Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Älä vielä lannistu kiivi-tipusemme :) Dpo 8 on vielä toooosi aikaista saada edes sitä haamujen esiastetta! Super virtuaalihalit sinne! Olet niin huippu tyyppi ja meille kaikille tärkeä, muista se! Olet spesiaali yksilö ja upea nainen, usko mua :) <3

Kivan kuulonen vkl teillä Larissa. Rennolla otteella plussajahtiin :) meillä on vähän samaa ilmassa. Sen kummemmin ei nyt yritetä tai pongailla oikeaa hetkeä, vaan tjottailufiiliksellä tää kierto nyt ainakin. Vaikka olin tosiaan niitä testejä tilaamassa, niin jäi sekin tekemättä.

Sen sijaan varattiin tässä viikolla unelmaloma ensi keväälle koko perheelle Pääsiäisen tienoille ja olenkin fiilistellyt sitä reissua jo moneen otteeseen. Ei mitään rantalomaa, vaan aktiivinen kulttuurilla kuorrutettu kahden viikon usean kohteen kaupunkiloma. Ja joo, koko perheellä suurkaupunkien sykkeeseen ollaan menossa - uskon et meidän 5 ja 3 ikäiset nauttii yhtä lailla, vaikka kaikki sitä ihmetteleekin.

Onnea bartender plussasta! Ja azalealle viivan vahvistumista! Joko teillä tippuu laskettu aika heinäkuun puolelle?

Jaa että kookosöljy. Eikö se sotke (peti)vaatteet? Ja haise sitten aika voimakkaasti?

Noo, JOS muistan menkat oikein ja JOS mulla joku on kyydissä ja siellä pysyy, olis LA 30.6.2015 :D Mut mun pitää ainakin sitten ilmasta asia neuvolassa niin, etten yhtään tiedä niistä edellisistä menkoista (vaikka nyt n. viikon haarukka mulla siinä vaan onkin), jos vaikka sillä pääsis varhaisultraan selvittämään ;) Varaa ei nimittäin sellaseen yksityisellä oo, mut jotenkin tilanteen huomioiden haluaisin varmistuksen...JOS siis viivat vahvistuu eikä mitään vuotoja ala.

Granger, kuulostaa upealta toi teidän tuleva loma! Ei muiden ihmettelyä kannata kuunnella. Te itse tunnette omat lapsenne parhaiten :) 5-vuotias saa jo upeat muistot reissusta ja saattaa 3-vuotiaskin jo jotain muistaa. Huippua! :)

Yllättävää kyllä, toi kookosöljy ei meillä ainakaan sotke. Ja sitä tarttee aika pienen määrän. Mun mielestä haju ei myöskään ole voimakas, mutta olen ehkä tottunut siihen. Mies tykkää kookoksesta muutenkin niin meinaa innostua jo siitä, kun rasvaan ihoani suihkun jälkeen :D

Muokattu viimeksi:
Vertailin tässä matkan varrella tehtyjä pregcheckejä. Eka tehty reilu viikko sitten (nega, samalla kerralla tuli haamu johonkin toiseen liuskaan testiajan lopulla), toinen viime torstaina (testiajan lopulla haamujen haamu, siihen toiseen liuskaan testiajalla haalea viiva) ja viimenen tänään (testiajalla haalea viiva, earlyyn tuo ihan selvästi näkyvä haalea viiva). Että kai se vähän on noussut kuitenkin. *toivootoivootoivoo*

Tulin vain komppailee Larissaaa et se kookosöljy on kyl ihan parasta, kaikessa!!! Sisälle, iholle, ruokiin :wink Ja jos hajusta ei tykkää niin sitähän löytyy mietona versiona kans joka ei haise kyl millekään!

Etsijän kommenttiin vielä lisään, että kannattaa ostaa kookosöljy luomuna (ei ainakaan ole mitään ylimääräisiä kemikaaleja) ja vaikka vaan pieni purkki niin raaskii kokeilla (vaikka ei se kallista hupia ole muutenkaan) :)

Tolla kookosöljyllä olen tosiaan saanut hilseilevän pintakuivan ihoni huomattavasti parempaan kuntoon kuin ikinä millään muulla rasvalla! Suihkun jälkeen vaan pieni määrä öljyä iholle eikä tarvitse rasvailla kuin kerran-pari viikossa :)

Muokattu viimeksi:
Ootte ihania Larissa <3 ja Gatusa <3
Pääsin liian aikaisin testauksen makuun, en yleensä testaa näin varhain. Kiitos tsempeistä, ne ovat kultaakin kalliimpia :) niin jo haluaisin saada sen plussan. Hemmeddi. :D

Joo kiivi vaan nyt himmaa intoaan,dpo 8 on siis SIKA-aikaista :)
Tsemppii ny ja malttii massuun,testaat vasta dpo 11 uudelleen aikasintaan

inshaAllah se plussa sieltä tulee kiivi ystäväiseni :) täällä mä mietin mitä tekisin, just viikkasin muovipussiin neidin huppujakun ja makuupussin valmiiks tänään ku eilen pesin ne käsin ku tuli vaa tunne et pakko pestä ne valmiiks. pitää ettiä lanka ja neula ja korjata yks mun mekko koska se on aivan omiaan ku alkaa imettää ku siinä ylhäällä napit ni saa helposti sit neidin ruokailun hoidettua ja pitää myös housut korjata valmiiks ku neki päässy taas hajoamaa. sit pitäs tuo neuletakki neuloa valmiiks ja housut neuloa neidille, pitäs varmaa lähipäivinä tehä suursiivous taas (tosi järkevä ajattelu mulla taas vaihteeks ku tarkotus on pitää neiti sisällä eikä yrittää saada tulemaan). loppuviikosta pitää pakata sairaalakassi valmiiks mikäli sitä sairaalaa ehtii ennen ku neiti syntyy ja vaikkei ehtiskää ni onpa ainaki sit vaatteet valmiiks neidille kun syntyy että ottaa vaan ne kun on puhistanu ja leikannu napanuoran jne. :)

Tääl ollut tavallaan kiva vkl,mutta eilen mies kyllä totaalisesti suututti ja loukkaannutti mut.pikkujuttu tavallaan,mutta kyllä se maahan veti.Tässä vimmoissani tämän pv ollut ja päätin että ens kuussa ei mee ainuukaa hormoonitabu ei nassuun eikä alakertaan.Finito.Kauhistuin nimittäin oikeen toden teolla kun eilen kummimuksun isoveljen synttäreillä puhuttiin lihomisesta.minä sit summasin että mä olin lihonut jo 10 kg ennen ku tulin ees raskaaks vs.mitä olin kun tavattiin,eli alle 2 vuodessa toi,ja raskauden aikana+jälkeen vs.siihen painoon mitä olin kun tulin raskaaksi,vielä toiset 10 kiloa tähän hetkeen mennessä.Mä rupesin miettimään että ei jiilaude,20 kiloo 5 vuoteen!!!NICE-nootttttt!!!!
Että mun ehkä kannattas karistaa nää kilot ja miettii sitten että jaksaako vielä.Tosin 2o kiloo menee vähän aikaa joo,ja sitten oon siinä iässä ettei saada edes kelakorvauksia mistään hoidoista.njaa.Miten musta tuntuu että tää on tosiaankin tässä,tää yrittely.Noh,sitten keskityn johonkin muuhun.

kiivi pakko olla aikaansaava ku ei muutkaa mun puolesta näitä tee täällä kotona, paitsi mitä ukko auttaa siivoamaan ja laittaa ruokaa jos ite en ol pystyn :)

ajna kyllä sä ne kilot onnistut karistaa inshaAllah usko pois. nyt pitää vaa saada sellai motivaatio johonki lajiin, tosin talvella on hankalaa mut jos nauttii hiihtämisestä ni ei ku hiihtämää esim mikäli vaa paikat kestää sen ettei ol nivelet tms esteenä. samalla saa raitista ilmaa :) tietenki kävely on hyvä kans tai käy uimassa uimahallissa, siitä lapsetki nauttii yleensä :) ja jos tuntuu että hormonit ei oikei sovi sulle millää muotoa ni kokeilee mieluummi iha sit ilman apuja ja ilman stressiä.

Heippa !

Pahoittelut negoista ja tädeistä ! Ja tsemppiä kiertoon :)

Oikein paljon onnea plussanneille ! :)

Täällä vietetty viikonloppu omien vanhempien kanssa <3 nyt on kyllä ihan poikki , vaikka kivaa oli ! :)
Kp 29/28-29 ja vielä ei ainakaan tätiä näy. Sais sit jo tulla jos on tullakseen !

Joku kysyi mitä terroissa asustaa niin meillä on täällä yks parta-agama ja yks kääpiöparta-agama :grin

Kiitos Anskunen tuntui hyvältä lukea viestisi <3 :) menkkoihin on vielä 4-6 päivää joten olen kyllä aikaisessa. I know..

Mariska, nyt saa jäädä ne sun menkat sille tielleen ainakin 9 kk ajaksi! :wink

Anskunen, sun viikonloppu kuulostaa samanlaiselta kuin mulla :)

Gatusa, koita vähäsen rauhoittua siellä että neiti pysyisi masussa tarpeeksi pitkään! Vai pitääkö meidän lähettää täältä Suomesta sulle lepositeet? :grin

Kumma jomottelu ja vihlonta alkoi nyt molempien muniksien kohdalla. Siellä ne mun megalomaaniset munasolut kypsyy tulevaa ovista varten kai, hehe :grin Nyt huipun salitreenin jälkeen hyvää ruokaa naamaan ja sitten sohvalle neulomaan ja sarjoja kattelemaan. Tämä se on elämää! :)

Larissa kp 11/29

Muokattu viimeksi:
Älä heitä kirvestä kaivoon. Kaikilla ei tuo viiva vahvistukkaan vaikka raskaus sujuisi loppuun asti hyvin

Nuuhku: ne keltarauhas hormoonit. Niillä saat vuodon alkamaan. Samoiten kattoo ultralla miltä siellä näyttää. Ootko ovuloinut vai et. Kannatan.

Mäkin kohta varaamassa aikaa koska kp 21 tuli se veri aamulla siteeseen asti ja se oli taas niin että edellisenä iltana puuhasteltiin. Samalla lailla ku viime kierrossa. Tuskin ovuloinut koska kohdunsuu koko aika kova. Niin että voiko puuhastelu tommosta veri ryöpsähdystä aiheuttaa

Ai niin päivän positiivinen: pääsen tänään vähän aikaisemmin illalla kotiin ja alkaa 2 päivän vapaat. Kolme iltaa riittiki mulle ihan hyvin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin