Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka kaikille ja pervoa perjantai iltaa :D kannanpa oman Korteni kekoon :) ensin haluttomuuteen.... entisen mieheni kanssa meillä ei ollut viimeisenä vuonna oikeastaan ollenkaan seksiä ja tarkoitan ei ollenkaan. en tiedä mikä sillä oli mutta alkuun se seisoi ja aina kesken lopahti loppujen lopuksi mun ei tehnyt sitä miestä yhtään enää mieli ja ajatuskin oli vastenmielinen.. meistä tuli vähän niin kuin kämppikset sinä aikana ja erottiin sulassa sovussa.

nykyisen mieheni kanssa seksi sujuu ja tuntuu ;) aikaisemmin en koskaan saanut sitä loppuhuipennusta mut nyt saan :D

ja noihin valumisiin :D joo kyllä sitä valuu ja pitkään :D

on mulla myös likainen salaisuus :D
 
Niin kannattaa :rolleyes: Vaan kun iskee tuska, että kohta se vahvistuminen ei oo enää mahdollista. Hölmö minä! :D
 
Niin että jos on päivän positiivinen niin voishan olla päivän paljastuskin,opittais kivoja yksityiskohtia toisistamme.

Mutta Taivas Varjele minkä karsean opetuksen sain tästä yksityisyyden suojaamisesta.Olen ollut hyvin pitkälle sitä mieltä,että voin seistä sanojeni takana omalla nimelläni,enkä ole pelännyt kertoa mielipidettäni omalla nimellä ja naamalla.Tietyissä asioissa tuo pätee edelleen,mutta eilen tuli sellainen takapakki taas,että huh.Taannoin kaksikin naista päätti alkaa vainota minua.Hauskinta oli,etteivät he edes tunteneet toisiaan ennenkuin yhdistivät voimansa minua ja perhettäni vastaan.No anyway,saanut tosiaan miettimään entistä tarkemmin mitä kertoilee.Tämä surettaa kyllä,mikä tätä maailmaa vaivaa,kun kaikkea halutaan käyttää lyömäaseina toista vastaan???

Mutta,niitä paljastuksia odotellessa ;)
 
Azalea, yritä pysyä housuissas ja testaa vasta parin päivän päästä. Hcg tuplaantuu parin päivän välein niin ei se joka päivä testaaminen oikein mitään tuo.

Voi teidän perjantai pervot :D

Mäkin haluan kuulla salaisuuden!
 
Tänään oonkin jo saanu hienosti maltettua, etten oo testannut, eiköhän tässä vielä muutama päivä selvitä :D
 
mimi se meni sillai et tutustuin yhteen tyttöön joka teki niitä hommia ja se sai mut sitte puhuttua mukaan ja elämän kokemuksena tosi hieno mutta ei todellakaan mun juttu :) tykkään enemmän nyhjätä kotona sohvan nurkassa ja neuloa sekä nauttia laatu ajasta miehen kanssa ♡
 
En oo tehny enkä uskaltais! Tulis jännäkakka housuun jos pitäis hypätä :D
Mun isällä on ralliauto kun se moottoriurheilua harrastaa, niin en oo näin aikuisiällä uskaltanu edes sen kyytiin :D
 
Takaisin
Top