Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta kaikille! Saikun ja pitkien vapaiden jälkeen taas töissä. blaah..

Joo toi kolarihomma, vetää aika sanattomaksi. Ei se häävi keikka ole ollut poliisille ja pelastuksellekaan, irrotella niitä pikkusia sieltä autonromusta.. Ei oikein osaa sanoa edes mitään. Ei tee mieli edes ajatella.

No sitten näihin arkisempiin, mulla onneks loppui jo kaikki värillinen ja nyt pari päivää vain väritöntä. Nyt jotain dpo 8-9. ihan järkyttävä turvotus, palelee, alamahaa tuikkii, tissit hullun kipeet, nänneihin tullu niitä sellasia kupruja mies niistä eilen huomautti, itkettää kaikki ja ei mikään, kn tosi ylhäällä ja kova (?). Perus PMS siis. Mä tuun taas niiin pettymään.

En taatusti malta odottaa sunnuntaihin, vaan haluan katsella niitä puhtaita negoja varmaan jo perjantaista alkaen. Miksei vois vaan antaa olla ja sitten olla iloisen yllättynyt kun viikon päästä tätiä ei näy vieläkään.

Ja hei Onnittelut kuka oli plussannut, Sabettiko se oli!! :D

Ajna on vaan niin toivoton olo :( joka kierrossa toiveet olleet korkealla ja on ollut oireita ja AINA täti sieltä tulee... Nyt on alkanut "venyttämään" kiertoja (ennen tarkka 28 päivää nyt 27,28,29,30 ja 31) ja on tullut testattua nega joka kerta kun kerran "myöhässä" ja tässä kierrossa testipäivä kp32 :/

On vaan niin toivoton olo! Ja tuo kolari veti todellakin maihin ja hiljaiseksi... VOI MIKSI?!

Anteeksi tälläinen valitus...

Ja siis samat "oireet" kun jelliksellä :confused::eek: eilen mies kommentoi tissien kokoa ja kyllä ne on kasvaneet :rolleyes:

Kp25 ja dpo11? Voi kun olisikin... ;)

Olkaa naiset varovaisia siitä, mitä toivotte. Täällä alkoi aamu halailemalla pönttöä. Oli hehkeä fiilis, kun lauma kissoja ja koira pyörivät jaloissa ja kaikilla sellainen kysyä ilme, että äiskä mitä sä teet, saadaanko mekin..? :D

Jos syö, oksentaa. Jos ei syö, tulee nälkä ja huono olo. Toisaalta jos syö ja oksentaa, on maha edelleen tyhjä ja nälkä ja huono olo.. Äh, huonot vaihtoehdot.

Plussia toivotan kaikille!!

Kaikki uudet liittyjät näyttää plussaavan heti, paitsi minä!
Onnittelut plussanneille, ainakin sabetin nimen taisin tuolta bongata!
pahoittelut tädeistä ja negoista.

Tänne tulee niin paljon juttua etten kertakaikkiaan kerkiä mukaan.

ON: Tooosi pahaa tuulta havaittavissa. Ärjyn tolle uhmikselle tuon tuostakin. Edellispäivänä oli menkkajomoja, muutaman tunnin ajan. En tiiä onko ovis ollu vai ei.

kp.14/29-30

Mäkin aattelin torstaina tehä digin...kaikki likoon kerralla siis. Jos se "Not pregnant" pärähtää ruutuun, niin silläpä se on sitten selvä ja loppuu jännittäminen. Pelkään sitä kyllä ihan hirveesti...mut ei se auta.

Onnea sabetti plussasta ja Elaffy kaksosuutisista! :)

Itsellä näyttäisi olevan kp1 tänään, eli minut voi laittaa listalla kysymysmerkille. Tilasin aamulla Clearbluen ovistestejä kotiin, pääsen sitten ensi viikolla testailemaan ja selvittämään vastaako tuntemukset oikeaa ovisajankohtaa!

Niin, kun kaikki uudet plussaa heti, niin mitäs jos me kärvistelijät kirjaudutaan ulos ja tullaan parin päivän päästä ihan uusina untuvikkoina takas ja tadaaa, taika toimii :D tai sitten ei. Ei tässä pysty huijaamaan :)

Elaffy, tohon liittyen mä oon käyny lukemassa täältä sitä ketjua "mitä jos vaan vihaan olla raskaana" jotta se vähän helpottais tätä kuumeilua kun lukee niitä kauheuksia mitä se raskaana olo on :D ei oo auttanut.

Olkaa naiset varovaisia siitä, mitä toivotte. Täällä alkoi aamu halailemalla pönttöä. Oli hehkeä fiilis, kun lauma kissoja ja koira pyörivät jaloissa ja kaikilla sellainen kysyä ilme, että äiskä mitä sä teet, saadaanko mekin..? :D

Jos syö, oksentaa. Jos ei syö, tulee nälkä ja huono olo. Toisaalta jos syö ja oksentaa, on maha edelleen tyhjä ja nälkä ja huono olo.. Äh, huonot vaihtoehdot.

Plussia toivotan kaikille!!

Noiden eläinten reaktiosta sait hauska-maininnan.
Tuplaraskaudessahan pahoinvointikin on kuulemani mukaan tuplaa.
Voimia!!Kyllä sen kestää vaikka sitten lattialla maaten,kun tietää mitä taivaallista jumalan lahjaa siellä masussa kasvaa :Heartbigred
Olet todella siunattu nainen!

Mun raskaudet on olleet melko lailla alusta loppuun yhtä h*lv*ttiä, mut silti vaan vielä se kolmas rakas olis toiveissa :rolleyes:

Sabetti onnea plussasta! Vau! <3

Minski tääl on kyllä niin samat tunteet. Ja samanlailla täälläkin on kierrot venyny.. Enen on ollu 26 ja nyt huidellaan tuonne 31-35 päiville.. :/ voimia! Ja voithan sä vielä plussatakkin! Älä menetä vielä toivoa! :)

On. Ei vieläkään menkkoja! Viimeisen testin tein aamulla. Selkee viivanpaikka eli nega. Tosi huono olo tuli aamulla yök..

Azalea, täällä ensikertalainen autuaan tietämättömänä ruusuisine kuvitelmineen :) sehän on vaan onnea ja autuutta ja vaaleanpunaista koko raskaus :D synnytys vain sellainen puff ja sitten alkaa ihana ja onnellinen vauva-arki, eiks se niin mee hehe :D

Minski ja Nuuhku, mulla päin vastoin nyt kesästä kierrot lyhentyneen, alkuun oli 34/35 päivää nyt lähentelee 28 eli ovis aikaistunut, luteaali aika tarkkaan sen 14vrk. Mikähän näihinkin vaikuttaa..

Ajna, olen tässä raskaudessa oksentanut onneksi vasta kahdesti, joka toki on tuplasti enemmän kuin viime raskaudessa tässä vaiheessa.

Oireet ovat siis vielä olleet melko lievät, onneksi. Ainoastaan tämä jatkuva merisairaana kestokrapulassa olo ottaa päähän. Sohvalla maatessa olo on kohtalainen, mutta muuten on ihan kamala olo koko ajan. Ja tämä varmasti jatkuu vielä viikkoja..

Synnytys on ollut mulle molemmilla kerroilla helppo! Sanoinkin, et kyllä mä voisin vaikka joka kuukausi piipahtaa synnyttämässä, jos joku ois mun puolesta raskaana :D Ilokaasu ainoa kivunlievitys mitä oon kokeillut, muutoin ihan lääkkeittä. Kakkosesta kotiuduttiinkin jo seur päivänä ja 5vrk siitä jouduin viemään esikon lääkäriin ja siellä odotushuoneessa kyykin esikon kanssa leikkimässä niillä leluilla. Lääkäri kun kuuli, että kotona on 6vrk ikäinen pikkusisko, kysyi silmät ymmyrkäisinä "oletko sinä synnyttänyt sen?!" x)

Onnea Sabetti! Kyllä toi mun mielestä ihan viiva on eikä haamu :wink Ja jos kameralle näkyy (ja miehelle) niin silloin se on totta!

No mut jos teitä yhtään lohduttaa niin mä olen ollut muilla palstoilla se joka yrittää kauan eikä raskaudu koskaan :rolleyes:

Mun eka raskaus oli helppo. Ainoa vaiva oli 2 vikaa viikkoa, kun lantion hermo oli puristuksissa enkä päässyt enään makaamaan enkä kävelemään. Synnytys oli pitkä muttei mitenkään kauhea.

Takaisin