Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meillähän oli täällä jo se hyppyklubi valmiina sitä korkealta putoamista varten. Nyt on kyllä toiveet niin korkealla ja pettymys viikonloppuna niin valtava, etten viitti edes ajatella. "onneks" lähden ens viikolla koulutukseen niin saa ajatukset siihen...

Ihanaa kun toi mun 15kiloinen koiranpentu luulee edelleen olevansa sylimallia ja tunkee väkisin päälle <3

Soma : Mulla oli flunssainen olo ja lämpöä kun viimeksi olin raskaana. Vilutti ja posket oli välillä tulessa ja lämmöt koholla. Aivastutti ja kurkku oli kipeä ! Mä täällä toivon että sulla on nyt sitä samaa ja jännitän mukana :)

Mimmu Jospa tämä olis vaan ihan vaan flunssaa :) toivon kyllä toisin.

Jellis niin taisin olla se se hyppyklubi eli voisin liittyä siihen. Ensi viikonloppuna testaillaan ja saa nähdä onko isänpäivänä ihana ylläri testissä :)

Jellis meilläkin 3v. Ja 30kg sylivauvahauva. :D

Täällä kans ollu sitä nenän tukkosuutta ja aivastelua. Ajattelin sen vaan liittyvän siihen parin viikon takaiseen flunssaan. Palellu myös paljon viimeviikon lopulla, töissäkin piti olla villatakki päällä. Eli kaikki nuhanenät saa kyllä luvan plussata! On se muuten niin tympeetä.

Liukkarina meillä ihan durexin play massage 2in1 joka vesipohjainen. Tosi pieni määrä riittänyt ja vaikka lukee näköjään etiketin takana :eek: että voi heikentää siittiöiden liikkuvuutta, niin ei noita simppoja estänyt onneksi! :p

No niin. Täällä kp1 :sad001

No nyt katse tulevaan, ei saa masentua :) Uusi kierto ja uusi mahdollisuus.
Olis vaan ollut ihana plussata näin isänpäivän alla.

Pääasia oli ettei kierto venynyt mahdottomiin vaan jäi 31 päivään :)

mariska pahoittelut menkoista mutta plussatuulia uuteen kiertoon :)

tsemppiä kaikille muillekin :)

täällä olo tuntuu vaa pahenevan flunssan osalta mikä ei ol hyvä juttu, en ois kaivannu tähä tilaan lisänä flunssaa kyl yhtään. sää on jotai iha uskomatonta ollu tänää. päiväl paisto aurinko, sato vettä, tuli rakeita ja ukkosti yhtäaikaa kirkkaalta taivaalta. nyt on illal ukostan ja tullu vettä eli talvi on saapunu.

No voi pyh...töissä alkoi kunnon mahakipu ja verta tuhnutti ulos reippaammin, Menkat pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Pieni toivo jäi että verentulo loppuisi siihen :sad001 Kaikki muut oireet viittasivat alkuraskauteen, tai sitten vain kuvittelin :oops:

Aurinkoinen: Raskaus keijulla oli ennen davidin testejä. En tiedä onko ne enää niitä kun ei merkkiä muistaakseni lukenut. Mutta ovat samoja kuin larissalla puikko testit ollu. Puikoista en tiedä onko herkkiä vai tosi herkkiä.

Nala: tervetuloa

@sukki: entes jos sulla onni jo nyt ovis?

Silv: meillä sama homma ja ukko osaa jo sanoa että mä haluan vaan sillon ku on ovis. Niinhän se onki ku se haluaa vaan sillon ku on just menkat loppunu tai alkamassa. Ja tottakai muutenki haluan yrittää sen oviksen hyödyntää, tosin sitä ei oo tainnu olla pitkään aikaan. Tohon kippari asiaan sanot että sul on oireita ja haluut raskaaksi ni on niitten pakko ottaa.
Muurahainen: hyvä että sait asiaan selvyyden.

Kiivilintu: voimia suruun! Ihanasti sanoit! Ja eiköhän kissatki jos kerta koiratki, ainaki meidän naapurin kissat on ihan ku koiria ellei tottelevaisempia. Ja on siinä haamulainen.

PepeXXL: mulla kans oli etten saanut clomeja ennen ku olin käynyt poliklinikalla koska lääkärillä ei ollu valtuuksia kirjoittaa reseptiä vaikka olisi halunnut. Jos olisi ollut tämä oma lääkäri täällä paikallisessa töissä olisi voinut kirjoittaa. Tuohan kertomaan sit punktio kokemukset.

On. Täällä jälleen juoksulenkin jälkeen pyyhkiessä kirkasta paperiin ja myös alamahaan juiliksii. .. Kummat on kyllä nämä menkat ku 2 välipäivää ettei mitään ja sit ku jotai tekee ni heti vuotaa...
Nii ja täälläkin sai v***uilua niskaan ku olin ilmoja katsomassa auton renkaista ni joku tuntematon ukko auko mulle päätään ja sano että "katos ku tyttö osaa ottaa pölykapselitki irti".

Unohtu päivän positiivinen: jäätelö.

Muokattu viimeksi:
Joo nyt löytyi netin kätköistäkin vahvistusta tuohon pohtimaani asiaan. se tosiaan voi mennä näin: testiin tulee ovisplussa vaikka ei ovulaatiota tapahdu. Hyvin outoa, mutta onneksi asia nyt selvisi ja ensi kierrossa clomit käyttöön ja kontrolloidaan tilannetta. Helpottaa omaa oloa nyt kun tätä on pohtinut ajan kanssa. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1414526179.628754.jpg

Luckylla on kyllä erikoiset menkat...
Mulla kävi kans viimeksi huvittava tilanne kun menin renkaan ilmoja tarkistaa. Siihen tuli sitten joku mies ja alkoi katsomaan mun ilmat, oletti ilmeisesti etten itse osaa. No annoin hänen katsoa, kun selkeästi hänelle tuli hyvä mieli kun sai "auttaa" :)

Pitkästä aikaa ajattelin vähän kommentoida tännekin eli tohon keskusteluunne Pre-seed-liukkarista. Meillä se on ollut käytössä ja täällä ollaan onnellisesti raskaana, tänään 19+0 eli meillä se ei ainakin häirinnyt siittiöiden menoa :) Muutenkin tykätään miehen kanssa siitä koostumuksesta, se on ollut meidän tarpeisiin just passeli. Mies sanoi monesti ns. "tavallisista" liukkareista, että ne vie tuntoa kun liukkautta tulee liikaakin.

Osanotto Kiivilinnulle ja viivasta onnea + vavistumista!

Tädeistä pahoittelut..

Ovis-ekspertti Mimmulle olis kysymys! Jos tulee ovisplussa ja ovisoireet, niin voisko silloin jo uskoa ovulaation tapahtuneen? Nimimerkillä 17dpo testiplussalla+ovisoireilla ja tyylipuhdasta r-testinegaa eikä tätiäkään kuulu.. ja jotaki oiretta on olevinaan. Että sitä ny mietin et voikohan olla, ettei ovista olis plussasta huolimatta ollukkaan, vaikka oli ne oireet, limat jne..

Tadaa, ovislimat is here ;) ja mies saatu punkan pohjalle. Voittajafiilis, varsinkin kun aamulla olin niin down :D

Lucky: meillä on sillai et minä haluaisin enemmän kun mies. Nykyään. Heti kun ehkäsyrenkaan jätti pois niin mun himot heräs, ja niinku tuo ite sano joskus niin ei meinaa paappa pysyä kyydis mukana enää (10 vuotta ikäeroa tekee näemmä tehtävänsä) :D

Pahoittelut tuhruista :((

Ainii, mä unohdin kertoa teillekkin! Paketoin eilen jo joululahjoja :D melkein kaikki lahjat on jo hommattuna, muutama vaan puuttuu. Ihanaa olla kerrankin ajoissa, jos tänävuonna välttäis sen joululahjastressin :D
Ja jos kellään olis heittää hyviä ideoita mitä antaa tytön kummeille lahjaks niin saa kertoa :)

Tää ei liittyny kyllä tän ryhmän asioihin yhtään mutta eikai se haittaa? :D

Siis aivan karmee olo. Päänsärky, nenä tukossa, kurkussa varmaan kasvaa kaktuksia kun niin karhea ja selkään särkee. Lämpö äsken 37,1. Vällyjen välissä saa olla tiiviisti, ettei palella. Ja reissuun täyttyisi kyetä perjantaina. .. Olisipa tämä tosiaan raskaudesta johtuvaa ja menisi heti huomenna ohi :D

Takaisin