitä eteenpäin! En tunne yhtäkään "epäonnistunutta" clomeja syövää :) eli thumps up !
Mä en ole koskaan saanut 2 viivaa ovulaatiotestiin; pelkkiä haamuja ja tuli testattua 11 kk... Me ei päästä tutkimuksiin ennenkun imetyksestä vuosi :rolleyes: eli aikaisintaan 3.2015...

Onnea plussasta timbe :)

Pahoittelut azalea ja muurahainen testin tuloksesta :( toivottavasti täti kurvaisi pian paikalle ettei kierto veny ja pauku!

Plussatuulia kaikille <3

Ps. Onks täällä kukaan testaamassa isänpäivänä?

Onnea Timbe ♡
Varaudu yllätyksiin; clomit lisää kaksosriskiä ;)

Jos saan udella:
Oliko teillä kauan yritystä takana ja minkä ikäisiä olette? Onko esikoinen? :)

Pikkuminski,
meillä on yritystä takana vuosi, ja tämä kierto oli ensimmäinen clomikierto. Meillä on miehellä heikonlaatuisia siittiöitä, niin sen takia aloitettiin clomit. Ja minullakin kyllä kierto venyi tuonne 35 päivään tässä puolen vuoden sisällä.

Tämä on ensimmäinen lapsi molemmille. Minä olen 24 vuotias, mies 26 vuotias.

Vastaan kyllä mieluusti kaikkiin kysymyksiin jos jotakin joku asia mietityttää esim. tuossa clomifen lääkityksessä :)

Huomenta !!

Onnea Timbe !! Hurjasti liimaa ja tarroja mukaan <3

Pahoittelut negoista ja tädeistä :( uusi kierto on uusi mahdollisuus ja siitä me plussataan, uskokaa mua ! :)

Mulla taas tytöt kipeitä :( tää ei oo totta !
Kohta varmaan kenkä heilahtaa kun oon niin paljon joutunut tänä syksynä olemaan poissa :oops:
No mutta nämä pienet on tärkeintä <3 ja ne hoidetaan nyt kuntoon !

Oikein ihanaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti !

Niin ja Gatusa ei nyt mitään flunssaa huoli ! :) Sitä hunajaa vaan nyt !

Takaisin