Gatusa
Seurustelun sensei
no nyt te saatte mun suunnalta illan naurut sarjassa mitä me edellä sitä suku perässä...ukon siskon lanko sai kuulla että minun mies on naimisissa suomalaisen naisen kanssa...tämä mies päätti että hänenki pitää saada suomalainen vaimo ku kerran kälyn veljellä on...että nyt sit oikei avioliittoki piti solmia suomalaisen kans että voi kehua muille, mun mies kuuli tänää äidiltään asiasta... saas nähä miten mies kestää pohjosessa jos siellä asuvat ku en tiä ja toisekseen jos nainen on kunnon suomalainen luonteeltaa eli antaa kuulua jos on syytä eikä nöyristele. :)
on: mankkakivut saapuivat jälleen eli huomenna onki paras jutella lääkärin kans et mikäs ois tilanne minun kohalla nyt et onko paikat alkan kypsyy ja avautuu ja onko mikä kaulan tilanne. nyt niitä onki sit joka ilta näköjään.
on: mankkakivut saapuivat jälleen eli huomenna onki paras jutella lääkärin kans et mikäs ois tilanne minun kohalla nyt et onko paikat alkan kypsyy ja avautuu ja onko mikä kaulan tilanne. nyt niitä onki sit joka ilta näköjään.