Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos kiivi ja granger tsempistä. sain kuulla että appiukkoa hoitava lääkäri joka on ranskalainen nainen oli et hän haluaa tarvittaessa lähettää mulle lanssin ku aika tulee ja kyseli koska ois LA mut jos tässä näin etenee ni eihä sinne asti ees ehi mut tuo lanssi kyl ois iha kiva juttu kieltämättä jos tarve tulee, pitäs vaa olla sillo sit anoppilassa että tulevat oikeaan paikkaan... ko lääkärihä oli sanonu meille että ainoastaa icsi hoidolla voi saada lapsen ja nyt saiki kuulla et luomust ootetaan...

Timbe tervetuloa!

Gatusa voi että :( sinun puolesta. Tsemppiä!

On. Ensin tuli haamu joka seuraavana aamuna muuttu negaksi. Tähän päälle tuhru ja eilen tunnustelin kohdun napukkaa joka alhaalla ja pehmeä. Toivo niiiin maissa. Päivällä hengästyin töissä pikku jutusta. Oon ollu ihan kuitti koko viikonlopun ja tänään. Tein apteekin oman testin äsken. <3 kuvaan oli vaikea vangita, mutta tämän haamun mieskin näki! Ihan menkka olo ollu, joten tää on vaikee uskoa!

Liitteet

• 1414432505980.jpg
    1414432505980.jpg
    76.2 KB · Katsottu: 135
Pikaisesti omanapailen:
Kohdussa kramppailee ja kivut säteilee välillä lonkkaluihin. Enpä ennen tälläistä oo huomannut?!?

Ihanaa oli katsoa tuplaraskaus kuvaa, onnea!!! <3 isännällekkin sitä näytin. Ja tulin siihen tulokseen että kun omia kuvia joskus jos saadaan, hän ei niitä yksinään tulkitse :D

Vanha kunnon "mulla on (johonkin) kipuun niin vahvat kipulääkkeet, ettei niiden kanssa voi ottaa pisaraakaan"? ;)

Mun mahakipu hellittää samaa tahtia, kun kuume viimein vielä yhden 500mg panadolin jälkeen laskee. :) Ahdistaa silti ne haamuviivat...pitäis nyt vaan pystyä miettimään ihan jotain muuta.

Granger: kyllähän mä perjantaina kävin mut en päässy lääkärille.. Sillonkin korvat punotti mut hoitsu meinas ettei kuuria tarvita -.-

Sabetti: kyl viivat näkyy, hyvinkin!! Onnea!!

Mikä ihme mun päähän iski. Tuli kauhee tarve alkaa kartottaa mitä isyyspakkaukseen haluan laittaa :D heh, mahdollinen oviskin vasta tällä viikolla :DD ja se pakkaushan on nyt siis jo teoriassa tehty! :D onko muut ajatelleet jonkunmoista isyyspakkausta antaa? :)

Onnea Sabetti! Siirsin sutkin jo innoissani plussanneisiin, kuten Mimmun ja Nuuhkunkin!

Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
Jellis 2.11.
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
jennnyy 6.11
pepeXXL 12.11.
Silv 14.11.
Kyfi86 14.11(kp 35)
Larissa 16.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
miemelia?
Merink?
Aurinkoinen?
Pandakarhu?
Pikkukakkosen Posti?
( yht. 22)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Nuuhku, Mimmu, Sabetti (43)

Sabetti: onnittelut plussasta :)

Mä vaan tuun tänne aina omanapailee kun ei oo enää niin kiertoa seurailtavana :D

Kiivillä ainakin vaikutti oireet lupaavalta!

Ja monella vaikutti olevan flunssaa ym kuumeilua (ei siis vauvakuumeilua). Paranemisia!

ON: Tänne on rantautunut kuvotus 24/7 :( Ei tosiaan mikään kovin ihana tunne, mutta hyvä tietää et jotain tapahtuu tuolla. Muutenkin tuntuu et paljon vahvemmat oireet mitä aiemmissa raskauksissa.

On: masentaa :( tuntuu niiiin vahvasti siltä, että ei oo tärppi käyny. Vaikka nyt on vasta dpo 4-5, niin oon vaan jotenkin varma. Pyh. Saattaahan tää masentelu johtua toki tupakoidattomuudestakin... enivei, typerät naisen aivot!!
Sabetti, paljon onnea <3

Jes Sabetti, jesss!!! :) Onnea! Mä olin jotenki varma, et siel on kyytiläinen ja se nega oli joku vikatikku..

Sabetille onnea!!!

mä testailen varmaan vasta jos täti ei tuu kylään ajallaan, eli 6. päivä olis sit varmaan hyvä hetki...

Takaisin