Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos lucky vastauksesta.. Ottaakoha ne vielä edes sinne.. Ehkä mun täytyy kuiteski viel vähän aikaa odotella ja kattoo sit jos ei ala :)

Nuuhku, ei ne välttämättä vielä ota tutkimuksiin, mutta hyvä se on soitella asiasta ja kysyä voisiko jotain tehdä vai pitääkö vain odottaa. Ja oishan se hyvä, että kirjaisivat sun tietoihin ton tuoreen km/kemiallisen.

Barterderille onnea plussasta! Azalean viivalle toivon vahvistumista!

En tosissaan odota tältä kierrolta plussaa. Luulin oviksen olleen alkuviikosta, mutta enää en olekaan varma. Kun tulisi edes menkat ajallaan puolentoista viikon päästä, niin tietäisi hormonitoiminnan asettuneen rytmiinsä. Ihmeellistä juilimista/jomottelua ollut alavatsassa loppuviikosta, tänään ei onneksi enää. Heti stressaa, että kivut liittyvät edelleen jollain tapaa keskenmenoon, vaikka negatestinkin olen jo sen jäljiltä tehnyt.

Päivän positiivinen: kukkasipulit kylvetty maahan ja piha ja puutarha muutenkin laitettu talviteloille.

Hahaa :grin Nyt mä laskeskelin että eilen olis ollut dpo 11 +/- 1 pvä jos menen tuntemusten mukaan, kun en nyt tikuttanut ovista :rolleyes:
No taas sai pari päivää lisää jännitettävää :grin Kun ei tästä kierrostakaan voi mitään sanoa tuon km jälkeen.
On se ihanaa kun ei yhtään tiedä ja hullua kun täytyy tälleen antaa itselleen toivoa :smiley-bounce022
Ja sitten kurvaa täti paikalle kun sitä vähiten odottaa...

sunnuntaita naiset! ja onnea kovasti plussista!
Kiivilintu: ihan yhtä malttamattomana siellä näköjään testaat niinku minäkin! Mikä kp sulla menossa? Itsellä kp 23/28 ja luultavasti dpo 10..
Siis olen ehkä testannut jo sata kertaa, viivanpaikkaa ja muuta kakkaa.. Ja vaikka olenkin jaksanut olla niin kovin toiveikas tämän alkukierron, niin nyt ikävä kyllä alkaa turnausväsymys painamaan ja harkitsenkin jo luovuttamista!! ..joo ja tiedän, liian aikaista testata. Muistan esikoisesta, että viivatikkuun en saanut kp27/28 yhtään mitään, siis MITÄÄN kun taas seuraavana päivänä 28/28 digi sanoi "pregnant"!

KYSYMYS: KUMMIN LASKETTE DPO:N
1: päivä jolloin ovistestiin tulee PLUSSA on dpo -1, ja tästä seuraava päivä jolloin ehkä ovia olisi on dpo 0 ja tästä seuraava päivä dpo 1
VAI
2: Päivä jolloin ovistestiin tulee PLUSSA on dpo 0, ja tästä seuraava päivä jolloin ovis ehkä olisi on dpo 1 jne...??????

Olen törmännyt molempiin tapoihin enkä nyt tiedä kuinka Se OIKEASTI lasketaan..

* Pahoittelut, puhelimeni automaattinen tekstinsyöttö on joka kerta sitä mieltä että ovulaatio on OVIA...onneksi ei kuitenkaan "Jeesusta" minulle tyrkytä kuten PikkuMinskille :)

Minä kans lasken ton ekan vaihtoehdon mukaan. Dpo-lyhenne tulee kuitenkin sanoista "days past ovulation" eli päivät ovulaation JÄLKEEN. Siksi mun mielestä ovisplussa on dpo -1, ovispäivä dpo 0 ja seuraava päivä vasta dpo 1.

Veikkaan, että tässä kierrossa en saa itselleni edes tarkkaa dpo:ta määritettyä, kun päätin jättää ovistikut kaappiin. En jaksa ressata, kun ei se meillä vaikuta seksin ajankohtaan/määrään oli ovisplussa tikussa tai ei :grin Turhaan vaan stressaan itseäni ja pahoitan mieltäni niiden tikkujen kanssa! Oireista osaan kuitenkin jo tulkita milloin se ovis on ohi :wink

Muokattu viimeksi:
Kookos ja kookosöljy on muute niitä harvoja juttuja joiden ei välttämättä tartte olla luomua. Ensinnäkään kookospalmua viljellessäkään ei yleensä juurikaan käytetä torjunta-aineita missään merkittävässä määrin. Toisekseen se kookoksen kuori estää tehokkaasti torjuntamyrkkyjä joutumasta hedelmälihaan, kookos on siis melko lailla yhtä puhdasta on se luomua tai ei. Vaikka ympäristötekohan se on aina ostaa luomua ja kun tuo kookosöljy on niin muodissaan niin melkein kaikki mitä kaupasta saa on luomuneitsytkookosöljyä vaikka sen ei tartteis yhtään olla sellaista :) Itse asiassa lämmön kanssa puristettu kookosöljy sisältää myös enemmän ravintoaineita kuin kylmäpuristettu. Kaikki kookosöljy on hyvää, paitsi kovetettu sellainen.

Ohho! Olipas tänne tullut viestejä oikeen urakalla.

ONNEA plussista, niitä oli ainakin pari tänne ilmestynyt. <3

Täällä menossa kp 7/29 ja tosiaan maanantaina, kun laitoin viestiä olin niin innoissani, kun menkat oli myöhässä ja antoi mun haaveilla liikaa, sitten tipuin ja se sattu.
Pari päivää vaan olin ja surkuttelin ja kun taas tulin tänne oli täällä yli 300 viestiä meni hetki että sain ne luettua, koska koko aika tulee vaan lisää :D
Tilasin muuten tähän kiertoon o-testejä mammaksi.fi:ltä ja ihanaa ne tuli jo seuraavana päivänä.
Ja tosiaan ekaa kertaa rupeen nyt testaa ovista :) vähän jännää! :D

Jos edes oikein ymmärsin niin rupeen vasta kp12 testaa eli se on perjantaina ja Womanlog ennustaa et tiistaina olis ovis.

Huhhuh naiset, taas 300 viestiä luettavana!! Hauska paljastusten perjantai teillä ollu :)

Täällä sairastelu jatkuu. Nyt vissiin lisäksi vielä korvatulehdus, ainakin niin kipeeltä tuntuu et jotain on pakko olla.. Aamulla soittoa terkkariin et katsovat.. Voisin kyl ottaa antibioottikuurin tähän väliin, ei tää tauti lopu millään muuten.. Mitään hajua ei oo kiertopäivistä mut tuskin väliäkään kun ei puuhailutkaan oikein innosta nyt.

silv ihana kuulla Sinustakin :) ja toivottavasti paranet pian !

tulin nyt vähän napailemaan eli nyt kp13/27-31 ja eilen päästiin siis asiaan. nyt vaan pelkään että juna kerkesi menemään jo :O ei ole ovis limoja näkynyt enää.... outoja kipuja päivällä oikealla muniksessa että ihan kyyryyn vetänyt :S

Larissa jep voishan sinne soittaa.. Sen keskenmenon ne siellä jo tietääkin kun silloinkin sinne soitin.. Mutta ehkä mä nyt vielä vähän aikaa odotan ja soitan sitten :)
Täytyy kattela mihinkä tilanne kehkeytyy.. :)
Jotenkin on tunteet niin sekasin koko homman suhteen että hoh hoijaa.. Isännän kanssa kun puhuttiin niin sanoi että kyllä hänkin haluaa toisen mutta jos ei tuu niin sit ei tuu.. Ja näin määkin oon ajatellu.. Mut missä kohtaa täytyy luovuttaa?
Noh ehkä tää tästä :)

Nuuhku voimia! Kirjoituksestasi tuli mieleen tämä kuva jonka löysin joskus.

On. En pääse aamulla testaamaan. :( mies lähti käymään kaupassa ja oli ottanut kaverin mukaansa ja jätti testit ostamatta. Noh. Illalla sitten jos on enää tarvetta.

Liitteet

• 1414342695553.jpg
    1414342695553.jpg
    41.3 KB · Katsottu: 94
Sabetti, ja siis Mä tykkään kuvasta, en siitä ettet pääse aamulla testaamaan. Mut yritetään ajatella positiivisesti, jos massussa matkustaja on, ilmoittaa hän illalla testissä, jos ei ja täti kurvaa paikalle, säästyy joko rahat tai testi ens kiertoon.
Joo tiedän, ei toi lohduta yhtään. Mut pakko täs on alkaa itelle valehtelemaan, muuten sekoo pää :D

Takaisin