Voihan naiset..ja seksi...ja voihan parisuhde!! Nuo kaikki edellämainitsemani ovat tavalla tai toisella välillä vaikeita. Etenkin nuo naiset!!!!!
..koht mun varmaan täytyy kysyä JELLIS, että seurusteletkohan mun exän kanssa? hahahhhah.. Ei vaines, taitaa olla kovin "yleinen vaiva" tuo seksittömyys parisuhteessa.
Voisin vaikka veikata, että lyön täällä aika monen laudalta sillä, kuinka pitkään on ollut parisuhteen aikana ilman seksiä, yhtäjaksoisesti... Eikä laisinkaan omasta halusta, vaan juurikin niin, että miestä ei ole kiinnostanut. ..ehkä kerron, vaikka asiaa pelkästään ajattelemalla, häpeän itseäni, juurikin sen vuoksi, että "kaikki saavat hetisen käsityksen, että olen joka tavalla ruma, ei haluttava, nainen laisinkaan..ymym..nämä siis niitä ajatuksia joita kyseinen tilanne tällöin ennen minussa herätti.. Aivan niinkuin JELLIS sanoi, että Se mitä tuo seksittömyys teki itsetunnolle, kaikelle, koko ihmiselle, on jotain mistä kärsii ehkä hiukan lopun elämää..
Mutta jotta ei tulisi romaania, kerron, olin siis 8-vuoden parisuhteessa 6 vuotta ja 6kk ilman seksiä! .ja ei, en lähtenyt vieraisiin enkä millään muotoa pettänyt silloista miestäni. Voitteko kuvitella..?
...sairasta sanon minä. Tai ainakin helvetin säälittävää!