Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Johanna.. tämä kierto olkoon parempi :hug013pahoittelut menkoista, ne ei ole kivat, mutta kun ne ovat ohi niin on taas uusia mahdollisuuksia tulla raskaaksi ja saada pienokainen :Heartblue plussatuulahdus sinulle :wav :flower

Omia jorinoita:
Olisi mielekästä saada tarkastella plussanneiden kp:t ja dpo:t vs. oireet o_O mutta ymmärrän että on hiukan haastavaa eikä kaikki jaksa.. loppujenlopuksihan me kaikki oirehditaan jos oirehditaan erilaisesti ja jokainen on yksilö.

Mulle raskautuminen oli ennen vähän niinkuin itsestäänselvää jota piti varoa ja karttaa mahdollisimman pitkään.. mut sitten kun itse olin kuumeillut kauemmin niin huomasin ettei se nyt ihan niin helppoa ollutkaan, varsinkin tänäpäivänä pidän raskautta ja lapsen saantia ihmeenä ja jonain sellaisena jota en tyyliin pysty kuvittelemaan edes kokevani, siitä on tullut niin voittamaton.. Haluaisin 2 lasta ja pirskatti kun sais se eka alkaa tulemaan jo! Oirehdinnasta.. mua on huimannut jo ainakin neljä päivää, tänään voimakkaammin.. olen nähnyt monta yötä outoja unia joissa on viitteitä painajaisesta. Tuntuvat aina kovin todellisilta.
Pakko kehua taas mun miestä, on sitten niin ihana paras rakas, on tukena kun sitä tarvitsen. :Heartbigred Mulla on nyt tosi vaikeeta kun läheinen sukulainen on sairastanut pitkään syöpää ja annettiin vain muutamia päiviä elinaikaa. Niin rakas tämä ihminen minulle on ja tulee aina olemaan. Koko suvulla on nyt rankkaa siis.. :sad010

Täällä yksi tilastopoikkeama, yhdyntä 5 päivää ennen ovulaatiota se yhdistettynä ikään 32 antoi alle 8% mahdollisuuden hedelmöitykselle täällä voidaan paksusti nyt 24 viikkoa ja risat :)
Tais olla mun postaama ainakin 1 niistä linkeistä enkä kuollakseni jaksa muistaa mikä se oli mutta muistelen hakeneeni hakusanoilla likelihood of conception/ intercourse timing and ovulation tjsp.
Kovasti plussaonnea kaikille :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sellainen laskuri on kuin intercourse timing calculator jonne tiedot syötettyä ohjelma laskee parhaat päivät. Paras todennäköisyys on 1-2 päivää ennen ovulaatiota kuulemma.

Jos sperman laadussa on ongelmia suositellaan kai joka toinen päivä hedelmällisen ajanjakson aikana ellei spermassa ole ongelmia ei joka päivä harrastetusta seksistä ole haittaa se kun uusiutuu nopeasti.

Nii siitä kookosöljystä, oliko jossai mainittu ettei se heikennä liukkarina käytettynä siittiöiden pääsyä tms.

Mä en osaa kyllä yhtään sanoa mutta mä ostaisin vesipohjaisen jotenkin tuntuu että se ois parempi vaihtoehto ? Ainakin raskaanaoleville suositellaan noita vesipohjaisia liukkareita. Rfsuhan valmistaa myös liukuvoidetta.

voi ei kiivilintu :( nyt paljon jaksuja ja voima haleja sinne !!! Ja kyllä te sen oman vielä saatte ja toisenkin ♡ pitää vaan jaksaa uskoa ja toivoa kaikista pettymyksistä huolimatta !

azalea ihan varmasti se viiva vahvistuu ! oli jo aika selkeä haamu. millon meinasit testata uudestaan ? :)

Kiivilintu, mä voin vähän yrittää vaikka aika oireetonta oli ja on ollut.

Dpo 6 mulla tuli iso limaklöntti (tuli myös esikoisesta), dpo 9 mua huimasi ja oksetti kauppareissulla aamusta ja dpo 8 alkaen mä aloin nähdä ihan hulluja unia, jotka muistin vielä aamulla. Unista arvelin jo kuinka tulee käymään :-) About samoihin aikoihin mulla oli vuoronperään kurkku kipeä ja nenä tulossa. Yhtään en tiedä onko mitään tekemistä asian kanssa :D

Ja jos nyt jotain kiinnostaa niin meillä pantiin kp 7, 9 ja 11, ovis oli kp 12.

Junttura, mä testasin nyt dpo 14 ja se on aikaisin testi, jonka oon koskaan tehnyt.

Kiivilintu: voimia! Ja virtuaali halaus! Vaikea ajatella että kai se on tarkoitettu näin. Miksi? on kai kuitenkin ensimmäinen kysymys joka mieleen tulee, eikä siihen myö koskaan täällä saada vastausta jotka tänne jäädään suremaan. Ehkä sitten joskus kun jälleen tapaamme rakkaamme tiedämme vastauksen ja jälleennäkemisen ilo ja onni on kaikkia iloja ja onnea suurempi. Ainakin tuntuis helpommalta ajatella niin ettei ero rakkaasta ole ikuinen vaan joskus vielä tavataan jossain.

Pitääkö muuten kännyssä olla tuo mobiilidata päällä ku mulla varoittelee jostain mobiilidatan käytöstä. Liittymään kuuluu rajaton netti ni onko tuo mobiili data sitä mun nettiä ja miksiköhän tää puhelin varoittelee ku joku 2 gt menny.

Me ei sitten maltettu viivyttää raskaustestin tekemistä huomisaamuun...:hug003

Olen maailman onnellisin :Heartpink Olo on hölmistynyt, iloinen, seesteinen ja kevyt. En usko tätä todeksi. Meidän pienokainen on jo matkalla tähän maailmaan :Heartpink

Tänään on kp 28/?. Perjantaina tulos testiajalla oli negatiivinen, myöhemmin roskisplussa. Tänään viiva pamahti testiajalla tikkuun iltapisusta, on toki vielä paljonkin kontrolliviivaa haaleampi. Mielessä pyörii ajatukset siitä, pysyykö pieni kyydissä, mutta se ei ole meidän käsissämme. Katsotaan, mitä meidän varalle onkaan suunniteltu.

Mun visiitti tässä topicissa jäi lyhyeksi, mutta toivon sydämestäni teille kaikille tätä tunnetta, jonka itse tänään sain. Käyn teitä täällä välillä kurkkaamassa ja kertoilemassa kuulumisia. Tsemppiä naiset ja plussatuulia syksyynne :love7

onnea monsteri! muuttuispa munkin nega muutaman päivän päästä plussaksi, yritän imeä plussatuulta tänne :D

maltti missä oot mun kohdalla :DD

onnea plussanneille ja muut toivotukset :) täällä mennään kp17/31-33 ja yk 5? tuossa kp 10-12 oli mahassa vihlasuja ja nyt pari päivää ehkä enempi vv:a joten oletan että ovis meneillään, ja kyllä on hyödynnetty :p mistä muuten tuota kookosöljyä saa? lähinnä nyt miehen iholle mietiskelin kokeiltavaks ku on ihme kuivia kutisevia läiskiä eikä oikeen mikään rasva tunnu auttavan o_O niin ja ite yritän malttaa tuon r-testin teon jättää tuonne kp35, siis jos ei menkat ala, mutta vannoa en voi:oops::grin

Onnea monsteri <3

Kiiville paljon jaksamisia <3 <3 tiedän ton tunteen. Mun suvussa on samanlainen tilanne, kokoajan saa pelätä puhelua. Tälläsissä asioissa sitä tuntee itsensä niin avuttomaksi.

Huomenta ! :)

Kiivilinnulle lämpimät halaukset ja tsemppiä kovasti ! <3

Monsterille onnittelut !! :) Vauvaliimaa matkaan !

Täällä ei tätiä vielä ole näkynyt, eli kierto nyt venyy ainakin. :rolleyes: Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Paitsi että housut kiristää, mutta niin se on aina ennen menkkojakin.
Keskiviikkona jos kokeilee uusiks testata, silloin sit jo pitäs näkyä :rolleyes: Jos ei nyt täti ehdi ensin...

Oikein mukavaa viikon alkua ihanat naiset :)

Iso onnenhalaus kaikille plussanneille! ❤️❤️ ehkä se pian tulee meidän muidenkin vuoro...

Meillä oli treffi-ilta miehen ksnssa lauantaina ja täytyy sanoa, että tuli tarpeeseen! Muisti taas miten ihana toinen onkaan :) Näitä lisää ❤️

Tänään kp25/27 eli jännitys tiivistyy :D oloista ei voi oikeen mitään päätellä, suuntaan tai toiseen.

Takaisin