Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajna en tarkoittanut sitten loukat sinua, mulle toi toisen haluttomuus on jättänyt isot haavat ja epävarmuudet niin saatoin kirjoittaa vähän epäselvästi :)
 
Kiitos jellis näin on tehtävä ja aika noloa mun sitten selitellä lääkärissä miksi näin ja niin kuin sanoit turhaan vien aikaa täällä on kuitenkin vain yksi gyne ja ajat tiukassa. no huomenna puheeksi taas kerran ni ehkä se siitä :) yritän olla nyt kuitenkin positiivinen mut mietityttää vaan että mitä jos tää kuukaus meni jo :(
 
Onnea sabetti .
Muurahainen : en tiedä mitä mä nään ku mun silmiin tuo koko testi näytti punaiselta :) toisessa tsuumasin vaikka varoittelit puhelimella katsoa ni kyllä kun viiva lasit laittaa ni jotai näkyy mutta samanlaisia viivoja on mullaki näkyny omat lasit päässä :) vahvistus nyt sun viivat kuitenki

Bartender : on siinä jottain. Vahvistumista viivalle!
Mimmu: onnea
Jennyy: voitko enää positiivisempi olla :) mäki saanut vähennettyä, merkkiäki vaihdoin ja pahempaa on :)

Gatusa: ihana kun sä siellä vaadit noita oikeuksia itsellesi. Niin pitääkin kun ne ei muuten sieltä tulis. Ja voipi tulla poika rukka äkkiä kotiin häntä koipien välissä kun nää kylmät tuulet puhaltaa ja töitä ei oo eikä mitää... meinasko se tosiaan ihan kylmiltään tulla Suomeen naista etsimään. :)

Lume: täällä on se rintojen pienuus ja muutenki sellaset ketun nokat ja kirsutki liian isot. Sitten ku on lapset tehty ni lähtee ylimääräinen nahka ja rinnat saa rintojen muodon... jotta ees joskus voisin uikkarit laittaa päälle. Täällä noitten lääkkeitten kans sama homma. Clomeja en Viiti aloittaa kun on niin tuurista kiinni että onko ovis millon ja onko ukko kotona ja jos on ni saako niskaan väitteen että haluun vaan sillon ku ovis on. Onko kieltänyt puhumasta mistään kierto asiasta ja lääkkeistä siihen liittyen. Voi tosiaan aiheuttaa stressiä. Meillä oli viime kuu samanlaista ku teillä nyt. Ihan hirveetä. Nyt jo helpottanut hiukan. Vieläki kyllä väittely saadaan aikaiseksi asiasta ku asiasta. Ukko oli fiksuna miehenä ostanut liukkaria ja silikoonillista ja ei älyä sit ollenkaan että sillä liemellä hidastaa siittiöiden kulun ja hyvällä tuurilla saan värkkini rakkuloille. Sitä se sinne tunki ennen ku kerkes sanoo mitää... teki niinku just ite halus...

On. Kp 21 ja vaalean punaista valkovuotoa/miehen nestesteet tänään tullu pellolle... Samoin ku viime kierrossa. En ole havainnut että ovista olis ollu/tulossa ku kohdun napukka kova ja sillai et en saa selvää onko auki vai kiinni... Ota siitä selvää... oo vähän katsellaan meningillä enkä stressaa tästä enkä ota paineita. (Saa nähdä taas kuinka kauan on tää hyvä olo). Huomannu että imen itseeni toisten ihmisten stressin ja negatiivisuuden erittäin herkästi. Tuntuu kuin menisin jonnekin savupilven sisään. Tulee huono olo ja oksettaa ja oon ihan ahistunut. Varmaan just siks ku oma ahdistus ja stressi kesti niin kauan ja oli niin voimakas että oli likellä et haenko jo itselleni apua. Enkä ehkä oo itsekkään vielä toipunut jotta en ois nii herkkä.
Positiiviset:
Kaverin vauva kotona ja sain sitä nuuskuttaa. .. ei kyl kuume helpottanut ollenkaan. Olen kyl vähän kateellinen mutta niin onnellinen. Muut projektit ja niiden suunnittelu saa ajatukset muualle. :) ihana vauva!
Anteeksi epäselvä ilmaisu. Kysykää tarkennusta jos ette saa selvää tai luulette ymmärtäneenne väärin. Ilkeästi en oo kellekään aikonut sanoa! ♡ :)
 
lucky voimia sinulle ihan kamalasti ♡ ja asiat kyllä siitä järjestyy pikkuhiljaa ihan varmasti ! kamalaa tuollainen jos pitää käyttää/tehdä jotain mitä itse ei halua, kuulostaa todella inhottavalle... :/ äläkä stressaa liikaa omia, tulevia tai muiden asioita :) kulutat omaa energiaa vain :) mä pidän sulle peukkuja ja lähetän sulle semmoisen voima halin :)

joo mä olen tosi turhautunut nyt mutta katsellaan aamulla mikä fiilis aion kyllä asiasta mainita... Tein villasukan loppuun kamalaa vauhti ku otti niin kovasti pannuun :D nyt unille! Öitä :)
 
Voi Lume täällä on sympatiat sinun puolella. Harmittaa kyllä sinun puolesta. <3

Lucky älä vielä Onnittele. Haamukin vaihtui negaksi ja eiköhän se täti tuu. Aamulla taas tuhrua. :/
 
Lume täällä nyt Kp22/28-31 ja dpo8... En tikuttanut ovista mut limojen ja kivun mukaan kp14 se oli ja kyllä hyödynnettiin ;) . Oliko sulla jellis kuin pitkä kierto? :rolleyes: en aio testata ennen ku 4.11 jos sinne asti pääsen ;) sillon olis jo kp32 ja dpo18 :D luulis näkyvän jos jotain olis ;) . Meillä nyt Yk13 ja ollaan molemmat jo yli 30v... viekussa tuhisee vanhimus 1v8kk eilen :) ♡ ja toiveissa ja haaveissa oli kolme :confused::rolleyes: en koskaan uskonut et tää olis näin vaikeaa :(

Tsemppiä kaikille kenellä haluttomia miehiä tai haluttomuuden tunteita ♡
Meillä tuota ongelmaa ei luojan kiitos tässä suhteessa ole ja kaikki apukeinot on voitu jättää apteekkiin ;) . Välillä halutaan välillä ei, mutta aina vaan "go with the flow" ni äkkiä ollaan molemmat yhtä mukana ;)

Benjin olen hypännyt, mutta vaan 65m ja sekin oli kauheeta. Lumen salaisuutta en nähnyt, mutta luulen arvaavani ja olen kokeillut tod.näk. :oops: vain todetakseni, että ei myöskään mun juttu ;) !

Ja tavarat täälläkin valuu parhaillaan 2 päivää... Välillä oikein naurattaa, että eipä taaskaan jääny "rojut torveen" :D :eek:

Onnittelut kaikille plussanneille ♡ ja pahoittelut kaikille tädin tai km uhreille :( Tervetuloa uudet jne. ;)
 
Luin läjän kommentteja, mut en mä enää muista mitä kenelläkin oli... Tsemppiä sitä kaipaaville, onnea plussista ja niiden haamuista ja pahoittelut negoista <3

On: Niiiiin paha olo! Siis oikein oksettaa :confused: Veren maku suussa, alamahassa "perhosia", muljahduksia ja painetta. Tissit kipeät. Nivusissa ja alamahan sivuilla repii... Hormonit sekasin siis. :rolleyes: Oispa kiva vaan nukkua nyt viikon verran, niin sais oltua miettimättä. Ihan käsittämättömällä tavalla naisen mieli käy ylikierroksilla, eikä järki puutu tapahtumiin mitenkään, vaikka sitä kuinka käsken niin tekemään :/
 
Huomenta.

Täällä testi näytti negaa aamulla :sad001
En mä sitä plussaa osannut odottaakkaan, mutta silti harmittaa. Tänään siis kp 28/28-29, toivottavasti kierto ei veny mahdottomiin ton km jälkeen.
Menkka jomoja kyllä on että tulis sit se täti ja pääsis uuteen kiertoon.
 
Huomenta.. Äh, yöllisen googlettamisen ja huonosti nukutun jälkeen täytyy todeta että sinne meni toivo. Tää mun tuhru on mitä ilmeisemmin jotain keltarauhasen huonoon toimintaan liittyvää, ei missään nimessä raskauteen liittyvää. Että näin.. **ttu.
 
Azalea, millon sä testaat??

Suuret pahoittelut negoista :(

Tuhru voi tosiaan johtua keltsun vajaatoiminnasta, mullakin se niin todettiin. Samaan hengenvetoon sanon, että mä ole siitä huolimatta tullut ilman lääkitystä raskaaksi ja raskaus meni loppuun saakka oikein hyvin ilman ongelmia. Nythän mulla on sitten tässä raskaudessa tukilääkitys, jota otetaan kait rv 12 saakka.
 
Kai viimeistään ke aamulla, mikäli täti ei tuu ennen sitä. Nyt siis tod näk kp 34/30 (31-37/30), dpo 16(?).
 
Huomenta! Täällä taustailtu tädin vierailun ajan. Tänään kp7 ja taas ovislimat alkanut suoraan menkoista. Ovistestejä en ainekaan tähän kiertoon enään hanki. Ja suunnittelin että olisin tän kierron ilman teroja.

Onko ketään terokäyttäjä pitänyt taukoa ? Onko kierto venynyt pitkäksi?

Niin paljon viestejä on tullut että en niitä nyt muista. Mutta onnea plussanneille<3

Seksistä täällä oltiin ainakin puhuttu :D täällä kyllä molemmat haluaa kyllä ihan tarpeeksi ;) itsellä välillä jopa kovemmat halut ennen oli toisinpäin! :o
 
Muistatko Mimmu missä vaiheessa ja minkä verran sä oot tuhruillu? Vaikka silloin kun olet tullut raskaaks?

nyt se alun positiivisuus on taas niin kaukana. tää on vaan evoluution keino sanoa mulle ettei kaikkien kuulu lisääntyä. En ois halunnutkaan!
 
Takaisin
Top