Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miksi ei voi vaan tyytyä negaan.. Miksi aina pitää nähdä jotain haamujen esi-isiä. Hyvä mielikuvitus? Menee hiukan into testailuun kun ei saakku negoja. Tässä kun testiä pyörittelen sormien päissä niin en näe mitään.. outoa mut tossa kuvassa näkyy mun mielesä joku haamulainen! Väärin katsojia kohtaan. Otin kuvan n. 30min jälkeen.. eli toi tuloskaan ei oo luotettava. Oikeesti hitto vie, miks en mä :confused:

Liitteet

• 2014-10-28 17.03.51.png
    2014-10-28 17.03.51.png
    42.8 KB · Katsottu: 159
mä en oo ikinä saanu mitään muuta ku täysin puhtaita negoja, ilman minkäänlaista aavistustakaan mistään edes viivan paikasta. Pelkkää nollaa. Mulla olis varmaa kuukauden bileet tollasesta viivanpaikasta :)

Jellis :Heartblue kyllä sä viivat saat :sign17 plussatuuli sinne heti paikalla :wav ja jos saan vieläpä udella että millainen on sun tilanne, kp ja mahd. dpo ja yritys historia?
Ajna ei vaan ton controlliviivan vieressä oikealla puolella..

Kiivi!!!! Minäkin näen tossa haamun!!! Mutta kyseessä on siis ns. roskishaamu? Vahvistumista sille! Aikaista on edelleen, sulla oli dpo 10 vai 11? Ääääää halkean jännityksestä!

Larissa dpo 10 vasta.. roskishaamu kyseessä, hitto kun se olis nyt sitä itteään enkä turhaan tänne kuvaa mun muumion siskon papan veljeä o_O
Fiksasin kuvaa niin, että alhaalla on musta viiva joka osoittaa missä kohtaa se testiviivan kohta menee suurinpiirtein, jokainen joka on tehnyt noita testejä tietää missä kohtaa kuuluu mennä, suht lähellä controlliviivaa eli tota häikäilettömän tummaa viivaa, kuinka se kehtaakin olla noin tumma kuin luumu konsanaan!

Oottepa te positiivisia ja optimistisia, KIITOS :) jos se kuuluisa täti tulee niin sit kyllä nakertaa, sit vaan kahta kauheemmin yritys päälle :angel5

Joo kiivi, kyllä mä siinä viivan näin kun osasin kattoa oikeaa kohtaa :) ihan selkeä haamu! :) niin mulla yk5, edellinen oli kai varhainen km vuodoista ja oireista päätellen, sen takia en nyt kiertopäivää osaa ihan sanoa mutta nyt dpo 9 ilmeisesti! Viikonloppuna pitäis tyhjää negaa taas testata ;)

Osanotto suureen suruun ♡

Kyllä mäkin nään kiiwi haamun :cool:

Jellis täällä kans yks täys nega! Ei ikinä haamun haamua ei viivan paikkaa ei mitään... paitsi kerran; siitä todisteena tuo pieni miehenalku ♡ ja silloin oli kyllä ihan selkeä +

Mua melkein naurattaa ne mun testit, että eipä sitä sen selkeämmin voi sanoa. Täysin ei yhtään raskaana! Se oikein loistaa sitä tyhjyyttä :) jos tyhjä vois olla neonvaloa niin mun testit ois!

Melkein itku tulee kun ootte noin positiivisia.. mä epäilen koko kuvaa! Nyt kun katon tota testiä niin kyllä siinä jotain näkyy mut ainahan kropassa on tuota hormoonia. En jaksaisi enää yhtiäkään menkkoja.. Tekis mieli ostaa useampi digi ja testata vaan niillä, mutta EN aio enää lukea yhtäkään Inte gravid / Ei raskaana tekstiä! En suostu!

PikkuMinski ja Jellis kyllä te vielä saatte plussan ja sen alkuja :wink

oi mitä minun silmäni näkeekään kiivi? siellä on kaksi viivaa mashaAllah, onnea tuhannesti. tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa, nyt viivalle vahvistumista lisää :)

Eiköhän jellis ihan samat kuin sulla ;)

Tänään alkanut ihme jomotus masussa :O varsinkin oikealla munasarjan kohdilla... ja kohtu "sykkii" kummallisesti. Poika laittaa jatkuvasti päänsä mun mahalle ja nukahtaa kun pitää kättään alamahalla :confused:

Tänään tuli siistittyä kiitorata tädille ja kyllä muuten sattui enemmän kuin yleensä :rolleyes: epilaattori ruletti ;) tosin uudesta lookista innostui mieskin ja menihän ne pojan päiväunet nopeasti ;) :D
Yleensä ei siis satu tuo epilointi ja muutenkin mulla tooooooooooodella korkea kipukynnys :confused:

Ja tässä mun elämäni valo ♡ perjantaina tärähti mittariin 1v8kk ♡

Liitteet

• 1414510644746.jpg
    1414510644746.jpg
    65.6 KB · Katsottu: 106
Kyllä siinä Kiiwi jottain näkyy :) nyt se tuosta vahvistuu olen siitä varma :)

Itsellä ei koskaan oo mitään näkyny testeissä jos negoja ovat olleet, niin kirkkaan valkoisia että silmiin on sattunut :grin Paitsi nyt tuo yks viivanpaikka tuli, joka sekin vaihtui negaksi mutta tätiä mä odottelinkin, joskin tätiä ei vielä näy .

Takaisin