Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tuun Larissa sun seuraks sitten Raskaaksi 2015 - ketjuun :D tai hyvinkin todennäköisesti oon siellä yksin :)

PikkuMinski, jostain luin että oviksen jälkeen ei kannata enää juoda (ainakaan joka päivä) mutta en muista että miksi. Mutta tuskin siitä voi mitään kovin suurta haittaa olla.

Anskunen, enpä usko. Minä perustan sen ketjun YKSIN ja kukaan teistä ei sinne tule, kun olette sitten jo niiiiiin vahvasti paksuna :grin:grin:grin

Mä tuun Larissa sun seuraks sitten Raskaaksi 2015 - ketjuun :D tai hyvinkin todennäköisesti oon siellä yksin :)
ajattelin kanssa jos pitäis perustaa se 2015 ryhmä....voiskohan nimee muuttaa...ja tyyliä muuttaa...en mä mikään radikaali oo muuten vain.
hölmö puheenvuoro,leikin tässä samalla ipanan kanssa,ja syön sen tuomia muovisia muffinsseja ja kuulin juuri että mun mahassa on pähkinä,ja nyt hän kuunteli stetoskoopilla sitä,ja kysyin että mitä se pähkinä tekee mun mahassa niin sanoi että "auttaa sinua"
Mun oraakkelini :)

Sovitaan, että kukaan ei perusta raskaaksi 2015 ketjua vaan perustetaan uusi ketju, jossa höpötellään kaikki muuten vaan. Eiks je!

Ajna, mun oraakkeli esikoinen huuteli pari viikkoa sitten junassa suureen ääneen nähtyään vauvan, että haluaa kanssa. Mies naureskeli perään, että joo me yritetään :grin

Ihana oraakkeli sulla Ajna :Heartpink Ehkä hän on ennustaja ja sulla on pian "pähkinä" masussa :winkJännä kun aloit puhumaan tosta kolarista, eilen oli puhetta töissä siitä. Asutaan tässä aika lähellä turmapaikkaa ja työkaveri oli ajanut sitä tietä pitkin kolarin jälkeen, kun hälytysajoneuvot oli tulleet vastaan. Tälle mun kaverille oli tullut todella huono olo, siis ihan fyysisesti oksettava olo ja karvat oli nouseet pystyyn. Hän on aika henkinen ihminen ja oli siis vaistonnut jo siinä kohtaa, että oli tapahtunut jotain vähän enemmän kuin "tavallinen" kolari...

Taas muistuttelen, että juokaa naiset riittävästi myös vettä oviksen aikaan! Se lisää myös ovislimoja:thumright

Minä ainakin varaan paikan sieltä 2015 ketjusta! Sanokaa mitä sanotte. ja jos sattuis käymään vahinko ennen sitä niin tulen silti notkumaan :)

noista oraakkeleista, mä sain uudenvuoden tinasta valtavan siittiön viime uus vuosi, ennustin sen tietävän koiralle pentuja niin parin päivän päästä morsiamen kasvattaja ottikin yhteyttä ja pentuja tuli kesällä. Ois pitänyt ennustaa vähän itsellekin pentuja..

Jellis mun tinassa istuu ihminen sylissään 2 vauvaa... molemmilla käsivarsilla yksi ♡
Ei ollut ainakaan mulle ennustus :( ja anoppi sen bongasi ;)

Moi.

Ajattelin nyt tänne kirjoittaa, kun ei jaksa enää miettiä.:cool:Mitä tää voi olla, mulla siis oli km rv 5+1 vuoto alkoi 29,9. Menkat alkoi sen jälkeen norm. kp 28. Mut Muto_O. Kerkesin tehdä samana aamuna ku menkat alko testin ja siinä oli aika selkee haamu.. :eek:Paha olo edelleen ja rintoja hieman kivistää!!mielikuvitusta.:wink.No tilasin kasan testejä, pitäisi tulla huomenna. Taidan kyllä yhden käyttää, vaik menkat päällä, kuullostaa varmaan tosi hullulta.:confused:.Oisko ideoita??

Hyvää huomenta tytskyt :) kotosalla makoilen sohvalla vieläkin hiukset sekasin ja yö puvussa ei vaan saa päivää käyntiin :O

PS. Tajusin et 9.11 on isänpäivä ja tulis just 2 vk oviksesta melkein. oispa hurja jos ois tärpänny ja näkyis testissä :D

Itse asiassa kun katoin kalenteria sillo ois kp27 ja viime kuussa alkoi menkat sillä kp:llä. . ui nyt ollaan jännän äärellä :D

Oooh elaffy onnea ihanista tuplauutisista! ♡ Miten mielettömän upeeta!

Onnea myös muut plussanneet, teitä oli niin monta etten millään kaikkia nimeltä muista :D ♡

Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä piinailijoille ♡

saapi nähä liitynkö minä sitten tuossa ens vuonna taasen tein seuraa kuumeilijana :)

kyllä te kaikki vielä plussaatte inshaAllah.

minä täällä tukkosena, väsy flunssan kourissa olen. molemmat paketit on postissa ni pitää yrittää puhua jos sais koodia vastaan sit sen toisenki mikäli tulli on tarkastan sen jo. minä ja kootut selitykset eli mun kuuluis olla vuodelevossa, tartten ne mitä siellä paketeissa on nyt enkä melkein ja lisäks tulin kipeänä ku eivät anna valtuutuksella toiselle.

Heippa hei,
Eksyin tänne foorumille kun etsin tietoa alkuraskauden oireista niin päätin rekistöröityä :)
Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä 10 -vuotta ja noin kaksi vuotta yritetty saada lasta. Tämä viimeinen yrityskierto sai minulle oudon tuntemuksen, jospa vihdoinkin ja viimein olisi tärpänyt :grin
Oviksen jälkeen on ollut huono olo..tisseihin koskenut, on ollut valkovuotoa runsaammin kuin yleensä ja mahassa nipistellyt. Nyt on n.4-5pv kuukautisten alkamiseen ja kokoajan olo että menkat alkamassa. Eilen tuli vähäsen vaaleanpunaista paperiin vessakäynnin yhteydessä.
Uskottelen itselleni kokoajan että kuvittelen näitä "oireita", mutta sellainen pieni toive kokoajan :oops:

Jos tästä ei tärppää, on meille varattu aika lapsettomuustutkimuksiin :sad001

Nala tervetuloa kuten kaikki muutkin uudet! :)
Mutta kuulostaa siltä kun siellä olisi tullut kiinnittymis vuotoa joten voipa hyvinkin olla että sun vierailu täällä on lyhyt ja pääset nopeasti plussaajien seuraan ;)

Takaisin