Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mut erehdyin viel lukemaan netistä noita juttuja menkat ja raskaana.:rolleyes:..hoh hohon taas ollu aikaa märehtiä tätä asiaa!!:):wink

Elaffy: Onnea onnea onnea paljon! Ihan liikutuin kun näin ultrakuvasi. Paljon tarrasukkia matkaan pienille :Heartred Myös muille plussanneille onnea ja tädin kohdanneille pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon!

ON: Flunssa saapui tänne. Snif. Peiton alla olen hörppinyt mustaherukkamehua ja parannellut itseäni. Kuukautiset sitten lopulta alkoivat pari päivää "myöhässä". Myöhässä lähinnä siksi, että kiertoni on ollut jo pitkään 24-26 päivää ja nyt sitten palauduttiin takaisin tuohon normaaliin 28 päivään, mikä ennen km:a. Sinällään onni onnettomuudessa :)
Olo on flunssaa lukuunottamatta varsin hyvä. Ei tullut suru puseroon eikä kyynel vierähtänyt tädin saavuttua. Veikkaanpa, että tässä on jotenkin jo niin turtunut sen ainaisen negan näkemiseen. Seuraavan kerran ehkä kyyneleet saattavat valua siinä vaiheessa, kun kaksi punaista viivaa tikussa helottaa :rolleyes:

Mä menin ostamaan sellaisen early -raskaustestin ja tein sen jo ihan liian aikaiseen :grin Miten voi aikuinen ihminen olla näin malttamaton :rolleyes:
Kokoajan takaraivossa tunne että jos nyt alkaa menkat niin koskee taas todella paljon henkisesti, olo ettei jaksa enää kuukaudesta toiseen pettymyksiä :sad001

aurinkoinen parane pian, flunssa ei ol kiva. toi mustaherukkamehu ois kyllä niin asiaa täälläkin. no minä lääkitsen itseäni inshaAllah hunajateellä tänään ja jos saadaa molemmat paketit ni pääsen hypisteleen vauvanvaatteita inshaAllah <3

nala tervetuloa ja inshaAllah tärppää pian. :) meillä yritettii 3v ennen ku tärppäs sillai et pysyny matkassa, samassa kierrossa sanottii ettei ol luomusti toivoa vaan ainoastaa hoidoilla, nyt tää mein "ei mahdollista luomusti" on 32+5 ja synnytys lähestyy. tätä ennen ehti tulla putkee 5 keskenmenoa.

Nala: Olipas pakko kommentoida, että mulla ollut ihan sama noiden testailujen kanssa. Mieheni aina moittii, että kuinka aikuinen ihminen ei jaksa odotella. Hehe.. Helpommin sanottu kuin tehty :grin Itse olen muuten huomannut, että siinä vähän jälkeen bongatun oviksen on testailuhimoni suurimmillaan, vaikka mahdollinen alkio ei ole tuolloin vielä edes kohtua saavuttanut. Ja kun oikea testailuaika lähenee, jotenkin into testailuun laimenee. Tässäkin kierrossa odottelin nätisti tädin saapumista ilman mitään testailu intoa, testattuani negan dpo 11 :rolleyes:

Nalalle toivottelen minäkin tervetuloa ja pikaista plussausta! :)

Lume, milloin sulla olisi menkat odotettavissa ja testin paikka? Älä mene tekemään niitä turhia negoja tai viivanpaikkoja liian aikaisin testaamalla!!! :D

Napaa: Pongasin äsken pyyhkiessä ovislimoja eli sieltä se rouva O on tuloillaan lähipäivinä :D Hitsi kun mies on tänään yöhön töissä, mutta ehkä huomenna sitten vielä "treenataan" ;)

Ps. Ärsyttää tämän hetkinen taloustilanne tässä maassa. Mulla on 2 osa-aikaista työtä ja olen nyt kesästä lähtien painanut lähes joka kuukausi hommia 5-6 pv viikossa. No nyt näyttää toinen pulju loppuvan kokonaan ja toisessakin vähenee työt kun asiakasfirma meinaa lopettaa! Noh, olen silti mielestäni onnekas, kun töitä on riittänyt 3 vuotta koko opintojen ajan että sen jälkeenkin kun keväällä valmistuin. Sinnikkona tein listan paikoista, jonne lähetän kyselyä töistä. Mulla ei ole tapana luovuttaa ;)

Muokattu viimeksi:
Mistä tilaatte netistä testejä, siis ovulaatio ja raskaus? Katselin tuolta raskauskeijun sivulta noita testipaketti tarjouksia, ja hinta ei kyllä päätä huimaa. Toisaalta nopealla googlettelulla, monilla huonoja kokemuksia noista raskauskeijun herkistä ovis- ja raskaustesteistä.. o_O

.. En nyt haluaisi mitään sekundaa ostaa, vaikka halvalla saisikin.

Aurinkoinen, olen tilannut Kotitestit.fi ja Mammaksilta. Molemmat ok. Mammaksin David-merkkiset puikko-ovistestit oli positiivinen yllätys sillä viivat eivät oviksen aikaan jättäneet arvailun varaa :D Saman merkin herkkiä r-testejä on parjattu, mutta mulla ovat toimineet (tai eivät ainakaan väärää positiivista anna kun negoja on vaan näkynyt) :D

Mä olen joko erittäin mielikuvituksellinen tai sitten mulla oikeasti on raskausoireita. Olen kyllä vähän ihmeissäni, koska kaikkien laskureiden mukaan minun oviksen olisi kuulunut olla 1.11 ja nyt jo kuvittelen olevani raskaana. Aina voi toivoa :P.

No siis ne oireet. Väsymys, nenän tukkoisuus, aivastelu, nippailu alavatsassa ja alaselän paine...

Tervetuloa Nala! Toivottavasti plussaat pian :)

Mulla on nyt joku *tutusärsytyspäivä meneillään. Tekis mieli kysyä tuolta mieheltä et mistä helkkarin satukirjasta se on ihmisen anatomian opiskellu, ei se haikara niitä vauvoja tuo! En tie onko sillä kuvitelmissa et ihan sama koska sitä seksiä harrastaa ni aina on mahkut. Tuntuu meinaan siltä et sitä haluttaa aina (liikaa) ennen ovista ja just ennen menkkoja, mut vaikka kuinka koittaisin oviksen aikaan peuhata niin ikinä ei jaksa tai on kipee olo tai jotain muuta.. Sit ihmetellään kun menkat alkaa et ai eikö vieläkään tärpänny... Eilen illalla yritin - on kipee olo. Tänään aamulla yritin - tää kääntää vain kylkee. Sellanen olo et mun pitää antaa aina vaikkei haluttaiskaan mutta se saa kieltäytyä jos mä jotain yritän. Eihän se siis niin ole mut nyt just tuntuu siltä. Tällä viikolla oviksen pitäis olla to-la välisenä aikana et joo ei toki olla myöhässä vielä. Mutta silti!! Mä olisin halunnu nyt. Ja joo, onhan tää vasta yk5. Mut jotenkin alkaa nyt ärsyttää ja lujaa.

Anteeks avautuminen :) tää elämä on tän pään kans välillä tällasta.

Ai että aivastelu voisi olla kanssa oire :eek: mä pärskin nimittäin kokoajan :) Tai sitten miun mielikuvitus tekee tepposet.

Saatan olla hiukan hölmö, mutta miksi tuohon minun avatarin alle on ilmestynyt tekstu Marraskuunmammat 2015 ?:oops:

Oho nala niinpä näyttääkin mun tietääkseni noi on jotain salaisia ryhmiä johon pääsee jos laittaa hakemuksen meneen ylläpidolle ja kirjoittaa kuukaudessa vähintään 10 kunnollista kommenttia..?

Enpä ole laittanut mitään hakemuksia :grin ettei olisi väärälle mennyt. Muoks..vai onko tuo joku "mainos", koska vaihtelee tota kuukautta, liian hienoa mulle :smiley-angelic006

Pahoittelut heille, kelle täti on kurvannut kylään. :(

Lääkärissä käyty, hyvin paljon lääkäri ihmetteli ovisplussaani kun veriarvot näyttää siltä ettei ovulaatiota minulla edes tapahtu? Ja vielä kun on noinkin luotettava testi ollut kuin cb.
Kohdun limakalvokin oli kuulemma aika ohut, että ei siihen varmaan mitään tarttuiskaan jos ois jotain tarttuakseen. Clomit alkaa täällä ens kierrossa ja siten kontrolli parin viikon päästä. Käski tehdä raskaustestin lähipäivinä.

Omasta olosta sen verran, ettei nyt oo mikään voittaja fiilis :(

Larissa mä yritän kovasti olla testaamatta :) mulla pitäisi alkaa tuolla ensi viikon loppuna suurin piirtein. isän päivänä just kp27 :D viime kierto oli tasan 27 pv :) jännittävää :P :D mä luulen et ovis ois ollu nyt sunnuntaina kivuista päätellen :) nyt menossa kp15

tilasin itse noi testit mammaksi.fi :) ystäväni käytti halpatesti.fi ja ainakin hällä toimi hyvin eli plussaa :)

silv toi on niin ärsyttävää :( välillä oikeasti tuntuu et miehet luulee että kun siellä ja täällä peuhaa niin samat mahkut ku oviksen aikaan. Ja ei ole kiva kun itseä haluttaa ja toinen ei koskaan suostu mut itse sitten aina hyppää leikkiin mukaan vaikka välttämättä ihan kamalasti Tekisikään mieli...

ON; edelleen pahoinvointi jatkuu, johtuu varmaan niistä clomeista mut joo ei hyvä olo ollenkaan :(

Hei kertokaas tyhmälle noista clomeista? Ilmeisesti vaikuttaa munasolun irtoamiseen/kypsymiseen? Kuka niitä saa ja koska? En oo kyl missään testeissäkään käyny (et kuinka kroppa pelaa) kun en oikein tiedä kuinka sellasta kuuluis kysyäkään??

Takaisin