Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
niin ja ajna kultaseni, pari viikkoa on ihan eri asia kuin kuukausien jatkuva hyljeksiminen.. Älä nyt itseäsi mollaa, täällä varsinkaan. Tänne mahtuu kaikenlaiset naiset kaikenlaisilla haluilla, eikä täällä lokeroida ketään pihtareiksi tai miksikään.. <3
 
Kyllä tämä itseä hermostuttaa väkisinkin ja sitten kun alkaa miettii että miksi ihmeessä ei huvita,niin sitten vallankaan ei huvita.Eniten rassaa asia,koska tämä on muuttunut.Ja koska kyseessä olen minä,niin alan kysellä,että onko tämä syy parisuhteen jutuista vai mitä.Ja itseänihän mä syytän.Täytyy sanoa että nuorena plikkana edes e-pillerit ei vieny haluja,nyt voi kyllä kielteisesti vaikuttaa nuo letrot,onko kokemusta teillä ketä käyttänyt sitä taikka clomiakin...
Ärsyttävää.
Ja sen kerran kun spontaanisti huvittais,niin mies ei oo paikalla ja sitten kun tulee,mun hetki on mennyt ohi jo
 
onpas teillä ollut mielenkiintoinen keskustelu. Itse olin vajaa 9 vuotta edellisen miehen kanssa ja seksi ei ikinä maistunut tai aiheuttanut erityistä nautintoa. Jotenki ajattelin että niin Se vaan minun kohdallani on, tosin meillä ei ikinä ollut kovin läheinen suhdekaan. Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu yhdessä yli 12 vuotta ja seksi on ollut alusta asti iso osa parisuhdetta, sitä on paljon ja Se on hyvää, käsittääkseni kummankin mielestä :) Seksiä ei olla kertaakaan harrastettu sen takia että tehdään vauvaa vaan siksi että tekee mieli.
 
Sotkempa minäkin lusikkani tähän soppaan :) Eksän kanssa oli noita kuukausien mittaisia kuivia kausia. Mua olis huvittanut edes joskus mutta tuntui lopulta turhalta edes ehdottaa mitään kun tuli aina tyrmätyksi. Kyllä se oli kovaa aikaa mun itsetunnolle ja naiseudelle. Hän oli myös käynyt vieraissa, joten lopulta välit alkoi olemaan niin tulehtuneet että ero oli vaan helpotus.

Nykyisen kanssa ei myöskään ole seksiä aivan niin usein kuin minä haluaisin ;) mutta kuitenkin 1-2 kertaa viikossa :) Hellyyttä, flirttiä ja pervoja juttuja meillä on silti paljon ja ne pitää virettä kyllä yllä :grin Ikinä en halua enää samanlaiseen tilanteeseen mitä eksän kanssa!
 
Muokattu viimeksi:
Itse olen huomannut, että paras keino omaan haluttomuuteen on ollut vaan se, että suostuu seksiin vaikka ei ensin innostaisikaan. Liukkari on hyvä keksintö ja into lisääntyy kun pääsee alkuun ;) Jostain luin jonkun ammattilaisen kommentin, että mielenkiintoa seksiin pidetään yllä harrastamalla seksiä. Se on samalla tavalla itseään ruokkiva kierre kuin haluttomuuskin.

Mutta nämä on vaan mun ajatuksia, älkää vetäkö hernettä nenäänne ;) Jokainen ihminen ja jokainen parisuhde on yksilöllinen eikä kaikille ole yleispätevistä neuvoista mitään hyötyä. Meidän suhteessa työstressi on ollut kyllä isoin haluttomuuden syy, sekä mulla että miehellä. Mies on ollut nyt myös useasti flunssassa (stressistä johtuu kai sekin) ja ei ole innostunut petipuuhista. No eilen esittelin hänelle "viattomasti" uusia stringejäni niin kummasti mies innostui yhtäkkiä flunssasta huolimatta :D ;)

Sori kahden viestin romaanista :D
 
Muokattu viimeksi:
Noh tässä tulee :D

Miten pitkään touhuamisen jälkeen teillä valuu *kröhöm* miehen tuotoksia ulos? Puuhailtiin eilen illalla ja pitkin päivää ja vielä nyt illallakin on tullut lorahdellen jotain ulos. Mietin että voi olla kyllä myös greippimehun ja geleen suotuisaa yhteisvaikutusta :D Kyseinen tavara on siis täysin kirkasta. Oviksen testailun päätin jättää tässä kierrossa pois, stressaa vaan liikaa.

Larissa kp 9/29
 
Kyllä seuraavana päivänä voi olla ja mulla ainakin vielä tulee. Mutta jospa ne oisi osittain myös ovislimoja, ois ainakin ajankohta sopiva!;)
 
Täällähän on ihan selkeesti pervo perjantai ;)

Larissa, kyllä mä väitän et seuraavana päivänäkin on tullut. Mies aina nauraa kun "kitisen" et mistä tätä tavaraa riittää :D

Ihanaa perjantaita kaikille! <3
 
Hehee tästähän tuli hyvä gallup :D Ajattelinkin ettei toi tavara voi pelkästään mun tuotosta olla, kun ovista oottelen vasta viikon päähän.

Ihanaa perjantaita munkin puolesta kaikille!

Testaako joku huomenna aamulla? ;)
 
Mä haluaisin, mutten uskalla...eikä mun järjellä ajatellen kannatakaan. Katotaan mikä fiilis on aamulla, pystynkö vastustamaan kiusausta. Kuinka kauan oletetusta kiinnittymisestä (olis voinut tuhrun ja tuntemusten perusteella tapahtua viime viikon torstaina, eli dpo 7-9) on haamujen jälkeen vielä toivoa...?
 
Takaisin
Top