Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti, mun silmät näkee myös haamun ;) Onko tuhru jatkunut? Uutta testiä kehiin aamupissistä huomenna tai lauantaina!
 
Larissa, Tuli vaan päivällä sen yhden kerran ja sitte ei mitään. :) lauantaina ollaan jo siellä mummon luona en osaa reagoida hillitysti kuitenkaan, ja en muutenkaan malttaisi oottaa :D
 
Sabetti, mä en kyllä ensin nähnyt mitään toista viivaa.... :sad001 Mutta sitten kun luin että muut nähneet, niin kääntelin ja vääntelin näyttöä ja kyllähän mäkin sitten viivaa näin :Heartred Toivotaan että vahvistuu ja päästään vielä oikein"leffaviivoja" katsomaan! :hello2
 
Jellis mulla ollut jotain menkkakramppien tapaisia hetken kestäviä tuntemuksia, sitten pari päivää on ikäänkuin tuolta ihon alta kutittanut oudosti alavatsalta, olen raapinut sitten mahaani, hihi. Viimeksi tänään vähänkin venytellessä repii bikinirajan tuntumilta ja välillä yskiessä :) optimistisia ollaan! Rinnoissa ei mitään, hassua miten välillä tulee ja välillä ei. Vv:tä tulee.. mut en tosiaan ole tullut seuranneeksi oireita. Mies on silitellyt mun mahaa jo ennen ovista, viimeks pari tuntia sit silitti ja sanoi että haluaisi kyllä sinne jonkun ihanan pikkuisen kasvamaan <3
PikkuMinski ja Jellis ollaan siis sielunsiskoja kiertojemme kans :)
Sabetti siinähän on selkeesti toinen viiva, viivalle vahvistumista <3 jee! En hätäpäissäni muista mikä tilanne sul on menossa mut toivotaan parasta!
 
Hei mullakin ollut tota kutitusta :) luulin että oon vaa hullu mutta niin oot sitte säkin kiivilintu :) verituhrua ja menkkakipuja, siinä tän illan meno ja meininki.

Sabetti, kyllä siellä väriä näkyy että varovaiset onnittelut ja aamulla uusiks! Laita kuva sitte taas heti! :)
 
sabetti mä nään myös toisen viivan :) uuuuuu nyt aamulla vahvistuksia ja sit kuvaa joohan ;) ja kiitos :D olihan tossa urakka meni koko ilta :D nyt vielä puuttuu n.12 neliöö ja sit pitää ostaa kangas alle ja hapsut kiinni niin on valmis :)

apua siis nyt on pakko sanoa et mun oikeaan munikseen alkoi koskemaan aika kovasti :O joko se nyt irtoaa ei vielä ei keretä peti hommiin vielä :O :( :S
 
Gatusa olet niin ihana kun jaksat olla aina niin positiivinen <3 kiitos.
Jellis heheh, ollaan molemmat mutta toi on semmonen tunne mikä ei tuu ihan mielikuvituksen voimalla sentään, minut ainakin on yllättänyt vaikka joskus oon kokenut samanlaista kutinaa niin silti yllätyin kun nyt tullut :D tuhruako :( no höh.. missä vaiheessa sun kierto?
j3nni mahtava asenne, tämä kierto olkoon teidän :) <3
pLuSsATuUlI pUhAlTaA JäLlEeN :talk017

Tulen huomenna taas varmaan lukemaan teidän juttuja, nyt nukkumaan t: ahkera opiskelija :)
 
Muokattu viimeksi:
Ei tarvitse hirveitä viivalaseja laittaa päähän kun näkee sabetin testissä selkeän haamun <3 viivalle vahvistumista!
 
Siivotessa löysin kadonneen raskaustestin! Se saa odottaa niin kauan kaapissa kunnes tiedän että siihen ilmestyy tuplaviivat :D tai sitten se vanhenee ennen sitä!
 
Kiitos kaikki. En vielä hypi riemusta ennen kuin saan vahvistusta. :) mutta muutkaan tuhruilijat: ei kannata heittää kirvestä kaivoon. ;)

Oon niin huono salaamaan mieheltä mitään. Pakko oli tunnustaa :D seki näki viivan, mutta kommentoi että eikö niiden pitäisi olla saman vahvuiset.

Kiivi ja jellis teilläkin oireet toivottavasti enteilee hyvää! Jännätään yhessä!
 
Sabetti Minä nään myöskin hyvin haalean viivan, varovaiset onnittelut. Ja aamulla aikaseen nouset ja pissit tikkuun :D

ON: Täällä taas valvotaan toisten unta ja en saanut nukuttua yhtään. Väsymystä on nyt ollut muutenkin ilmassa. Tänään kp13 ÄLLÖVAROITUS! :tänään paljon tahmaista vv:tä tullut ja nippaillut edelleen alavatsalla,selkä on kipeytynyt. Talleteltiin tänään hieman,kun mies tuli kotiin. Laskurin mukaan oviksen pitäisi sattua lauantaille mutta tiedä häntä. Epäilen,että se oli kp 8 paikkeilla. Olemme lähdössä reissuun viikonpäästä ja viintä olisi tarkoitus maistella..mutta arveluttaa jos tuonne onkin itu tarttunut matkaan..että pitäisikö testailla...? :think005
 
kiivi minä nautin ku saan jännätä tein kans ja yrittää valaa positiivisuutta :) nyt vaa jännittää oma tilanne kans aika paljon :)
 
sabetti, meitsikin näki selkeän haalean viivan jo pikkukuvasta! Huomenna vaan uutta testiä ja viivalle vahvistumista :happy093.

Niin ja ne joulutortut... Ne on mielessä täälläkin :happy090
 
Takaisin
Top