Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No täältähän saikin piristystä perjantaihin :grin
Osaan tekstejä pystyy samaistumaan niin hyvin että miettii onko exä elänyt kaksoiselämää:grin meillä meinaan oli niin että aluksi oli kyllä seksiä, sitten se vain loppui ja mä kyllästyin "ruinaamiseen"
Sitten se 7 vuoden ja kahden lapsen jälkeen löysikin työkaverinsa, jätti meidät ja kuukauden päästä työkaverinsa :grin Kehtas vielä takaisin ruinata :eek:

Nykyinen suhde on hyvä kaikin puolin, seksi on hyvää ja mies rakastaa niin kuin minäkin ! Tuo on niin totta että vaik ei aina itse teekkään mieli kannattaa silti aloittaa hommat, tämän isännän kanssa pääsee aina mukaan fiilikseen :wink

Mulla olis testipäivä huomenna :eek:
Apua ! Ei oo kovin luottavainen fiilis, kp 28/28-29
 
Huh ku on perjantai keskustelut :D

Mä oon meillä se pihtari, mutta oon opetellut ns miellyttää toista ja mikä parasta myös itsekkin nauttimaan. Ja meillä oli ero lähellä 4v sitten. Syitä oli monia, mun duuni. En ollu ikinä himassa ja se seksi. Onneks nykyään ei tälläsiä <3

Oon hypännyt benjin 150 m kaivarissa js olin sillo tietämättäni raskaana mini miehestä :D
 
Mimmu joo se on sellanen synkkä salaisuus :D josta en uskalla usein kertoa kun pelkään että ihmiset tuomitsee ...
 
No ajna ei ole kroppaa ja voin sanoa et en ollu sillo enkä nyt mitenkään kiinteä tai laiha. mut se teki mulle hyvää eli sain kadotetun Itsetunnon takaisin ja teki hyvää meille ♡ ja osaan muuten arvostaa ja rakastaa mun miestä ! mä en ole edes juonut alkoa kohta 2 vuoteen :) nautin Kotona olosta kamalasti ♡
 
ja asioita joita katuu,eikä kuunaan nykypäivänä voisi tehdä...Juu löytyy romukopasta itseltäkin kun sotkeentui väärään porukkaan.Niin että kyllä niiden pilttien seuraa kannattaa seurailla
 
Mun haave olisi että meidän taloudellinen tilanne olisi sellainen että voisin jäädä kotiäidiksi :)
 
...mun elämäni ainut haave on ollut perhe.lapset.mitään muuta en oo koskaan halunnut.en rahaa,en mainetta en kunniaa,en materiaa.vain perheen.sen oon saanut,mutta rahallisesti olemme hyvin pienillä.Kaikille se ei käy,mä en oo muuhun tottunut
 
ajna ihana :') ♡ perhe ♡ mulle myös todella tärkeä ! Ja haluaisin sen pienen niin kovasti jotta meistä tulisi kokonainen ♡ mä olen tavannut oman isäni vasta 10 vuotiaan ekan kerran ja mun isäpuoli on aina ollut mulle se oikea Isä, perhe on mullekin kaikki kaikessa ja tiedän miten paljon mun vanhemmatkin ilahtuisi pienestä :) ne oikein odottaa pääsyä mummoksi ja papaksi ja me äidiksi ja isäksi ♡ kyllä sen vaan tietää kun toinen on se oikea ei siihen voi muuta sanoa !
 
minä tutustuin omaan isääni kun olin 30v.isyystestin kautta sekin piti tehdä ennenkuin halusi luottaa asiaan,vaikka itse sitten otti yhteyttä minuun.
Isäpuoli kasvattanut minut 1v alkaen,HÄN on ainoa ISÄ jonka tiedän,ainoa isä,tämä biologinen isä kantaa arvonimeä bioska(bioiskä)
Halusin ydinperheen.Ei onnistunut.Mutta kyllä tämä uusiosuurperhekkin käy.
Kunhan vaan rakkautta piisaa

Toivon että toiveenne toteutuu pian :Heartblue

Pikku sitaatti loppuun:

Kaikki, mitä haluat saavuttaa, alkaa ajatuksesta.

Anna itsellesi aikaa ja tilaa unelmoida asioista. Käytä mielikuvitustasi ja kuvittele mitä korkealentoisempia skenaarioita siitä, minkälainen upea elämä sinulla voisi olla. Älä ajattele tulevaisuuttasi sen kautta, mitä olet saavuttanut menneisyydessä. Ajatukset tekevät kaikesta mahdollista.
 
ajna toi on niin riistävää :( toisaalta jos saisin nyt valita uudestaan en ehkä olisi halunnut edes tavata koko ihmistä emme ole tälläkään hetkellä oikein "väleissä" onko teille syntynyt sellaista sidettä tai suhdetta ? Meille ei :/ noi sun sanat oli niin ihanat ♡ melkein aloin itkemään :) te kaikki olette niin ihania ja kannustavia ! ja se on muuten mun isäpuoli on se joka mut alttarille saattaa ja se on mua opettanut niin hyvässä ja pahassa ♡ en malta odottaa että ollaan kokonainen perhe ♡ ja toivon kaikille isot plussat ja onnen tuulet :) puuuuuuuh +++++++
 
meil oltiin kanssa vähän nyrpeitä kun istuin vaan koneella,tosin mun työhuoneen ja olkkarin välillä on vain läpikuultava verho,joten seurasin puolisilmällä kyllä.

Juu ei,ei oo tullut sellaisat suhdetta,vaikka pyytää kylään aina,ja kauheen kurjaa käyä porukoilla,kun bioska asuu samalla kylällä,enkä todellakaan useinkaan jaksa käydä siellä.Se on niin vaikeaa,se ei tunnu luonnolliselle.Koska meiltä puuttuu koko historia.Aika jolloin olisin tarvinnut apua ja tukea ym ym.Kyllä tuollainen hylkääminen tuntuu,ei sitä ohiteta,ei kolmeakymmentä vuotta tietämättömyyttä pyyhitä pois.Niin että jutut on hyvää pv kirvesvartta,ja kauheella väkisin väännöllä keksitään jutun juurta.No siinähän se menee kun kelaan vuoden tapahtumat,koska yhtään useammin en jaksa raahautua sinne.Niin että voisi nuo miehet miettiä ennenkuin khylkää lapsensa,jos vaikka joskus sattuukin haluamaan yhteyttä uudelleen.

Mun isä (siis isäpuoli) on aina tehnyt kaikkensa mun eteen.hellyydellä muistan kun hän kuulusteli mua esim bilsasta: "noo mitäs sä tiiät tästä ja tästä" ja mulla meni aina hermo kun se ei esittänyt selkeää kysymystä.
Mutta niin,rakas isi :Heartbigred Hän puolusti minuu aina kun äiti tappeli minun kanssa
 
Meillä ihan sama että isäpuoli ollut se joka matikan laskuissa ja kokeissa auttanut sekä tehnyt kotona pistokkaita ja rymynnyt ulkona mun kanssa ! Ja en malta odottaa että saan tehdä siitä ukin ♡ on aina ollut mulle oikea isä ja tehnyt kaiken että mulla, äitillä ja siskolla hyvä olla ! kadun niitä teini vuosia jolloin päästellyt suustani molemmille mitä sattuu esim. et ole mun isä et määrää tms. äiti on mun paras ystävä ♡ rakastan niin paljon mun perhettä!

biologisen isän kanssa ei meilläkään jutun juurta synny on aina niin vaivalloista. mutta isän entisen vaimon kassa ollaan edelleen tekemisissä on kuitenkin mun sisarusten äiti sekä biologisen äitin kanssa eli mun mummon ! mutta biologinen ei edes ikinä soita tai kysy kuulumisia ei muista synttäreillä tms. yritti rahalla lahjoa mua kun olin joku 12v. Onneksi on pitkä välimatka !
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top