Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no nyt te saatte mun suunnalta illan naurut sarjassa mitä me edellä sitä suku perässä...ukon siskon lanko sai kuulla että minun mies on naimisissa suomalaisen naisen kanssa...tämä mies päätti että hänenki pitää saada suomalainen vaimo ku kerran kälyn veljellä on...että nyt sit oikei avioliittoki piti solmia suomalaisen kans että voi kehua muille, mun mies kuuli tänää äidiltään asiasta... saas nähä miten mies kestää pohjosessa jos siellä asuvat ku en tiä ja toisekseen jos nainen on kunnon suomalainen luonteeltaa eli antaa kuulua jos on syytä eikä nöyristele. :)

on: mankkakivut saapuivat jälleen eli huomenna onki paras jutella lääkärin kans et mikäs ois tilanne minun kohalla nyt et onko paikat alkan kypsyy ja avautuu ja onko mikä kaulan tilanne. nyt niitä onki sit joka ilta näköjään.
 
onpas kivaa kun täällä tapahtuu koko ajan :) nyt kun oon yksin kotona kun ukkeli on töissä aamuun niin tuntuu niinku ois ihan oikeeta seuraa :) kiitos siitä. Mielenkiintoista lukea noita teidän isäsuhteita. Eipä se sitä bioskuutta (repesin tälle bioska nimelle haha) vaadi että joku on jollekin tärkeä..

mulla ollu niin kiva päivä siitä kun vihdoin iltapäivällä heräsin, kävin kaverin kanssa kirppiskierroksella ja kahvilla. Niiiiin piristävää monen päivän sohvallamakaamisen jälkeen päästä vähän ihmisten ilmoille :) nyt on taas ihanaa olla kotona. Takassa tuli ja koirat pureksii luita tossa lattialla, ai että!
 
voi mahoton gatusa mitä touhua hahahaha onnea pimeään suomeen vaan :) toivottavasti menkkakivut ei meinaa pahaa ja lääkäri osaa auttaa!
 
jep täällä on iha mahotonta touhua. ensin yks halus ottaa mein lapsen nimen käyttöön ja nyt sit kälyn langon piti saada suomalainen vaimo koska kälyn veljellä on. että sellasta taas... juu täytyy toivoa ettei ois hirveest edistyn viel mut mä oon jo tehny varosuunnitelmat huomiseks, pyydän et kirjottaa et tartten b-streptoa varten antibioottitipan synnytykseen ja jos tilanne näyttää uhkaavalta huomen ni saa luvan laitattaa mulle kortisonipiikin että saa vauvan keuhkot kypsytettyä ees jonki verran.
 
Gatusa, koitahan nyt sanoa sille tytölle, että pysyy siellä vielä! Tuo on kyllä niin kurjaa, ite söin estolääkkeitä tytöstä rv 26-35, kun jatkuvasti supisteli. Veikkailivat kovasti, että ennen rv 32 syntyy, mutta onneks lopulta pysyi 39+3 kyydissä. Tuskaa se kyllä oli, supisteli lääkkeistä huolimatta, mut lääkkeet sentään vei pahimman terän ja teki sen, että hyytyivät itsekseen. Mut rv 35 ne piti lopettaa ja sen jälkeen supisteli päivittäin ihan niin, että useampia tunteja jouduin oikein kellottelemaan ja kaks kertaa käytiin synnärilläkin. Lääkkeet sekotti kropan niin, että vaan nekin aina lopulta hyytyi. Lopulta vesien mentyä vasta synnytys käynnistyi. Toivottavasti teidänkin tytsy vaan turhaan pelottelis <3
 
gatusa voi ei :D odottaakohan sitä täällä kylmässä pohjoisessa kunnon Justiina :D
pidän jalat ristissä että pysyisi vielä yksiössä pieni :)

jellis se on ihan totta kun täällä rupattelee tuntuu että on oikeasti seuraa :) takkatuli, oispa ihanan rentouttavaa :)
 
Jaaaa enpä ehtiny Lumen paljastusta nähdä, mutta pari veikkausta mulla on teidän kommenttien perusteella ;) Ei voi muuta sanoa kuin YOU GO GIRL! :D ;)
 
Multakin jäi Lumen paljastus väliin.... Mutta mulla onkin ihan hurja mielikuvitus ja nyt mun kuvitelmmissa on vaikka ja mitä ajatuksia Lumen kohdalla! :wink:grin

Ja Larissa, kyselit niistä tuotoksista.... Mäkin kyselin niistä tuotoksista viime huhtikuussa, kun mietin että voiko olla jotain ovislimoi vai just sitä itteään...:rolleyes::grin No oli mitä oli, mutta raskaaksi niistä tuli! :grin Samaa tuulta vaan sinnekin :)

Tosta seksistä.... mä olen melkosen haluton nainen :sad001 Mies varmasti kärsii tuosta. Isoin syy mun haluttomuuten on nämä rinnat, vihaan niitä. Tai no vihata on tosi voimakas sana, inhoan nyt vähintään. Isot riipputissit. Ylipainoakin mulla on, mutta se ei niinkään ole syy. Eikä edes toisaalta tee mieli laihduttaa, koska sitten mun tisseistä tulis vaan patalaput :rolleyes: Onneksi mies tykkää näistä tisseistä ja se on vähän auttanut munkin ajatusmaailmaa. Nyt meidän seksielämään vaikuttaa tämä raskaus....
 
lume: jep pakko se on tietää mitä vaatia ja tässä maassa jos meet sillä mitä lääkäri ajattelee ni oot tyhjänpäällä.

azalea tuskinpa täällä mitää estolääkitystä aletaa antamaa mut jos ees sais sen kortisonipiikin tarvittaessa jos näyttää siltä ettei kestä niin kauaa. täällä ku ei yritetä estellä sitä synnytystä yleensäkään, jo ennen rv 30 syntyny jos hengittää ite ni voi olla kotiutus parissa päivässä.
 
Sandy mullakin on todella isot rinnat ja inhoan niitä myös siis ne roikkuu ja riippuu ja mikään paita ei istu.... joten tiedän miltä susta tuntuu :( mut munkin mies tykkää niistä. mua vain pelottaa millaiset ne on sitte joskus raskauden jälkeen :S
täällä riita aikaiseksi tuosta seksistä. .. ei taaskaan mitään makkarin puolella. mua alkaa turhauttaa miksi syön noita lääkkeitä kun edes koko ovista ei hyödynnetä. ukko sanoo ettei tee mieli kun on "pakkopullaa" sanoi voin mä pykästä niin kokeillaan tärppäskö. en ymmärrä se haluaa lasta yhtä paljon ollaan tää aihe niin monta kertaa käyty läpi.. mutta miksi se käyttäytyy näin ? on epäreilua että käyn hormooni hoidot läpi ja sitten toinen pistää kapulaa rattaisiin siis mua ihan itkettää... kaljansa kittas ei paljoa sytytä enää muakaan tiesin tän.... ja kun laitoin kynttilöitäkin. ...
 
Voi ei Lume, onpa kurjaa :'( tuli oikee paha mieli sun puolesta :(

mulla ihme mahakipuja ja tota ruskeaa tuhrua nyt since dpo3 eli nyt 4. Päivä. Mitähän sekin tarkoittaa..
 
Joo tää on ihan perseestä. .. taida ens kuussa jättää lääkkeet syömättä.. olkoot saatana. inhoan Alkoholia ja sitä että joka vkl se käy sen lavan ostamassa ja joudun illat istumaan hiljaa sohvalla ettei ala vaan riitaa. on hiprakassa niin ärsyttävä.... en ymmärrä sen vitsejä tms silloin.... ja ärsyynnyn ja sit alkaa riita. Toivon vaan et lähtis nyt kohta nukkumaan saisin hieman hengähtää ja istua yksin perjantai iltaa ja nauttia :)

kyllä se on minusta myös epäreilua että toinen syö lääkkeitä ja kärsii kaikenmaailman sivuoireet ja syyllisyyden tunteet kun on vika itsessään ja sitten toinen sanoo ettei halua kun on pakko. keksikööt toisen keinon sitten miten hankkia se lapsi.

tikutitko jellis oviksen ? oisko jotain kiinnittymiseen liittyvää ? :) ;)

pikku minski olitko millä kp:llä? :)
 
no Pikkuminski mikähän meitä nyt vaivaa :)

Lume tikutin ja tuli niin kirkuvan punainen viiva etten oo ennen nähny.. Olispa kiinnittymiseen liittyvää !

on kyllä kurjan kuuloinen ilta teillä, kyllähän se lapsenteko vaatis enemmän seksiä ja vähemmän kaljaa.
 
Mä toivon kanssa :) peukut pystyssä ja tarrat matkassa :)
täytynee ottaa huomenna puheeksi taas kerran. musta tuntuu ettei se nyt ymmärrä koko tilannetta oikein. lähti nukkumaan.... juu sinne meni sekin mahku. kauheeta on myös se että käyn ultrassakin ja verikokeissa joka kuukausi tää kaikki on ollu ihan turhaa ja jos en tule 5kk aikana raskaaksi aletaan tutkimaan syvemmälle vikaa. mua niin suututtaa kun tuo ukko ei tajua !
 
Mimi kiitos ja kaikille myös sekä anteeksi kun olen suurin piirtein tänään vaan napaillut :/ onko muille käynyt näin et mies haluaa lapsia mutta kun on toiminnan aika se ei tee mitään ja välttelee peti hommia ?
 
jokainen napailkoon niin paljon ku tarvii, sitä mieltä minä oon :)

ja ota nyt isollakädellä puheeksi että missä vika. Ihan turhaahan sun on nähdä kaikki toi vaiva jos mies ei tee sitä omaa osuuttaan. Että mikä se pohjimmiltaan on miksei se suostu. Jos paineita, niin millä ne sais pois. Onhan toi sitten vähän lääkäreidenkin ajan tuhlaamista jos raskaus ei ala kun siittiöt puuttuu. Siinähän on sama ultrata vaikka postilaatikkoa.. Toivottavasti saatte nyt puhuttua asian selväksi ja pääsette hommiin :) tsempit ja sympatiat täältä Lume!
 
Takaisin
Top