Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oikeesti ala tätä oloa,siis jäähile-bileet taas illalla,lämmitin itseeni peiton alla koko illan ja viimein lämpenin.Sit aamulla yskittää taas,päätä toki kolottaa jne.Siis en maalaa mitään raskausoireita vaan ihmettelen että mitä mun imuunijärjestelmä duunaa,ei päästä tautii päälle,mutta on tulevinaan sairaaksi kumminkin...

Mullahan on siis ns.pakkotesti ens perjantaina.Juuri tällä hetkellä ei nappaa ajatuksenkaan tasolla pätkääkään.mutta tehtävä on,jotta tiedän mitä teen lugejen kanssa.
Eilen muuten pikaisesti luin jostain,kun googlasin progesteron ja raskaus,että kyllähän se sitä limakalvoa vahvistaa (vaikka mulla ollut ultrassa aina ihanteellinen limis) mutta mietinkin että "laadullisesti" ehkä auttaa?Ja sit siin oli jotain höpisty hcg:n ja prog. yhteistyöstä.....mmmmm siis koetan selittää että kun mun lääkäri oli sitä mieltä ettei se auta mitään,niin saanen olla eri mieltä?Vaikka mulla on ollut prog.arvokin normaali,niin mä oon kattokaas jo vanha kana,joka ei näemmä jaksa munia enää,joten minä ainakin koin tämän tarpeelliseksi.
Muutenkin nyt näemmä kroppa ohjaa mua aika hyvin asioihin,joita mä tarviin nyt,niin toiminnan kuin itsehoidonkin alueilla.Seksi ei kiinnosta siltikään yhtään.Ei yhtään.Siitäkin aiheesta luin yhtenä iltana ja ajattelin että ehkä se vaan pitää erota tosta miehestä jos meijän kemiat ei kohtaa tuolla saralla.Yhtään ei auttanut kun bongasin yhden artikkelin,missä viel naispuoleinen lääkäri oli todennut että jos nainen päättää olla täyttämättä parisuhteen lupaustaan(siis seksin muodossa) niin hänen pitää hyväksyä myös sen seuraukset (ero,pettäminen...) Aika karvasta tekstiä.Mutta juu siinä vähän mun mielenliikkeitä jos jotakuta kiinnostaa.
 
Voi jellis! Minun sielun sisko ♡ meillä on ihan samat oireet ja täällä mäkin kukuin koko yön :eek:

Vanhimus herättää silti aina kasin pintaan, joten eiköhän illalla uni tuu ;)
 
niin ja piti vielä sanoa sabettin testiin,että nyt en ymmärrä,NIIN selkee toinen viiva oli siinä kuvassa niin että miten hitossa on voinu negaksi muuttuu?Ellei sit kemiallinen.Minäkin kerran sain hyvät viivat ja sit uusintatesti seur.aamuna olikin negaa.Onhan tuo kyllä korpeevaa!!

muokkaus:
aawwhh,mä taisin katsoo väärinpäin tota testiä,siis että kontrolliviivan vasemmalla näin selkeen punerruksen,mutta se tais ollakkin se kiinnityskohta testissä mihin kans voi kerääntyy väriä?
 
huomenta ihanat.

bartender haalea näkyy, vahvistumista :)

sabetti ehkä kannattaa oottaa maanantaihin ennen seuraavaa testiä...plussatuulia.

täällä saatu peräti 5-6h nukuttua putkeen viime yönä. ukko ja esikko kinastellu ku pikku lapset taas vaihteeks...
 
Mä oon ymmärtänyt et jos lämmöt pysyy koholla kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa niin voi merkata plussaa. Mut tosiaan oviksen jälkeen aina lämmöt vähän koholla. Mulla ne laski negakierrossa paria päivää ennen menkkojen alkua, mut nyt plussakierrossa ei laskenut vaan nousi normaalia korkeammalle. Tosin oli muutenkin flunssainen olo. Ei siis oikein voi varmaksi sanoa lämmöistä et onko tärppi käynyt vai ei.
 
Mä oon ymmärtänyt et jos lämmöt pysyy koholla kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa niin voi merkata plussaa. Mut tosiaan oviksen jälkeen aina lämmöt vähän koholla. Mulla ne laski negakierrossa paria päivää ennen menkkojen alkua, mut nyt plussakierrossa ei laskenut vaan nousi normaalia korkeammalle. Tosin oli muutenkin flunssainen olo. Ei siis oikein voi varmaksi sanoa lämmöistä et onko tärppi käynyt vai ei.
 
Freya se mitään kesken mene, nyt tulee syliin saakka! :)

Bartender varovaiset onnittelut ja toinen testi kehiin myöhemmin ;)

Ajna ei tollasia kannata miettiä yksinään, jos ei mieli tee niin toinen voi herkästi loukkaantua luullessaan sen johtuvan itsestään niin puhe on paras lääke ja läheisyys saattaa saada kiinnostuksen heräämään taas :)

Yökkimispäivä nro 4 :/ negaa näytti iltatesti, varsinainen testipäivä vasta viikon päästä mut hätähousu... Pissatulehdusmaiset masuoireet ja tää yökötys on aika jäätävää!
 
voi ei sabetti :/ mutta toivoa vielä on :) usko pois!!!!!!! Nyt en nimimerkkiä muista mutta jollakin oli testistä myös kuvaa , jollain tapaa munkin silmät piirtää siihen viivan :D vahvistumista ;)

Sannuinen; mä luulen myös että on paineita ja sitä asiaa pyörittelee päässä ja kun se on just sellanen ettei haluaisi kello kaulassa tehdä lasta. no jospa tänään päästään sille levelille ;)
 
Muurahainen, mä nään tossa kyllä väriä vaikka kuva vähän tumma onkin :)

Pöh, Sabetti sun negalle :sad001

Bartender, jos sun kuvaa kattoo sillain sivusilmällä niin kyllä siinä jotain näkyy ;) Mä kyllä odottelisin sinne dpo 14 saakka ennen kun lähtisin testailemaan. Tulee varmin tuloa. Mutta mä oonkin vaan mä :wink

Ajna, ainakin täällä on ollut jo jonkun aikaa suositus ettei lämpöjä mittailtisi, kun se on niin salatiedettä ja parhaimmassakn tapauksessa kertoo, että ovis oli jo. Sitä paitsi mä mittasin eilen myös oman lämmön, kun esikoinen on kipeä, niin se oli 36,5 eli ihan normaali.

Niin ne keltsut. Kyllähän ne auttaa myös esim ovulaatioon, kun ne kaikki prog., keltsu jne on yhteydessä toisiinsa. Jos yks arvo heittää tai joku ei toimi kunnolla niin muidenkin toiminta saattaa heiketä vaikka verikoe ei mitään paljastakaan. Kyllähän tänkin mummon muna lopulta kiinnittyi :grin

Mä tein tänään tämmöisen :Heartred image.jpg
 
laurushka,kyllä siitä puhuttu on,siis olen pahoitellut ettei vaan natsaa,oikeestaan jos rehellisiä ollaan,niin usein vaan ärsyttää miehen "sentyyppiset" hivelyt,
-mutta mitä se auttaa kun toinen loukkaantuu kun ei heru?
Läheisyyttä on jokaikinen ilta (no joo sohvalla vierekkäin) ja mies silittelee ja hieroo mua sängyssä jne.En mä tiiä,artikkeli jonka luin naisen haluttomuudesta ei kyl hyvää luvannut,ei oo kuulema keinoo millä sen saa uudelleen takas?
Tää ahdistaa muakin,ja vaikka oon yrittänyt olla miettimättä,niin pelkästään se tieto/ajatus ettei huvita,saa ihokarvat pystyyn.Pakottaakkaan en pysty.Koitappa tässä sitten vauvakuumeilla!jee.
 
Sillai mäkin oon ymmärtänyt, et oviksen jälkern menkkojen alkuun asti lämmöt on koholla, plussakierrossa ne ei välttämättä laske alas, mut viimeistään menkkojen alettua ne tipahtaa taas normaaliin. :)

Täällä kp10/29-30 ja vitutttaa suunnattomasti tää aamuisin oleva huono-olo. Huomaa kyllä että hormoniehkäisyn jäliltä kroppa on sekaisin kuin seinäkello! Ei siis kovia odotuksia raskautumiselle.
 
Ihanaa huomenta leidit!
Ja onnea plussista, ja melkein plussista ja tulevista plussista! :)

Bartender: jos oikein tajusin, niin teit siis predictorin testin..? En halua millään muotoa lannistaa enkä aiheuttaa pahaa mieltä, mutta suosittelen suhtautumaan varauksella predictorin testeihin...minulle on aina antanut jonkinmoisen himmeän haamun..kuitenkaan en raskaana ole ollut. Liekö sitten ollut esim. kemiallinen ja testi on herkkänä kuitenkin hcg:n nousun huomannut..tiedä häntä. MUTTA tietenkin toivotaan ja pidetään sulle kaikki peukut pystyssä!! Ja jos Viel testaat uudemman kerran, niin kokeile vaikka apteekin omaa.. :)

Ja sitten pientä galluppia teille jotka ootte jossakin elämän vaiheessa plussia tai myöhemmin vahvistuneita haamuja saaneet, niin tämä täällä haluaisikin tietää että mikä kp ja dpo tällöin ollut? :)

plussahenkäys kaikille!! Puuuuuuuhhhhhh....!!
 
tirpukka minä sain dpo 10 (kp 38?) haalean plussan ja dpo 14 (kp 41) tasavahvat ja tämä plussaha on nyt 32+1 alhamdulillah :) ns tuulimunaraskaudessa viivat oli haaleat kokoajan eikä vahvistun kunnol ees rv 9 mut mä olin jo käyny ultrassa rv 6+ ja seurannassa 7+ jne jolloin todettii lopulta että ei ol normaaliraskaus, sit ekan kolmanneksen lopussa tuli ulos lopulta kaikki itestään.
 
Esikoisesta dpo 14 hailu plussa, tästä toisesta dpo 14 just ja just testiajalla haalea plussa :)

Täällä poksahti ehkä 6+0! Mä en enää tiedä kannattasko mun elää ton alkuperäsen LA:n mukaan vai ton mun toisen joka tulee 4pv myöhässä. :D
Jos nyt vielä kuitenki meen ton alkuperäsen suunnitelman mukaan :)
 
Mimmu. se oli naisen laukomaa että pitää kestää sitten seuraukset jos ei "anna"...koitan kaivaa artikkelin esiin viel
 
Saako tänne vuodattaa ja laittaa yhden kuvan teidän iloksi :)

tänään tuli vuosi siitä kun meidän Lume lopetettiin, kamala ikävä on ! oli mamman rakas niin pieni ja nuori vielä :( ♡ aina sydämessä! tajusin myös etten ole ilmoittanut edes kennelliittoon asiaa.. varmaan pikku hiljaa olis aika ?? :)
 

Liitteet

  • 1414134902882.jpg
    1414134902882.jpg
    59.9 KB · Katsottu: 90
Takaisin
Top