Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jestas te kerkiitte kirjoitella :D millään muista kaikkea.

Tirpukka, tuo sun vaihtoehto yksi on oikea.

Silv pikaista paranemista!

Lume, kuulostaa oviskivuilta. Eikä mekään jaksettu enään ovispäivänä ja hyvinhän tuo sitten riitti :D

Mä olisin eilen halunnut ostaa rtestin mutta miehen sisko lähti kauppaan mukaan, joten jäi. Olis ollu kiva katella niitä viivoja :D Mua on kyllä etonut ja ihan oksettanut nyt joka päivä.

Malttia Kiivi! :D sanoo toinen joka aamulla tuhlas testin vaikka aina muistelen sitä ettei kummassakaan raskaudessa plussaa oo saanu edes samana päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa! :D kp 24/29 :D

Gatusa ottaa rauhassa siellä, sä kerkeet suursiivoilla sittenkin kun la lähestyy! mä puhaltelen sulle sellasia liimoja jotka pitäis teidän tytön vielä hetken massussa!

Ajna, pudotat sitä painoa yrittäessä? eikös esim liikunta helpota raskautumista? ;) mulla on kahdessa vuodessa tarttunut joku seitsemän kiloa josta viisi jäi esikoisesta, se on tosi pieni määrä mutta meidän suvussa kulkee mm kilpirauhasen vajaatoimintaa ja ylipainoa josta ei vaan meinaa päästä eroon niin pelkään ihan järkyttävästi lihomista.. :( itsekuriakaan ei ole mulla :D

Lume toivottavasti hyödynsitte nyt oviksen ja tilaamillesi rtesteille tulee käyttöä! mä tilasin raskauskeijusta ja mammaksi sivuilta testejä ja toivon et pääsisin ens viikon loppupuolella plussaamaan!

Mä oon vuorotellen "niiin paksuna" mielestäni ja välillä tiedän leijuvani jo liian korkeella pilvilinnoissa, että kun menkat alkaa ens pe niin itken koko päivän... :( tosin mulla on ollu tosi paljon pahoinvointia joka on tasan samanlaista kun esikoisesta.. oon myös palellu ja ollu niiin väsynyt.. jos vähäksi aikaa pahoinvointi hellittää niin oon varma että en oo raskaana ja jo valmiiks pettynyt.. :(

Kääk, viikonlopun kun on poissa ni johan on ehtinyt taas ketju kasvaa! Hienoa aktiiviset naiset :smiley-angelic003

Minäkin päätin nyt julkaista ensimmäiset päivän positiiviseni: iltapalaksi syömme tänään tortilloja eivätkä menkat ole vieläkään alkaneet!

Mariska86, kääpiöparta-agamat on äärettömän suloisia! Meiltä löytyy terrasta Kenian hiekkaboa. :smiley-bounce012

Perjantain paljastukset olivat kertakaikkisen hulvattomia :laughing001

Lume, mulla siinä kierrossa kun ovista tikuttelin, tuli plussa testiin ekana päivänä, jolloin limat loppu. No tän dpo laskennan perusteella ovis olisi oikeasti ollut siis vasta 2 päivän "kuivan kauden jälkeen". Joten ei ne limatkaan mitään aukottomia ennustajia ole. Ja dpo-laskennasta tuo versio 1 lähempänä sitä miten itse ymmärrän. CB:n digissähän sanotaan, et seuraavan 48 tunnin aikana, joten hymynaamapäivähän voi olla vasta dpo-2.

Varmasti :) Mä muistan kun vuosi sitten olin niin malttamaton ja oli ennenaikasuuden uhka ja merkkejä, mutta sitten ei käynnistettynä halunnutkaan syntyä :D

meillä ei olekkaan enää huomenna vauva vaan taapero, olen itkuillut sitä tässä illalla ja halailin lasta kauheesti. se on totta mitä kaikki sanovat: vauva-aika menee tosi nopeesti, tää vuosi on tuntunut ihan parilta hassulta viikolta melkein. En vieläkään tunne tarpeeksi hyvin tuota pientä ihmistä ja joka päivä se yllättää mut jotenkin. nyyh taas, itku silmässä kirjottelen :D

mimmu joo mä toivon ja uskonkin että ne olis ovis kipuja mulla ei vaan koskaan ole ollut niin outoa :D varmaan tekee nyt ne lääkkeet kun on ekaa kertaa "oikea" ovis.
laurushka; eilen ja tänään on nyt hyödynnetty Alku oli aika tahmaisa ja ukko otti pakkia mut varmaan tää tilanne Alko sitä pelottaa ja paineet kasvo. granger mä on oo ikinä testaillu ovista enkä uskalla vielä tässä ja ens kuussa mua pelottaa et menee halut kun tulee "pakko" ja stressi :D mut hyvä tietää ettei limat välttämättä sitä kerro et se olisi ohi kun kerkesin jo säikähtää :O

Sorry, nyt tulee täysin omaa napaa. Tänään kp25, dpo10. Juuri alkoi tuttu kutina kohdunsuulla, mikä on joka kierrossa tarkoittanut kuukautisten alkamista jopa tuntien sisällä. Vessareissun yhteydessä havaittu ilmeisestikin limatulppa. Samoin on taas vähän krapulaoloa, mikä on ollut useassa peräkkäisessä kierrossa merkki hormonien romahtamisesta ja niinikään myös menkkojen alkamisesta. P*rkeleen p'rkele! Ja tässä siis harmittelen ihan eniten sitä, että taas tuo luteaalivaihe uhkaa jäädä tuohon 10 päivään. Ja mulla oli niiiiiiin suuret odotukset, että se venyisi 11-12 päivään.

Eli siteen kanssa nukkumaan.

Kaziska: toivottavasti menkat ei ala.

Nuuhku: tee niinku haluat mutta jos jotai haluaisin tietävän ni soittaisin ja sanoisin että nyt loppu tää odottelu että ainaki on mietittävä mitä tälle vois tehdä ja katsottava ultralla missä mennään ja jos hoitoo tarvii ni se on saatava. Näin olen ennen toiminut ja oon saanu sen minkä halunnu joka kuitenkaan nyt ei ole toiminut niinku pitää

Kaziska, :(

Mäkin vähän mietin tota dpo:n laskemista, kun tosiaan testissä sanotaan että plussasta ovis on joko 24 tai 48 tunnin päästä. Et miten se sit lasketaan?

kiitos naiset vastauksista, itsekin olen kallistunut enempi tuon 1 vaihtoehdon puoleen, eli sinä päivänä kun ovis on = on dpo 0.

PikkuMinski: en voinut olla nauramatta mielikuvalle, että kun oikein ketuttaa ja kaikki menee päin p:tä, ja tekis mieli kirota siinä lasten kuullen..niin sitten alat tavaamaan sitä "Voi v i r t u a a l i y l i o p i s t o"!!! :-) hahahhhahhah :) Ton kun ottais tavakseen kun kiroilututtaa, niin yrittäs aina sanoo virtuaaliyli....... Luulenpa, että kiroileminen loppuis lyhyeen :) ..koska meillä kyllä tuo vanhimmainen on niiiiin taitava imuroimaan omaan karttuvaan sanavarastoonsa kaikki "kotona vähemmän käytetyt erityissanat" :-p

Tuo muuttaa munkin ovisaikataulutuksen täysin...jos siis ne limat ei automaattisesti tarkotakaan ovista just sillon (järkeenkäypää sikäli, että limojen tarkotushan on tehdä siittiöiden matkasta helppoa ja onhan se kätsy, jos ne siittiöt on jo perillä munasolun irrotessa ;) ), sillon pitää vaan miettiä, että kauankohan tuon mun ukon siittiöt on eläviä :P Kakkosesta jo tiedän, että KAUAN, sillä sillon kun se raskaus on alkanut, oltiin koko poppoo oksutaudissa reilu viikko just oviksen aikaan eikä tod heti sen jälkeenkään petipuuhat innostaneet. Kuitenkin kp 28 napsahti kaks viivaa tikkuun, vaikka olin ihan varma, että se kierto meni harakoille :D Eli kyllä kai sen puolestakin vielä on toivoa mun viivan vahvistumiselle :)

Kait ne siimapäät voi elellä viisikin päivää... näin olen jostain lukenut. Joku oli laittanut jossain vaiheessa tänne mielenkiintoisen taulukon siitä minkälaiset mahdollisuudet raskauteen eri päivinä ennen ovista... löytyisköhän se jostain?

Onko täällä muuten ketään joka ei olisi niin ärhäkkä tekemään r-testejä? Itse nimittäin odotan mieluummin pitkään ennen testin tekoa... pelkään pettymystä :( niitä on kuitenkin tullut aika tavalla kun kierto vaihtelee niin sikana.

kp 12/???, yk 10 vai 11? sekaisinhan tässä menee... Aika jännä että jotenkin on helpottanut tämä odottamisen odottaminen ajan myötä. Ensimmäiset 6 yrityskiertoa olivat mielestäni pahimmat! Muilla samoja tuntoja?

Onko muuten jossai mainittu ettei se kookos öljy heikennä siittiöiden etenemistä kun sehän on aika rasvainen ... ja käykö se coco vi kookosrasva

Takaisin