Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti noinhan se menee kiin kuin tuossa kuvassa kun ikinään ei voi tietää.. :)

Lucky ääh mä oon niin kiltti että en mä uskalla kelleen noin voimakaasti sanoo.. :oops:

Monsteri,le paljon onnea! Voi kun tosiaan itselläkin se nega vaan kääntyis plussaks niin eipä tartteis miettiä :) mutta hurjasti onnea! :Heartred

Paljon onnea plussista <3

Onko teistä ketään kokeillut akupunktiota lapsettomuuden hoitoon?

Ja kiivi jotenkin tuntuu ihan samanlaiseslta kun itselläkin.. Ennen raskautuminen oli jotenkin niin itsestään selvyys mutta nyt ei kyllä.. Ja tuo syöpä on kyllä niin katala tauti.. Täällähän on kans jouduttu kohtaamaan tuo kun miehen äiti siihen kuoli huhtikuussa. Sen lisäksi noita syövästä johtuvia huonoja uutisia on tullut tän vuoden puolella liian monta miehen äidin lisäksi pari kaverin sukulaista on siihen mennyt ja oma sukulainen saa taistella vielä ja katsoa onnistuiko leikkaus vai uusiiko saman tien.. Sympatiat kyllä sinne on läheisillekkin todella rankkaa! Ja ne kivut mitä tuo katala tauti aiheuttaa! Se on niin kamalaa katsoa vierestä kun toista sattuu etkä voi itse tehdä mitään. Toivotaan että siellä kuitenkin kaikki kääntyisi parhain päin! Voimia kiivi ja muista levätä! :Heartpink

Nuuhku: voihan sitä nätistikin vaatia ilman et töksäyttelee. Ja on silti mahdollista saada mitä tarvii...

PepeXXL: ois kiva kokeilla kaikki mahdolliset keinot. ..

Ai niin. Eilen vahingossa paljastin hyvälle työkaverille että vauva kuume on kova mut mitään ei tapahdu. Se on itse saanu ekan nuorena ja seuraavaa tehny pitkään. Ei se haittaa että sanoin. On se sen verran hyvä kaveri. 50 v jo nyt :) tuli puhetta biologisesta kellosta ku alkaa tikittää :)

pikainen napailu vaan kun on kiirettä. Täällä kp 13/29-39. Oviksen pitäis siis lähipäivinä olla. En oo testaillut, enkä juuri muutenkaan asiaa miettinyt. Ei oo odotukset kovinkaan korkealla.. :D

Monsteri onnea paljon! Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan odotukseen!

Jennnyy mahtava juttu. Saat olla ylpeä itsestäsi. Hyvän päätöksen olet tehnyt.älä vain lannistu niinä hetkinä jos tulee takapakkia! :)

Ultrassa käyty. Pieni järkytys tosin oli, kun lääkäri kertoi löytävänsä KAKSI sykettä! Kaverit vastaavat viikkoja 7+4 ja 7+3. Onnellisia olemme.♥

Liitteet

• 1414393958352.jpg
    1414393958352.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 134
Elaffy, onnea ja WAU! Kerralla tuplapotti! Ihan huikeeta! Haastavaa tulee varmasti olemaan (sekä raskaus että vauva-aika), mutta on se sen arvoista. Ehkä universumi korjaa tällä sulle koituneet surut :wink:grin

Onnea myös monsterille plussasta! :) Tällä ketjulla on hyvä vaikutus uusiin keskustelijoihin, se on jo useampaan kertaan huomattu :wink

Joku kyseli taaaaaas sitä taulukkoa eli tässä se on sekä linkkinä, että kuvana jonka koostin (ottakaa talteen :wink)

http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/

prosentit.jpg

Onnea Elaffy ♡ ihania uutisia ♡ nyt tuplasti enemmän odotettavaa ;)

Onnea muillekin plussista :) ja pahoittelut menkoista :(

On kp24/29-31 ja dpo10? Oireita hmmmm ON! Ei odotuksia oikeastaan ollenkaan :( eiköhän se täti loppu viikosta kurvaa paikalle ja alkakoon yk14

Onnea tuhannesti tuplista! Oliko sulla joku lääke vai onko suvun perintönä saatu kaksos raskauden lahja. Vai sit se ihan et sattu vaan tulee :)

Takaisin