Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikille plussan saaneille tasapuolisesti onnea! :)

Elaffyn ultrakuva sai sydämen pakahtumaan, ihana! :love7

Täällä menossa kp17, ovis oli viikonloppuna laskureiden mukaan. Mutta viikko takaperin oli sellaset vatsakivut, että luulen silloin oviksen olleen. Hyödynnetty on kyllä tiuhaan mahdollisuuden mukaan. Oireita nyt muutamana päivänä ollut tajuton alaselkä kipu, nännit erityisen arat edellisiin kiertoihin verrattuna, väsymystä ja alavatsa nippailut. Toivotaan, että täti ei kurvaa kylään alku kuusta:stop

Nuo todentuntuiset unet vierailleet täälläkin, mutta olen kyllä aina muistanut unet hyvin. Nyt unet olleet lähinnä ahdistavia. .. :/

Soma, oliko sulla käytössä gelee ja oireena erilaiset tuntemukset tisseissä? Vai muistanko ihan päin honkia... Täällä on nyt jotain samanlaista eli tissit kipuilee. :D Ovista oottelen vasta lähemmäs viikonloppua.

Gatusa, nyt kyllä jännittää ja pelottaa sun tilanne. Ja suututtaa vielä entistäkin enemmän sikäläinen terveydenhuolto! :mad:

Mariska, ihan oikein olet laskeskellut (riippuen tietenkin sun luteaalivaiheen pituudesta) :)

Mulla on nivuset ja alavatsa kipeänä. Syynä joko salitreeni tai sitten toisenlainen treeni kotona, hehe :D Vielä pitäisi ehtiä "treenaamaan" jotta olisi parhaat mahikset, mutta ressiä en ota ;) Töissä on kuolettavan tylsää joten kyttään vaan täällä että kirjoitteletteko jotain :D

Larissa kp 12/29

Larissa Multivitamiini ja greippimehu on ollut ainoastaan mulla.. mietin tuota geleen käyttöä, mutta katsotaan tämä kierto mitä tuleman pitää :D voi olla nää oireet vaan ennakointia tätin vierailusta :mad:

Mitäs tää on, alavatsaan sattuu omituisesti...kai kuin menkkakipua :O Nytkö sen hailakan viivan aiheuttaja aikoo tulla pois :( Kuume 1g panadolista huolimatta vaan nousussa :(

Nyt toivotaan Azalea, että vatsakivut johtuisi vain kuumeesta. Muista juoda paljon, että et pääse kuivumaan. Voi vatsakivut johtua myös siitä.

Juonut oonkin vaikka kuinka, kun se tuntuu olevan ainoa apu ylettömään pyörrytykseen. Jos tuo aikoo tulla pois, niin alkais nyt sitte jo vuotaa, uskaltaisinpa ottaa buranaa. Mä en koskaan oo näin kipee, miks nyt, kun tänään alko se putkiremppakin :/

Ajattelin liittyä tänne myös, tuon clomi-keskustelun lisäksi :)

Yritystä takana hieman reilu vuosi, nyt ensimmäinen clomikierto. Minussa ei todettu mitään vikaa, mutta miehellä hitaat ja kaartelevat siittiöt, ja noin 30-40% ei minun käsityksen mukaan liikkunut laisinkaan.

Nyt kp 30, ovisplussa tuli testiin kp 16 ja kp 17. Jännittää aivan törkeästi, vaikka raskautumiseen en usko (koska en halua niin paljoa pettyä)..

Milloin teillä täällä on testauspäiviä? Itse ajattelin testata kp 32 tai 33, jos menkat eivät sitä ennen ala.

Tervetuloa joukkoomme kirjavaan Timbe :)

Minkäs näköiseltä se meidän testauslista nyt näyttääkään, en oo tainnu hetkeen nähdäkään :grin ja oon ite niin laiska sitä kaivamaan tuolta sivujen takaa :rolleyes:

Pikaista paranemista Azalea. Mähän oon ollut nyt plussasta saakka ollut kipeä, nuhaa, yskää jne. Saattaa kuulua taudin kuvaan tai sitten ei :wink

Tervetuloa Timbe!

Sitä testauslistaa on päivitetty varmaan 40 sivua sitten :grin Mä edelleenkin suosittelen testaamaan vasta sitten, kun dpot on 12 paremmalla puolella.

Onnea monsterille plussasta ja elaffylle tuplaonnesta! Wow!

Silv, auts! Miten ihmeessä ootkin kestänyt tähän asti käymättä lääkärissä? Toivottavasti olosi paranee pian!

Gatusa voi että tuo Tunisia on ihan extreme paikka synnyttää... Kunpa baby pysyisi kyydissä vielä pidempään kuin ennakoit. Sun mies saisi kyllä reipastua ja päästää sut helpommalla jos tilanne on noinkin pitkällä :/

Timbelle tervetuloa!

Te ootte vaan niin ihania, kiitos kaikille tsempeistä, tuntui todella hyvältä saada niitä.. miten tässä muuten pärjäis jollei tuettais :Heartbigred kiitos ihan jokaiselle mua kannustaneelle, ootte kyllä korvaamattomia *onnenkyynel*

Gatusa :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
monsteri
isot onnittelut plussasta :Heartpink
elaffy on yksi parhaimmista esimerkeistä meille muille, epäröit raskautta alussa ja teilläkin oli yritystä takana ja nyt sait TUPLAT voiko sen makeampaa olla :love017 ONNITTELUT ihana ultrakuva :)
Mimmu. kyllä sinä olet raskaana mutta testin voit toki silti tehdä jos askarruttaa mieltä, tekisin itsekin jos olis sama tilanne <3
Larissa kyllä on niin totta tuo mitä sanoit, on ylipäätänsä ihme että uusi ihminen saa alkunsa.. tai eläin jne. Elämä on ihmeellinen ja sitä ei pidä aliarvostaa :Heartpink
-Nennu- onneksi olkoon ilouutisesta :Heartpink

oma: jäätävä hedari koko iltapäivän joka lähti sitten buranan ja 2h päikkärien ansiosta, ihan alkoi pelottaa jo että mikä mua vaivaa kun ei usein särje päätä, kuumeinen olokin oli mutta lämpöä 36,5 .. tänään dpo9 jee! Kohta pääsee testaamaan :ky
huimaustakin ollut.. lienee psyykkistä tai sit mulla vaan huojuu päässä enemmän kuin yleensä :scratch
Vatsaa nippaa, rinnoissa pikkiriikkisiä tuntemuksia.

Tervetuloa joukkoon Timbe! :)

Kiivi, mulla on täällä niiiiiiin kovin sormet ja varpaat ristissä, jotta sinne VIHDOIN se plussa pamahtaisi! :D ;)

Pikaista paranemista Silv ja Azalea! <3

Joku sanoi, että muiden kiertopäivät vaan vilisee silmissä ja oma kierto matelee. Niin totta! :D

Anskunen, kun nyt kerta menet sopivasti muutama kp mun edellä, niin sovitaanko että sie plussaat ja mie tuun sitten heinäkuisiin sun perässä? ;)

Kiitos rakkaat, tuntuu aina kivalta kun sanotaan että kuulostaa plussalta.. itsellä on aika toiveikas olo, jos nyt plussaan niin ei olis mitenkään edes outoa, hyödynnettiin ovulaatio niin hyvin että taulukon mukaan olisi toisiks isoin mahku olla raskaana. Ens kierrossa kahta kovemmin sitten jos ei nyt plussaa kuulu.. :talk017 laitan omanapaisena nyt itselleni plussatuulahduksen menemään, räätälöidyn version juuri mulle :king
Muistaisin rakkaita sukulaisiani lapsen nimen annossa, tämä sukulainen joka taistelee hengenvedoistaan tällä hetkellä ansaitsee tulla muistetuksi ja kaunis nimi hänellä onkin :smiley-angelic001 menetin äidin äitini kesällä.. hänelläkin on kaunis nimi joten jos ja kun saan useamman tyttölapsen tulen muistamaan häntäkin.

MUOX. tiedän ettei dpo9 näy juuri mitään, korkeintaan dpo10.. mutta hullun on ehkä pakko testata että saa rauhan.

Muokattu viimeksi:
Takaisin