Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis, pikkuminski ja soma meidän seuraavat plussaajat? ;)
Täälon taas niin kaikkea tapahtunu 12h aikana ja oli 130 viestiä lukematta :D

Aeria, emmä sentään ekspertti ole :D Oon vaan tutustunut omaan kroppaani aika hyvin tässä yrittämisen aikana. Kyllä mä periaatteessa luottaisin ihan testiplussaan ja omiin oloihin, kun se ovis noin yleisesti ottaen yleensä tulee mutta eihän ne sitä takaa. Ne oikeastaan vaan kertoo, että kroppa yrittää ja valmistautuu ovikseen. Mulla tää plussakierto oli kuiva kuin sahara eikä tasavahvoja viivoja tullut vaikka yleensä kyllä tulee, että voi se toisaalta mennä niinkin päin. Mutta tietty jos kierto sitten venyy niin yleensä kai se keltarauhanen ei jumpsuta eikä menkat sen takia ala.

Mimi. onnea oireista :D Olispa mullakin...

Kukas meidän kolmikosta testaa ekana?

Mä testaan vasta 4.11 kun kp32 ja dpo18? Ja en usko, että niin kauas edes pääsen :confused:
Tädille siisti kiitorata trimmattu tänään ;)

Meillä yk13 ja oireita ollut lähes joka kierrossa ja nega on tullut testattua jo turhankin monta kertaa

pepe se on ihan oma tk;n lekuri joka mulla on mutta käsityksen saanut että toiminut erikoistuneena lääkärinä joskus ainakin tuntuu todella asiantuntevalta ja selittää kaikki perin pohjaisesti :) aivan ihana ♡ . . ei ole onneksi kukaan koskaan nuoruudesta tai muusta sanonut vaan ottivat heti tosissaan :)

Siis tää on spookya jellis! Mullakin on nännit arat ja nyt tulee ikenistä verta :eek: ja valkkaria ja paljon! Ja panettaa kun pientä eläintä ja itkettää ihan hömppä jutut jajajaja ja... Putoon korkeelta ja kovaa :confused::rolleyes:

Lume multa mennyt ohi, mutta minkä ikäinen oot? :)

Monella jännät paikat, jatkakaa plussa-aaltoa niin että kaikki hypätään mukaan :)

voi minski, muakin panettaa ja itkettää hahahahahaaa :) ja kyllä pidän sua kädestä plussaa tai ei <3 mahassa tuntuu hassuja, valkkariakin on, onneks ei punkkua ;) mutta nää tissit.. Luoja miten kipeet!

niin, mä taidan olla eka testaaja, sunnuntaina pitäis tulla täti eli 2.11 mulla viim testipäivä mikäli maltan .. Elämme jännittäviä aikoja, mä en kestä :)

Mimi mäkin ole alottanut lahojen Teon :) tänä vuonna saa kaikki rakkaat pehmoiset villasukka paketit. Joissakin on pitsiä, toisissa palmikkoa, helmiä ja vaikka mitä :) ihanaa kun luovuus kukkii ja saa aikaan muutakin kun perus sukkia :) 2 paria olis valmiina jo ja 3 menossa :D

Lume okei. :) täällä kans käsitöitä joululahjaksi, niin ihanaa puuhaa <3

se on jotenki todella rentouttavaa :) paitsi tän sukan kohdalla löysin piirakka sukan ohjeen ja nää tulee mun miehen äidille joten oltava täydelliset niin purin sen 2 kertaa ( olin jo yli kantapään ) :D olen liian ankara jos yksikin pieni virhe niin pakko alottaa alusta ja sitten ei malta illalla lopettaa.... moneenkohan tänään joutuu kukkumaan. en ymmärrä kun ei ole mitään minkä takia ei voisi valvoa mutta silti sitä itseään piiskaa että pitäisi mennä jo. . ei kyllä edes yhtään nukuta

mimi mäkään en osannut mutta sitten kun mummo lopetti ei pystynyt enää tekemään ja varpaita palelti koko suvulla ni opettelin :) en osaa kyllä mitään paitoja tai housuja mut ehkä joskus jaksan opetella. kyllä sitä koko ajan kehittyy. Tein mä viime syksynä palmikko boleron se on ainut :)

Täällä tänään testattu nega, dpo 15.. Aina sen pettymys vaan pahalta tuntuu.. En ymmärrä että missä ne menkat viipyy.. Jos eivät ala niin testailen loppuviikosta uudelleen.

Tsemppiä kaikille yritykseen :)

EIKUN MITÄ HITTOA!! Mies huusi alakerrasta ennen töihin lähtöä, että "tässä mun mielestä kyllä näkyy toinenki viiva" :D juoksin ala kertaan ja katsoin testiä.... Katsotaa tekin ja sanokaa jotain mulle :D *paniikki*

ImageUploadedByVau Foorumi1414551735.042370.jpg

Takaisin