Iltapäivää naiset.. minä en ole tuosta Rautavaarasta vielä lukenut. Isoäitini menehtyi tänä aamuna, nyt hän on taivaassa
nyt hän elää tuonpuoleisessa jonne me kaikki lopulta päädymme, sillä aikaa kun vielä elämme, olkaamme kiitollisia rakkaistamme ja pitäkäämme huolta toisistamme, koskaan ei tiedä..
Täällä dpo10 ja testin tekeminen kuumottaisi, menin eilen sitten tyhmänä testaamaan ja tulos oli jälleen viivanpaikka.
Sabetille onnittelut plussasta vielä
vauvaliimaa mukaan ja paljon tarroja, kyllä se siellä pysyy
Kaikille muille toivotan rauhallisuutta ja hyvää loppupäivää, positiviisutta ja rohkeutta. Ollaan jokainen ansaittu onni, jokaiselle se vielä tulee perheen muodossa. Onni on tässä hetkessä
Plussanneita huimat 42
ainakin.
Anskunen minä ainakin tulen näillä näkymin Raskaaksi 2015 ryhmään!
Lämpimästi tervetuloa uusille, ihanaa kun saadaan uusia mukaan, olkoon visiittinne täällä lyhyt jotta pääsette onnellisesti odottamaan
Oireita onko niitä? On.. rinnoissa tuntuu, poskissa kuumottaa ja lämmin on vaikka muilla oli vilu, eilen vilutti ja särki päätä toisaalta, ruokahalu on rajallinen, luulempa että aivan kohdusta jumputti tänään ikäänkuin nyki jotain 10 kertaa.. kesken oppitunnin, tuntui tosi hassulta! Näin viime yönä unta että joku hullu otti mut väkisin, oli ikäänkuin painajainen mutta unessa oli myös ihan kivojakin kohtia.. kun toi kauhea kohtaus oli ohi niin heräsin ja olin nukkunut 2 tuntia pommiin.. voi helvetti.
Haluaisin auttaa jokaista ja vastata kysymyksiin joihin tietäisin kivoja ja hyödyllisiäkin vastauksia mutta nyt olen vaan niin rikki
että alan tekemään kouluhommia ja siinä samalla koitan syödä vähän, sitten onkin jo nukkumaan mentävä.. huomenna vika koulupäivä ennen harjoittelua, vasta joulukuussa on seuraavaksi koulua.
Voiko olla mahdollista että kissatkin reagoi raskaana olevaan? Mun kissa ollut kokoajan mun kimpussa ja juttelee mulle..
silleen "miuh miuh" "urrrrnau, miu" se seuraa mua kokoajan.. heti aamusta!