Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti no jos ei kipulääkkeet mee läpi niin kokeile tällästa: tulehtunut viisaudenhammas jota hoidetaan antibiootilla. Kefexin vois olla vaikka se abtibiootti :D toki melkein sama, kuin tuo kipulääke. Mutta tuota vois kokeilla alkuun.

voi olla että minäki jo joskus 9.11 maissa alan pähkimään testatako vaiko eikö mutta kovasti yritän sinnitellä sinne seuraavalle viikolle :p

Onnea Sabetti! Ja Juu, onhan tuo ainakin minun mittapuulla ihan jo oikea plussaviiva eikä mikään haamu! :-)
Nyt vaan kaikki loputkin samaan tuplaviivabuumiin mukaan! Jihuuuuuu...!!!

Karseaa...se Rautavaaran onnettomuus.äiti ja 3 lasta.ja miksi? Loppuunajettu äiti,mies ei kaiketi ollut kovin "tukeva" kumppani.Oon niin raivoissani tällaisista.Onneksi näin kuvissa henkiolennot niin että heitä on kyllä oltu jo vastassakin.Kauheen surullista,pikku enkelit :'(

Sorry en jaksanu tehä uutta topiccii.

Mullon pms raivot päällä mut perjantaina testaan ku pitää.kino :(
Ajna By Mobile

Kiitos vielä kaikille onnitteluista <3 miten te jotka olette plussanneet jo aiemmin, ootteko millon tehny digin ja sit pidemmälle ajattelua, niin milloin pitää alkaa olla yhteydessä neuvolaan?

Sabetti selkeä +!

Ja ennustava tekstinsyöttö; sabetti=seksiä ;D

On kp24 ja dpo10... Ei mitään toivoa...
Tänään tein suuren päätöksen; mulle suuren siis: meillä jää pois KAIKKI "ylimääräiset" lisäravinteet. Tästä eteenpäin se on monivitamiini + D-vitamiini ja thats it! Jos ei "luomuna" tule niin ei ole tarkoitettu tulevaksi :(
Rankkaa ,mutta en vaan enää jaksa! Ei tässä ole mitään järkeä; jatkuvia pettymyksiä ja kipua ;( .

Rakkaalle, maailman parhaalle aviomiehelle ja -isälle ostin isänpäivälahjaksi bull mentulan treeni ohjauksen 6 kuukaudeksi... ainakin toinen meistä saa "*haaveet todeksi"

Rautavaaran "kolari": voi kiitos luoja kun lapset suodaan tuollaisiin perheisiin! Enkeleitä pienille matkalle ♡ olen itkenyt koko päivän ja illan! Minun mummi ja isoveikka on siellä teitä vastassa; ei mitään hätää pienet ♡ ;(

ANTEEKSI avautuminen ;( nyt pysyn taustalla ja nuolen haavojani :(

tuota Rautavaaraa vaan sen verran kommentoin että sattuu ihan fyysisesti pelkkä ajattelukin vatsaan, joten yritän olla ajattelematta:crybaby2
ja ehkäpä pieni toivon kipinä omanapailussa: jotain vihlasuja vatsassa...:whacky059:p

Sabettille onnea :)

Gatusa, ny on kyllä jännät paikat, heti ilmotat meille jos tulee lähtö synnyttää! :D no ei, otat rauhassa ja jalat ristissä! <3

Silv mä tein isyyspakkauksen ja siellä oli nää perus korvatulpat, kasvomaskit, kumihanskat, energiajuomaa, pikkusikareita, viskipullo, lahjakortteja vapaailloista ja myös meidän yhteisestä ajasta ja kietasubodyjä jotta isän on helppo pukea, i love dad sukkia vauvalle ja sitten meidän huumoriin sopiva "all daddy wanted was a blowjob" body joka ei ollut kyllä koskaan tietenkään lapsen päällä! :D tein sen ikean valkoiseen kannelliseen roskapönttöön joka nyt toimittaa suunnitelman mukaisesti lelukorin virkaa :) Kaikkiin liimasin sydän postit tarran ja kirjottelin hauskoja ja lässynlää juttuja :) meillä on siis aika kiero huumori ja kaikki oli valmiina vauvaa varten joten toi oli isän selviytymispakkaus :) annoin etukäteen isänpäivälahjaksi :)

Mä en pysty ajattelemaankaan tuota kolaria. se on jotain niin kamalaa jos ei vaan näiden menehtyneitten omaisille niin miettikääs noita ammattikuskeja joita vastaan töhöt päättää ajaa. yleensä sen isomman auton kuskille ei käy juuri muuta kun henkiset vammat jotka vainoaa koko elämän läpi! :( mä en oo halunnu sen syvemmälle koko juttua ajatella ettei tuu paha olla..

Kiitti Larissa. Taidan vaihtaa kookos öljyyn kun atoopikko ei voi sietää noita kemikaaleja.. ja alakertaan en niitä traumojen vuoksi halua työntää.

Gatusa: lepoa ja ukko hommiin! :) kohta sä teet taas kaikki askareet kotona joten nyt sulla on oikeus ja ukolla velvollisuus!

Kolari... :, ( miks tuollaista pitää tapahtua. Hiljaiseksi vetää mielen.

On. Vaalean punaista runsasta valkovuotoa... Onkohan mun menkat vaihtaneet vaan väriä ku tietää että tykkään enemmän vaalean punaisesta. .. vai mitä tämä on. .. Sen ku tietäiski. Se yks ja ainoa aamu oli ne "menkat"... Onko siellä joku vika että yhdynnän jälkeen vuotaa lorahtaen

Muokattu viimeksi:
Huomenta naiset !

Huonosti nukutun yön jälkeen tulin kahdeks tunniks töihin :confused: Kohta täytyy lähtee kotiin tekemään vahdin vaihto, isäntä kun on siellä kipeän tytön kanssa ja sen täytyy päästä iltapäiväks hommiin.
Jokseenkin hankalaa välillä sovittaa näitä töitä tuohon sairasteluun, kun molemmilla on semmoinen työ ettei oikein voi olla pois :sad001

Ihan hirveä oli tuo kolari juttu :sad001 En halua edes ajatella omaisia ja sitä rekkakuskia ja hänen perheensä tuskaa . Hemmetti kun tollasia täytyy olla !

Tätiä ei vielä ole näkynyt, eikä edes sen suurempia oloja siihen suuntaan joskaan ei toiseenkaan. :oops:

Ihanaa päivää naiset ! Nyt paljon plussia taas tänne, jos se tempasis tämänkin akan mukaansa :)

Pikku Minski miksei ole toivoa vaik dpo 10? Mulla on sinusta hyvinkin kuva että raskaus on ihan nurkan takana.
Mut mulla on sama ohjelma,hormooniavut jätän ja perusvitskut jää käyttöön.ensinnäkin elimistö iha jökis hormoonista enkä oo itseni ja jotenkin tuntuu että ne jopa haittaa koska lisää elimistön kuormaa...

Huomenta siis kaikille.pommiin nukuttu ja silti istun vaa sohvan kirjoittamassa.fiksuu.
Ajna By Mobile

juu minä nyt yritän levätä parhaani mukaan, tänää tosin pitää hakea äipän paketti ku siellä on hunajaa ja mulla flunssan oireita ni haluun hunajateetä...illal maate käytyä tuli suppariki joten paras levätä mahollisimman paljon inshaAllah.

Takaisin